Skoči na vsebino

Formula Drift 2017


S'tan

Priporočeno sporočilo

Long Beach in fantasticen zacetek sezone. Irci ocitno niso dobri samo na svojih vaskih cestah na motorjih ampak tudi na ameriskih drift trackih. Papadakis racing so pa Tannerjevem Passatu lani (Tanner je bil veliko razocaranje, ene 2x v top 32, mogoce enkrat top 16?) in Aasbovem Scion TC letos predelali novo Corollo. Pa Aasbo je cool pojava, vedno miren in vljuden. Carnage ima se vedno tistega sick viperja...

 

 

Stream je deloval ful dobro ampak zaradi formata traja da joj. + competition time outs da folk popravlja avte  in je cez 7 ur. Top 32 highlights so cca pol ure, tisto je bolj gledljivo.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tanner-ju se vidi, da ga kr nekaj let ni bilo v pro driftu in je malce zarjavel - deset let nazaj je bil glavni as. Recimo mojstra drifta Kena Blocka je leta 2011 takole odpihnil:

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj favorit za letos je Denofa. Lani mu je uspel zmagat na Long Beachu, letos je pa sicer dost zgodi izpadu, sam bi z novmu avtom in kvalitetno ekipo ?e kr dost lahko pokazu.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moji so Aasbo, Forsberg in mogoce Tuerck. Pa Gushi bo zmagal event ali dva, sicer pa delal neumne napake.:D

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

FD round 4 je gor. Najbolj cool steza na koledarju (imo), The Wall NJ. Vceraj sem prisel do top 8 in komaj cakam da pogledam do konca. Ne vem ce ne bom zacel navijat za irca ker je res model.

 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da je predvsem problem v našem nesposobnem golobnjaku  ali kurniku. Niso na žalost  naredil nič v tej smeri.Ja so, nabili so davke, cela država jim štrajka, vse gre v maloro. Tako, da se ni za čudit, da smo trenutno na dnu lestvice. 😉
    • Schurda, forumski kolega Mazdaš, mi je povsem prenovil moj hišni čarunalnik in sem mu res zelo hvaležen. Nisem nek zahteven uporabnik, igric tudi ne igram, je pa napredek več kot očiten. :)
    • 1.8 drugače manj tuli kot 2.0, ima navor v nižjih obratih
    • Jaz sem tudi videl, da sem blizu parkiral zandjič ko sem opazil odtis tablice na fasadi
    • Jah, jaz sem pa imel priložnost dlje časa voziti 1.8 ter 2.5 litrskega Toyotinega hibrida, oba s CVT-menjalnikom. Pa tudi 2.0 sem imel na testu en podaljšan vikend. In lahko potrdim, da se 2.5 bistveno lepše vozi kot šibkejša dva. Je pa še vedno veliko zaganjanja in nadležnega tuljenja ob priganjanju/odločnem pospeševanju. Za nekega umirjenega voznika je pa verjetno ta kombinacija zelo posrečena.   Pa saj še pri svoji Mazdi moram po dveh zaporednih kickdownih ob prehitevanju ročno dati višjo prestavo, ker ona misli, da sva zdaj pa prišla na dirkališče in dlje časa drži v nižji prestavi z višjimi obrati. 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.