Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moje vpra?anje je slede?e:

 

Vozim 9 let staro Mazdo 5, 1.8. ?e dlje ?asa ( cca 2 leti) se je pojavljalo zatikanje pedala za plin in sicer ob za?etnem pritisku, ko se pedalo sprosti, se normalno giba. Na servisu, so namazali ?ico, nato po vztrajanju glede te?ave, tudi zamenjali ?ico za plin. Te?ave z zatikanjem so bile sicer manj?e, a se niso kon?ale. Ob zadnjem obisku so o?istili loputo za zrak , a je bil avto po posegu slab?e vozen, zatikanje pedala je ostalo, pojavilo pa se je nihanje vrtljajev v prostem teku, vse do 2400/min. Po ponovnem obisku je bila diagnoza , da je potrebno 1000 km voziti, da se neke tabele vrtljajev v ra?unalniku na novo izpi?ejo, ?e pa to ne bo uspelo, je nujna menjava loput, kar stane 1200 ?.

Prosim za ?e va?e-drugo- mnenje.

Pozdrav Goran

Napisano

Pedal se ti fizi?no zatika?

Je drive by wire sistem(elektri?na loputa)?

Pedalo se zatika ko polo?im nogo nanj ob prestavljanju naprimer, kot bi se upiral pritisku, nato ob pove?anem pritisku  popusti, pa normalno deluje, dokler zopet ne menja? prestave in popolnoma odmakne? nogo s pedala  in ponovni pritisk nanj se znova upira ...

Kar se pa lopute ti?e, pa ?al ne vem, kaj je drive by wire....po serviserjevem mnenju naj bi ?lo za loputo za zrak ....ve? pa ne vem. Gre za Mazdo 5, letnik 2009 , bencin 1.8.

Napisano

Ce so ti namazalo zico za plin sklepam, da ima klasicno loputo in ne elektronsko. Mogoce kaksna rabljena iz kaksne razbite?

Napisano

Ce so ti namazalo zico za plin sklepam, da ima klasicno loputo in ne elektronsko. Mogoce kaksna rabljena iz kaksne razbite?

Kaj pa je sploh funkcija lopute za zrak? Je torej zatikanje ?ice za plin nekako povezano z loputo ?

Napisano (urejeno)

Loputa za gas spusca zrak v sesalni kolektor oz. v motor. Ko ti pritisnes na gas se loputa temu primerno tudi odpre in dolocena kolicina zraka vstopi v motor. Senzor na loputi zazna, da si pritisnil na gas in to sporoci glavnemu racunalniku. Istocasno Maf oz. (senzor pretoka zraka) zazna vecji pretok zraka in komunicira z glavnim racunalnikom, kateri pa poslje ukaz injektorjem, kateri brizgajo zadostno oz. primerno kolicino benza. Novejsi avti imajo elektronsko loputo starejsi pa na "zajlo". Princip delovanja je isti.

Obrati lahko nihajo tudi zaradi umazane lopute.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ej...Janez1 lahko za inf in pomo? pokli?e? na?ega mojstra Dr.Pelko simon delavnico ima v Medvodah.gsm 041 667 335.verjetno bosta najdla re?itev lp

Napisano

Ej...Janez1 lahko za inf in pomo? pokli?e? na?ega mojstra Dr.Pelko simon delavnico ima v Medvodah.gsm 041 667 335.verjetno bosta najdla re?itev lp

Hvala obema za informacije. O?itno je kar zapleten mehansko elektronski sistem, ki uravnava dotok zraka in goriva v motor. Zadeva ni bila mote?a, dokler je bilo samo zatikanje pedala, saj sem se navadil , pa tudi serviserji so me tola?ili, da gre zgolj za nenamazanost zajle , ki se ob neko zadevo drgne. S pojavom nihanja vrtljajev, pa se je nekako izkazalo, da je vrjetno problem v teh loputah, ki so zapacane, kot pravite ... upam, da mi servis re?i ta problem, vsekakor pa bom v primeru , da se to ne zgodi, kontaktiral ?tevilko gospoda Pelkota.

?e enkrat hvala za pomo?.

Napisano

Kolikor gledam kataloske stevilke imajo vse mazde 5 2007-2009 klasicno loputo na zajlo. 1.8 ima svojo loputo in pa 2.0 ima svojo. Na avtonetu imas eno 5ko 2007 letnik po delih pa prasi koliko bi hotu za loputo :). Z malo googlanja sem tudi najdu firmo (car & hifi), katera obnavlja lopute (smo skoraj sosedje). Seveda se pa prvo prepricaj, da gre res za loputo. Po postavljeni ceni nove lopute, sklepam da si ga peljal na uradni servis :D. Moje mnenje je da pejt do pelkota in naj ti postavi diagnozo, kaj tocno je narobe z njo. Poklici na car hifi in povej kaj je narobe z loputo in ce to znajo popraviti. Ce lahko si zmagal in ti jo pelko odmontira in jo peljes v Lesce. Ce se je pa ne da popraviti, potem pa tista rabljena na spodnjemu linku.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=8065307&display=Mazda%20Mazda5%201.8i%20TX%20po%20delih%20ali%20cel

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=8122753

Napisano

Snami tisto zajlo iz lopute, pa lepo samo loputo na roke obrn pa bos vidu kaj se zatika pa kje. ?e so puse obrabljene ki tr?ijo loputo lahk zarad tega se zatakne k gre s centra osi....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz nisem mojster ?raufanja, nimam niti orodja, niti prostora, pa tudi nisem se ?e nikoli lotil ?esa v predelu motorja ...Avto je res ostal na uradnem servisu, pravijo, da mi ga bodo popravili tekom tedna. ker ste se tako potrudili z nasveti, bom o rezultatih poro?al.

Lep ve?er vsem....Goran

P.S. Hvala tudi za linke.

Napisano

Kot obljubljeno..poro?am, da sem pravkar dobil avto, fant, ki je opravil poseg mi je prijazno prinesel loputo na ogled, ter pokazal kako se z ?ico odpira in kje se nabirajo saje ... vgradili pa so rabljeno loputo. Naj ?e povem, da se avto pelje zelo lepo, nikakr?nega zatikanja pedala in tudi nihanje vrtljajev v prostem teku ni. Ker sem prvi? na forumu kaj spra?eval moram vse pohvaliti za zares hitro svetovanje.

Vsem, ki imamo Mazde , ?elim, da se avto dobro odre?e in opravi?i japonsko kvaliteto.

Napisano

Ej...super da so ti porihtali.kaj si imel na mazda servisu ? Koliko km..si imel na mazdi...lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.