Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nasel sem nekaj za 60eur, a je veliko dela z montazo? kako je z odstopanjem odtenkov iste barve, se ful vidi?

 

Jest sem takrat isto razmisljal, da bi kupil nova vrata, ampak so za voznikova vrata hoteli 100e (gola vrata), potem je potrebno premestiti se kljucavnico in pa vse ostale plastike in zvocnik... Tako da se mi ni izplacalo. Tisti cepi so tam za odvodnjavanje in ce se ti v vratih zadrzuje voda so vrjetno kanali zabasani in ti tudi zaradi tega toliko hitreje gnije vse skupaj. Jest sem to delal pri nekem znancu (popoldancu) k se ukvarja z licarijo in kleparijo. Ce bi to peljal k komu drugemu bi bila cena takoj 500e..

Napisano

Da

 Ok potem sploh nevem ce se splaca vlagat, pustim se 2 leti da zgnije do konca :zvizga:  kako bi zascitil prag na katerega se siri rja? sem ziher da se da simple resit to kapljanje vode ot rje?

Napisano

 Ok potem sploh nevem ce se splaca vlagat, pustim se 2 leti da zgnije do konca :zvizga:  kako bi zascitil prag na katerega se siri rja? sem ziher da se da simple resit to kapljanje vode ot rje?

 

prag ti verjetno rjavi od znotraj, ?e je enkrat za?el rjavett ga ve? ne more? za??iti, ?e pa ?e ni rjav pa zapolni? votle dele z voskom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam sem dal oba praga, ki sta bila...zelo slaba...zrihtat za 400?...avto mislim imet ?e 150000km...

Napisano

Ja na sliki zgleda da ti rja kaplja dol, bi pa blo vseeno dobro preverit znotraj praga ce se kaj dogaja. No ce mislis avto met dalj casa.

Se pa da videt ce vzames plasticne obloge med vrati in pragom dol in posvetis noter, se bolje pa z endoskopsko kamerco.

Pri moji M3 so pragi na zunaj zgledali tud vredu, ko pa je klepar pogledal noter pa je bil notr cist gnil, ga je zascita in barva skup drzala.

Zato sem nabavil nove prage in dal sanirat vso rjo na avtu.

Menjal pa sem rabljena zadnja leva in desna vrata od novejsega letnika, nove zadnji robovi-blatniki levo in desno, novi pragi levo in desno, nov desni blatnik.

Na zadnjih prtljaznih vratih pri notranji luci je bil tud en mehurcek in se je tudi to saniralo.

Barvan je bil skoraj cel avto razen obeh odbijacev in strehe+ narejena komplet zascita spodaj+zascita votlih delov z voskom. Cena vsega dela 450?.

Rez.dele sem sam nabavil.

Imam pa namen avto se nekaj let imet, zato sem ga dal popravit kot je treba, ker je kot 2avto prav odlicen za po mestu.

post-5522-0-23317400-1538559091_thumb.jpg

post-5522-0-73139000-1538559253_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.

Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.

Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

?e bom potreboval se bova sli?ala, ker je dobro, da je nekdo dokaj blizu in lahko za normalen denar nekaj naredi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To je lepo slisat, koliko te je prislo vse skupaj z deli? Sicer sem skoraj ziher da se ti bo vsaj nekaj rje vrnilo po nekaj letih. Ce bi dal sanirat vso rjo bi me najbrz prislo okoli 1k eur, kar pa je bv ce je avto vreden cca 2k. Najbolj se nagibam k nakupu rabljenih vrat, za pragove pa se nisem ziher ce bi sploh kaj popravljal.

 

Sem zdaj dal rihtat pred cca 1mescem. Klepar je rekel da mora drzat kot original, ce ne mi brezplacno popravi. Je pa sel prvo po varjenju novih delov s cinkom cez nato s to grdoantikorozivno zascito in pol je prislo kitanje, barvanje.
Glede na to da se zelo dobro poznava ze od majhnega mu verjamem na besedo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.