Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i.

Prosim za pomo? z Mazdo 323f BA 1.5. Ta?ava se pojavlja pri hladnem v?igu motorja. Hladen motor no?e v?gati, ob?asno uspe z dodajanjem gasa. Ko je enkrat motor ogret v?ge brez te?av.

Akumulator je OK, cevi za zrak in vakuum pregledane. Zamenjan je bil senzor temperature hladilne teko?ine in razdelilnik v?iga.

Kaj bi lahko bil vzrok te?av? Vsako mnenje dobrodo?lo.

Napisano

mogo?e senzor prostega teka, senzor v?iga, ka?ni so v?igalni kabli, sve?ke

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Vergla vredu, tako kot mora.

Danes peljem avto na servis, ker je mazda po 21 letih ugotovila da je treba klju?avnico menjat zaradi varnosti :lol:

Upam, da tudi ugotovimo zakaj ne v?iga...

Napisano

Benz pumpa v tanku?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zamenjan je bil celoten razdelilnik v?iga, nobene spremembe. Edino ?e je tudi zamenjana slaba, ker sem dobil rabljeno...

Razdelilno kapo in frtajler bi sigurno dal nov gor.
Napisano

Pumpe nisem preverjal, predvidevam da je ok, ker sve?ke so mokre in tudi s pomo?jo start spreja avto ni v?gal. Bom preveril tlak goriva

Lahko probam zamenjati kapo frtajler in kable od mazde demio? Bo pasalo?

Napisano

med oz tik pred verglanjem naj nekdo z gumijastim kladivom po dnu tanka tol?e, ?e v?ge je pumpa. Ne se smejat 2 avta smo ?e tako v?igal, mazdo in citroen picassoja (dizla 90 hdi)  :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko kar s kompresorjem pihne not tm k se tanka. Druga?e pa tako kot jures povedal.

?e bo? s kompresorjem pihal, po?ni to zunaj, ker ne bo zabavno benza pucat.

Pumpe nisem preverjal, predvidevam da je ok, ker sve?ke so mokre in tudi s pomo?jo start spreja avto ni v?gal. Bom preveril tlak goriva

Lahko probam zamenjati kapo frtajler in kable od mazde demio? Bo pasalo?

Probaj vzigalno tuljavo glede na to da ima? mokre sve?ke...
Napisano

Zamenjal razdelilno kapo, rotor, kable, sve?ke in akumulator avto se vedno ne vzge. Probal sem tudi bencinsko pumpo, je ok. Tuljave nisem menjal, ker nisem dobil druge.

Avto smo probali vzgat se s porivanjem in je vzgal.

Kaj bi torej lahko bilo, tuljava, mogo?e ?tarter?

Napisano

A se je avtu kaj jermen rihtal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jah potem si ?e sam zo?al mo?ne napake.....?e vrti ni ?tarter, ?tarter zablokira pa dela tk tk tk tk

 

da ni dizel  :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O?itno je res dizel ja :P

 

Sem zmeril upornost na obeh tuljavah katere imam...na prvi izmerjeno 14kohmov, na drugi pa 15kohmov.

O?itno so obe za v smeti, ker po podatkih iz servisnega priro?nika bi morala imeti minimalno 20kohmov.

Zgleda da bo treba probat ?e kak?no... :ne vem:

Napisano

Po  moje ne veste kaj delaste ali ne veste kaj pi?este.avto ne more imet v?igalne kable ,rotor, razdelilec  -v?igalne tuljave.Pravite da na porivanje  v?ge -potem vam ?tarter da premalo obratov

Napisano

Daj probaj takole:preden ga hladnega zaverglas pritisni plin do konca, spusti in potem zaverglaj. Mogo?e ima? pa polavtomatski zauh.

Napisano

Po  moje ne veste kaj delaste ali ne veste kaj pi?este.avto ne more imet v?igalne kable ,rotor, razdelilec  -v?igalne tuljave.Pravite da na porivanje  v?ge -potem vam ?tarter da premalo obratov

Mo?no, da sem se kje zatipkal, druga?e pa avto definitivno ima tuljavo, razdelilno kapo, rotor in kable do sve?k

Koliko obratov, pa naj bi imel ?tarter ob zagonu?

 

Z dodajanjem plina isto ne v?ge...

post-8357-0-22992800-1513769672_thumb.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Med prazniki je bilo spet malo ve? ?asa za ?ravfanje :)

Izkazalo se je, da je problem v kompresiji...dva cilindra imata 9bar, dva pa okoli 6bar.

O?itno se bo treba poslovit od avta, popravilo ne vem ?e je glih rentabilno za 21 let star avto...

 

Hvala vsem za pomo? in mnenja.

Napisano

Vpra?anje zakaj ima? kompresijo slabo na dveh cilindrih. Mogo?e je je tudi jermen presko?il. ?e da? motor za doticni cilinder na vrhnjo to?ko in napumpas zrak v cilinder se lahko hitro ugotovi kje spu??a. ?e se sli?i skozi loputo je sesalni ventil, ce se sli?i skozi avspuh je izpu?ni ventil. ?e se sli?i iz luknje za dolivanje olja so obro?ki, ?e so pa mehur?ki v hladilniku pa tesnilo na glavi. Se da hitro ugotovit na tak na?in. In ni nujno da je avto za stran.

Z vakummetrom se da pa tudi ugotoviti kaj se dogaja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.