Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjoo

 

Eno vprasanje na mazdi se mi je prizgala lucka za motor. Priklopim na racunalnik pokaze lambda sonda. Resetiramo in po cca 100km se prizge nazaj. Trenutno mazdo vozi moj oce ki ima pa veliko kratkih razdalj cca 30km na teden. Pa se to nikoli vec kot 110 km/h jaz sem bil z njo parkrat v ljubljani in jo dobro prepihal. Zanima me ali je resitev samo menjava lambde sonde (350?) ali je mogoce se kaksna druga moznost.

 

Hvala za odgovore1cd5cf56b3e539aa74651817c109e78a.jpg

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.

33112_1.png

Napisano

Pri meni menjana pri cca 200kkm... ?e po pri?igu lu?ke pade motor v zasilno delovanje je navadno to res lambda.

Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na moji 6 2.3 iz 1.generacije, je ta lucka gorela z redkimi izjemami vseh mojih 100000km z njo, a mi ni metalo v safety mode. Verjetno jo je Lpg zmedel :)

 

"Lepote" LPG-ja  :ph34r:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi kar lep cas gorela... 60kkm sigurno pa ni nikoli metalo v "safe mode". Po menjavi avto malenkost bolj vlece  :)

Napisano

No za enkrat res ne mece se v "safe mode" kadi pa na momente za crknit belo. Tehnicni se bliza pa doma mal straha da spet nebi naredil zaradi izpusnih ko tok kadi pa lucka svet

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

?e kadi belo lahko pu??a hladilna teko?ina in nima veze z lambdo. Mogo?e se je lu?ka prizgala tudi zaradi tega.

Bel dim bi lahko bil tudi zaradi prekratkih relacij, ker se lahko zelo veliko kondensa nabere in ko ga stisne? za?ne to ven metat.

bi bilo treba preverit z ra?unalnikom, ker ni ravno poceni kos za menjavo.

Se prizge lucka za prvo ali za drugo sondo? Ce se za drugo, potem je lahko tudi nedelujoc katalizator in ne lambda.

Napisano

Bom se v nedeljo priklopil na tester pa pogledal. Ker sem jutri cel dan v sluzbi pa sporocim kaj in kako za enkrat pa hvala za vse odgovore

 

Poslano z mojega SM-G935F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Meni se je eno leto nabralo toliko kondensa v avspuhu da sem mislil da mi je kdo vodo not nato?il. Sem imel pa tisti teden ultra kratke relacije-500m po kampu. Od ?otora do marine. Se je kar fejst pokadilo belo ko sem ?el domov in ga stisnil na avtocesti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.