Skoči na vsebino

Nova IMPRECA!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A koga mika it pogledat predstavitev novga Subarujcka?!

 

NO to se bo dogajal jutr na dirkaliscu v Logatcu, baje pride tut Andrej Jereb, pa greva s kolegom mav firbcat in upam da se bomo tut mal zapeljal s kako hudo masinco! .))))

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja madona, ce ne bo slo po cest, pa po zraku, kar bo pac hitrej in bl varno! :)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men pa ni treba it na predstavitev k mamo u dru?ini subaruja je seveda legacy ampak z motorjom 2.2T

za zjokat dobr!!!!

In seveda za zjokat velka poraba :(

 

Taprav stroj!

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Men pa ni treba it na predstavitev k mamo u dru?ini subaruja je seveda legacy ampak z motorjom 2.2T

za zjokat dobr!!!!

Carji! Se vid, da ste hribuci kt mi. Samo mi (?e) nimamo nobenga 4wd avta si ga pa ?elim. sramezljiv

Mislil sem it pogledat pa se mi nikakor ni dalo. Petek je pa sem ?e zmatran od napornega tedna....

(pa tako sem jim obljubljal na forumu sramezljiv )

Napisano

Joj fantje kerga ni blo tam je pa? zamudu vo?njo s tanovi Impreco, ko so nas vozil okol Jereb & Co., blo je po?teno mu?ko (no blo je tut par gospodi?n), pol za ohlajanje pa ?e en krog s Forresterjem, pa je biv dan popoln!

 

Blo pa je naroda fuuul, pa vsi so na listek napisal da bo naslednji avto subaru, jz pa sm navedu Kalibro! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

mal heca mora bit, ?eprov je v vsakem hecu tut mal resnice :P

 

no ampak res vsi komplimenti pa subarujevmu 4wdju! :danzoman:

 

 

 

se mi pa sicer ful pocen ponuja ena kalibra, pa da bi jo total predelu v smislu ?ov karja, pa mav razmi?lam! Itak kaj si ljudje na forumu misljo o OPlu mi je pa jasn! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ampak teb pa tele Opli ne gredo iz glave - kot neko prekletstvo se mi zdijo.. :)

33112_1.png

Napisano

Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.

Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? :danzoman::jupiii: Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.

Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo :P spozna.

Mene pa naprimer mika tut Almera GTi, ki jih v Sloveniji ni (rad imam redke-unikatne avte) in bi jo mogu iz Nem?ije pripeljat. 2.0 SR20DE motor (eden najmo?nej?ih za tunat- lahko da? gor turbino do 1.0 bara b.p ali pa magar do ene 300-400 konjev pa ti ni treba bloka ni? rihtat). Sicer ima pa "samo" 140 konjev serijsko (Jup Priam to je naslednik Sunnya GTi, ki ste ga testiral).

A ma kdo 500 jurjev nepovratnih za posodt? :P

Napisano

Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.

Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? :danzoman::jupiii: Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.

Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo :P spozna.

 

A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?

33112_1.png

Napisano

A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?

 

 

 

Vem da se je problem pojavljal pri 4wdju od Opla, saj je bil izredno pokvarljiv, popravilo pa je stalo tudi do 400.000 sit, zato je vecina Turbo Caliber pri nas na sprednji pogon.

Napisano

Hm nice....mogo?e ?e kak?na 3 leta ko zamenjam to mazdo.... :bravo::bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Priam a si slu?ajno kaj slikal?

 

 

Druga?e pa manj?a predstavitev!

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

The ultimate rally-inspired road machine:

300-hp 2.5-liter turbo engine

300 lb-ft of torque at 4,000 rpm

Symmetrical All-Wheel Drive with Driver Controlled Center Differential (DCCD)

High performance sport-tuned 4-wheel independent suspension

Brembo performance brake system

Daytime Running Lights (DRL)

140-watt 6-speaker premium audio system with 6-disc in-dash CD changer

Automatic climate control

17-inch BBS wheels

STI-design front seats with fixed integrated head restraints and embroidered STI logos

Remote keyless entry system

Antitheft security system

 

Objavljena slika

 

Zanimivi batki

Objavljena slika

Napisano

Ma meni je kar u?e?---ta spojler je za moje pojme ?e statusni simbol subaruja..... Meni sede.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

A nima takle spojler samo STI, da se na dale? vidi, da z njo ne bo ?ale? WRX pa nima takega ogromnega krila? :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.