Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je robz napisal:

To mi je nekdo ze priporocal, mozno, da celo ti. Hvala, ampak mi je tale ekrancek na armaturi tako grd, da grem rajs senzorje vgradit :D idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...

Saj ta ekran se verjetno z malo iznajdljivosti da montirat tudi kam drugam ne na armaturko. Kak bi se kamera povezala na vgrajen ekran ne vem , če pa hočeš samo senzorje z piskom je pa zelo simpl kablovje semlepo skrije pod gume ob vratih tako da se sploh ne vidi. Meni je na ženini M2 vzelo približno 3 urce časa ( je treba odbijač dol vzet). Senzorji so pa na mimovrste mislim da nekje 18€.

Napisano

@robz jst sm na bivši šestki mel kamero montirano in brez dodatnih zaslonov ali projeciranja na obstoječ infotainment. Imel sem tole: 

 

To montiraš na vzvratno ogledalo in je to to. Hotu sem met tako, k ma samo del ogledala ekran, da lahko nemoteno uporabljaš še ogledalo.
Moral pa sem:
1. speljati kabel iz zadnjih vrat do vzvratnega ogledala (največji problem je biu dobit kabel čez tisto gibljivo gumo, ki je potegnena iz zadnjih vrat do karoserije)
2. prheftat tole "novo ogledalo" na starega, dobiš gumice zraven tak da noben problem
3. speljat kabel od vzvratnega ogledala do 12V napajanja (to sem speljal do sredinske konzole in tam mel vštekano)

Napisano
pred 20 urami je robz napisal:

 A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)

 

Ni tezko, le cajt gre, ker je priporocljivo delati pocasi, da cesa ne potrgas. Lahko das kabel s signalom v tapeto pod strop, jaz sem se sicer odlocil peljati pod plastiko pod vrati in potem po prednjem stebricku do stropa in do ogledala.

 

Elektricno napajanje vezes na luc za vzvratno voznjo (da se takrat kamera vklopi) in to je to.

 

pred 19 urami je robz napisal:

 idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...

 

Je mozno, samo prej preveri, da sta zadevi zdruzljivi. Pri avtomatikih je to lazje, ker je zelo verjetno, da je ze tovarnisko tako programiran radio, da gre pogledat video vhod, ce je tam signal.

Napisano (urejeno)

Potem raje vzami tole. Snema spredaj in zadaj. Slika je pa fenomenalna in se nisem videl boljse slike od aftermarket zadev. Sliko ti prikazuje cez cel enkran in se vidi odlicno tako podnevi, kot ponoci. Med voznjo lahko preklapljas med sprednjo ali zadnjo kamero. Lahko pa tudi ugasnes ekran in imas klasicno ogledalo. Seveda kamera dela v ozadju.

 

https://a.aliexpress.com/_mOfdFfq

 

 

received_199038798381288.jpeg

received_367916684486098.jpeg

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Ja, to so pol osebne preference al hočeš čez ceu špegu al ne. Je pa tudi moja mela obe kameri, za naprej in nazaj. Čeprav prednja je bla bolj dash cam, kot pa za parkiranje.

Popravljeno od 50keda
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.