Skoči na vsebino

Lu?ke: Ro?na zavora in DSC


Priporočeno sporočilo

Dobro jutro ...

 

Dva dni ?e opa?am, da mi gorita lu?ki za ro?no in dsc po kakem kilometru pa ugasneta ... opazil sem tudi da bota lu?ke gorele le takrat ko bo avto dlje ?asa stal... kako dolgo nevem, ampak ko stoji ?ez no? se pri?geta ?e pa pustim avto stat kak?no uro pa se ne pri?ge .. mogo?e ker je ?e ogret....

 

Dogaja pa se to v mazdi 6 letnik 2007 147000 km prevo?enih

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro jutro ...

 

Dva dni ?e opa?am, da mi gorita lu?ki za ro?no in dsc po kakem kilometru pa ugasneta ... opazil sem tudi da bota lu?ke gorele le takrat ko bo avto dlje ?asa stal... kako dolgo nevem, ampak ko stoji ?ez no? se pri?geta ?e pa pustim avto stat kak?no uro pa se ne pri?ge .. mogo?e ker je ?e ogret....

 

Dogaja pa se to v mazdi 6 letnik 2007 147000 km prevo?enih

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

preveri ?e ni aku bolj pazen, oz ce si ga odklapljal je treba nau?iti volan levo desno 2x

preveri nivo zavorne

 

pa je ta break light rdeca? velikokrat se jo zamenja za rumeno od TCSja - takrat so to ventil?ki v gumah za tlak v ku...

 

druga?e pa RTFM  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to resno? Saj za to zadevo obstaja namenska lu?ka... Eh...Mazda... :)

resno ja ... zato nisem niti po?tudiral da bi preveril nivo olja...

 

Poslano z mojega MHA-L29 z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Bom uporabil kar to temo. V?eraj zve?er sem v gara?i opazil, da mi utripa lu?ka za odprta vrata (na armaturi) in isto?asno so se mi pri?igale in uga?ale lu?ki za notranjo osvetlitev (tiste pri notranjem vzvratnem ogledalu na stropu), ki so po nekaj utripanj pustile lu?ki(notranji) pri?gani. Preveril sem vsa vrata in ugotovil, da so zaprta. Poskusil sem tudi z daljincem odkleniti in zakleniti vrata pa ni bilo ni? bolj?e. Zanima me kaj bi lahko to bilo narobe pri moji M6 (letnik 2008, 5 vratna).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom uporabil kar to temo. V?eraj zve?er sem v gara?i opazil, da mi utripa lu?ka za odprta vrata (na armaturi) in isto?asno so se mi pri?igale in uga?ale lu?ki za notranjo osvetlitev (tiste pri notranjem vzvratnem ogledalu na stropu), ki so po nekaj utripanj pustile lu?ki(notranji) pri?gani. Preveril sem vsa vrata in ugotovil, da so zaprta. Poskusil sem tudi z daljincem odkleniti in zakleniti vrata pa ni bilo ni? bolj?e. Zanima me kaj bi lahko to bilo narobe pri moji M6 (letnik 2008, 5 vratna).

eno stikalo na enih od vrat ti ?teka. ?e se prav spomnim ima ta mazda samo en skupen znak kajne? Ne ka?e vsake vrata posebej, ?e je tako bo? moral malo sam diagnozirat. Verjetno bo dosti da malo s prstom drma? na na?in da so vsa vrata zaprta potem pa odpira? ena pa po ena in posameznega pritiska?. In ?e se ugasne je ok, ?e ?teka si ga na?el.

 

Nahaja se pa na sprednjem delu na okvirju avta (ne vrat)

 

Zadaj pa zna biti da je stikalo del zapirala.....

https://www.youtube.com/watch?v=FqxukQvO9Lw

 

Tale ma dober recept, podma?i in razbutaj  :rolleyes:, ampak to ni mazda, spredaj je stikalo na okvirju kot sem rekel, zadaj pa zna biti v zapiralu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eno stikalo na enih od vrat ti ?teka. ?e se prav spomnim ima ta mazda samo en skupen znak kajne? Ne ka?e vsake vrata posebej, ?e je tako bo? moral malo sam diagnozirat. Verjetno bo dosti da malo s prstom drma? na na?in da so vsa vrata zaprta potem pa odpira? ena pa po ena in posameznega pritiska?. In ?e se ugasne je ok, ?e ?teka si ga na?el.

 

Nahaja se pa na sprednjem delu na okvirju avta (ne vrat)

 

Zadaj pa zna biti da je stikalo del zapirala.....

https://www.youtube.com/watch?v=FqxukQvO9Lw

 

Tale ma dober recept, podma?i in razbutaj  :rolleyes:, ampak to ni mazda, spredaj je stikalo na okvirju kot sem rekel, zadaj pa zna biti v zapiralu

 

Hvala za odgovor, ja imam samo en skupen gumb, sem tudi pogledal spredaj kje je stikalo na sprednjem delu okvirja pa sem na?el 3 zadeve vse tri prekrite z nekak?no gumo na katere je mo?no pritisniti, sedaj pa ne vem kateri je pravi - dva sta skupaj in eden je pod tema dvema. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovor, ja imam samo en skupen gumb, sem tudi pogledal spredaj kje je stikalo na sprednjem delu okvirja pa sem na?el 3 zadeve vse tri prekrite z nekak?no gumo na katere je mo?no pritisniti, sedaj pa ne vem kateri je pravi - dva sta skupaj in eden je pod tema dvema. 

 

 

Enostavno probas... Ko ga pritisnes in ce imas ostala vrata zaprta, se mora pomoje ugasniti osvetlitev kabine :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.