Skoči na vsebino

CX-7 2.3 turbo - LPG..... nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem nov na forumu in sem se prijavil na va? (na?)  forum z namenom da izvem kaj ve? o Mazdi cx7, 2.3 turbo. Avto mi je v?e? sem blizu nakupa, predelan je na plin.......pa me zanimajo va?e izku?nje. Mi lahko kdo ki je imel avto v lasti realno pove kako in kaj s tem avtom (sam verjetno nimam jajc, da bi se odlo?il za nakup, rabim nekaj pametnih in koristnih nasvetov za.........ali pa ?e je argumentirano tudi proti.

Lahko tudi na ZS, da me smetim tukaj po forumu.

Hvala za odgovore in nasvete; odlo?itev bo na koncu itak moja! :prstgor:

 

LP vsem

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem nov na forumu in sem se prijavil na va? (na?)  forum z namenom da izvem kaj ve? o Mazdi cx7, 2.3 turbo. Avto mi je v?e? sem blizu nakupa, predelan je na plin.......pa me zanimajo va?e izku?nje. Mi lahko kdo ki je imel avto v lasti realno pove kako in kaj s tem avtom (sam verjetno nimam jajc, da bi se odlo?il za nakup, rabim nekaj pametnih in koristnih nasvetov za.........ali pa ?e je argumentirano tudi proti.

Lahko tudi na ZS, da me smetim tukaj po forumu.

Hvala za odgovore in nasvete; odlo?itev bo na koncu itak moja! :prstgor:

 

LP vsem

Ja poglej, sam si lastim enako Mazdo,ima sicer manj km 137k in je 1 leto mlaj?a. Na plin se vozi skoraj natan?no 99 000 km. V 2 letih in 5 mesecih sem prevozil 22 000 km.Do sedaj je crknil neki zglob spredaj-cena malenkost in pred kak?nim mesecem se je za?el ogla?ati zadnji le?aj (200? z delom Pelko) Samoiniciativno sem zamenjal ?e komplet zavore-?eprav ni bilo nujno ,akumulator in sve?ke. Vse ostalo je BP. ?e se bo? odlo?il zanjo in je bilo zares menjano vse kar pi?e v oglasu,lahko nakup samo priporo?am,?eprav je cena za nekaj stotakov previsoka. Seveda pa je obvezen pregled pri zaupanja vrednem Mazda ekspertu (glej zgoraj) pokukaj pa tudi na podvozje,ki bo verjetno potrebovalo za??ito pri 3 krona denimo. Sam sem popolnoma zadovoljen in svoje ne menjam za ni?. Razen za novo CX 9,ko bo cena prebavljiva.

Lep pozdrav,?e te pa kaj konkretnega zanima pa kar z besedo na dan.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ne vem ?e je kdo, ker vsak plinski sistem ima posebnosti in svojo programsko opremo, ?e pa so krivi ventili ali kaj druga na motorju pa bo izku?en in po?ten mehanik ?e na?el.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.