Skoči na vsebino

Nasvet glede zadnjih vzglavnikov in otro?kega sede?a Mazda 6 SPC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

stalno sem bil v zadregi kam z zadnjimi vzglavniki ko namestim na zadnja sede?a otro?ke sede?e.

 

Moj nasvet je u?inkovit pri sede?ih brez ve?to?kovnih pasov, kot je Cybex Pallas 2 Fix

 

gray_rabbit.png

 

 

Zadaj sem odstranil ozki rolo z mre?o za prtljago in vzglavnike zmontiral obnjene nazaj. Tako niso napoti naslonu otro?kega sede?a, ko pa sede?e vzamem iz avta imam vzglavnike takoj pri roki, pa ?e uma?ejo se ne.

 

?e je nasvet uporaben tudi za sede?e z ISO-Fixom in sredinskim gornjim pasom (kot na spodnji sliki) ne morem re?t, ker tak?nih sede?ov nimam.

 

6-190-404-zubehoer-kindersitz-80x-premiu

 

 

Upam, da sem s tem komu pomagal.

 

LP

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Gornji pas imajo stol?ki za tr?i??a, kjer ne obstajajo avti s 3to?kovnimi varnostnimi pasovi zadaj, tako da takih na?eloma pri nas ne bo? videl.

 

Pri na?i hi?i imamo to?no tak?ne cybexe, vendar pa jih ne jemljemo iz avtov, tako da so vzglavniki lahko stalno spravljeni doma.

 

Obra?anje vzglavnikov je bila dobra ideja pred mnogimi leti pri mazdi 1.generacije, ko ?e ni bilo familije in sva na kak?nih bolj "divjih" potovanjih mazdo uporabljala kot "camper". Ampak to je bilo takrat,  ko so ?e izdelovali uporabne avte in ne samo lepe kot sedaj.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ojla,

 

hvala za odgovor.

 

Ja, Cybexi so zakon. Tamali jih obo?ujejo.

 

 

Je pa zanimiv tvoj komentar glede gornjega pasa. Moja 6-ka ima na sede?u uho za to sidro, o?etov Tiguan tudi, pa tudi v starem Partnerju je bilo v navodilih prikazano, kje so ta u?esa.

 

Sem malo Wiki povpra?al in prebral, da morajo imeti avti proizvedeni po (in vklju?no) letu  2013 uho za gornji pas.

 

In sem se zopet nekaj nau?o :D

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.