Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo kot ?e naslov pove se je pojavil tale problem danes na avtocesti pri vo?nji ene 15km/h. Avto je letnik 2010 na 121000 je bil narejen tavelik servis (Pelko) , na 137000 pa nazadnje menjano olje in filtri. Avto ima sedaj nekaj ?ez 143000 pa se je na lepem tole pojavilo....lu?ka utripa ne gori.

 

Kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo???

 

lp

Napisano

Evo kot ?e naslov pove se je pojavil tale problem danes na avtocesti pri vo?nji ene 15km/h. Avto je letnik 2010 na 121000 je bil narejen tavelik servis (Pelko) , na 137000 pa nazadnje menjano olje in filtri. Avto ima sedaj nekaj ?ez 143000 pa se je na lepem tole pojavilo....lu?ka utripa ne gori.

 

Kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo???

 

lp

ne spomnim se ali je utripajo?a lu?ka za dpf ali samo za servisni interval - mislim da je zgolj servisni interval. nekako se ti tudi izzide

 

121000 menjano in ?e je na 137000 nekdo samo menjal olje brez reseta intervala, je do 143000 ravno servisni interval 20k

 

Reset lahko naredi? sam v 5 min in ti bo takoj jasno kaj je.

Yep utripanje je samo servisni interval, brez panike

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2.0 dizel?

Najbr? zapacan filter.

ja je 2,0 diesel.....

ne spomnim se ali je utripajo?a lu?ka za dpf ali samo za servisni interval - mislim da je zgolj servisni interval. nekako se ti tudi izzide

 

121000 menjano in ?e je na 137000 nekdo samo menjal olje brez reseta intervala, je do 143000 ravno servisni interval 20k

 

Reset lahko naredi? sam v 5 min in ti bo takoj jasno kaj je.

Yep utripanje je samo servisni interval, brez panike

 

 

jures hvala za tole jutri probam ....druga?e bi pa naj mehanik ki je delal servis na 137000 naredil reset intervala tak da upam da je res samo to . :vesel: 

A pa ?e to avto normalno gre brez kak?nega cukanja ali kaj podobnega in po tistem ko je lu?ka za?ela utripat sem prevozil ?e ene 150km ....?e je to kaj pomembno ????

Napisano

?e je DPF lu?ka za?ela utripat brez da bi prej gorela je to kar je napisal Jures. ?e pa je slu?ajno prej nekaj ?asa gorela potem pa za?ela utripat je pa to kar pravi Strela.

33112_1.png

Napisano

Boss mislim da je v rimeru sveti - utripaj avto ze v service mode in se premika 'zlo pocas'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmmmm zanimivo po pregledu mojega motornega prostora sem ugotovil da moja mazda sploh nima tega konektorja ki ga ka?e na posnetku je samo tisti manj?i ,ki je pred tem v katerega je potrebno vtaknit ?ico. Le kaj to pomeni ??????????

Napisano

Mora biti. Na moji petki je bil. Je pa nad prvim hladilnikom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni ta sivi ta ki ga iaces?

Aja me zraven mora biti. Poglej ce kke ne visi...drugae pa tole je vse za prvo generacijo petk ali imas ti drugo (ta grdo :) ) mogoce so dali to potem k varovalkam tako kot v sestki...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni ta sivi ta ki ga iaces?

Aja me zraven mora biti. Poglej ce kke ne visi...drugae pa tole je vse za prvo generacijo petk ali imas ti drugo (ta grdo :) ) mogoce so dali to potem k varovalkam tako kot v sestki...

Ne nikjer ne visi ...zgleda da je potem moja ta "grda" generacija.....zgleda da bo treba jutri na servis ni druge :ne vem: 

Napisano

Jah prosi jih...al pa pelko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.