Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Tester pokazal, da je baterija za zamenjavo...čeprav je 70% dobra... 

Naročil novo...

Varta 125€...

 

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

 

Kakšen akumulator pa je to? Je AGM, start-stop za ta denar?

Ne bi rekel , cene so precej poskočile za 80-85Ah AGM

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Moras izvesti proceduro šolanja novega akumulatorja 

 

Sigurno bi kdo prilepil postopek, jaz zal nimam pri sebi trenutno 

Napisano

Potrebno je pravilno zamenjati akumulator… Sem ze dal veckrat navodila… moram pobrskat…

 

Edit: Sem nasel… celo v tej temi … ;)

 

https://www.mazda-si.net/topic/14734-mazda-6-i-eloop-težave/?do=findComment&comment=392315

 

 

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 I-ELOOP težave
Napisano

Pri novejsih ni vec tega dolgotrajnega postopka s cakanjem vmes 5 ali 10 minut … Sem bil zadnjic presenecen, ker je bil akumulator tako hitro zamenjan… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Namesto tebe drugi pogledajo v navodila ... tako nekako gre. 🙂

 

Sicer pa ja, enega bi rabili v Ljubljani.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je TiEn napisal:

Pismo smo dobri tle gor,..a odpremo en privaten mazda servis ?

Sem prepričan, da zadeva ne bi laufala tako kot si misliš. Namreč povprečnega človeka prav malo briga kdaj in kako je narejen servis...pripelje, počaka, teži za 15% popusta, plača in odpelje :D 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Napisano
pred 1 uro je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Diagnosti na pooblaščencu - izpišejo ti % kapacitete in upornost in potem svetujejo menjavo ja/ne.

 

Ampak glede na to, da je 2017 letnik, bo najverjetneje za zamenjat. Na pooblaščencu je cena okoli 220 eur.

Napisano
pred 15 urami je MPero napisal:

Zivjo,

pred par dnevi se mi je pojavilo na armaturki sporocilo "battery management system malfunction" in tudi i-stop znak utripa.

Po prej napisanem v tej temi predvidevam, da gre za iztrosen akumulator?

Kje lahko preverim akumulator in ali za mojo mazdo 6, 2.2d 2017 veljajo ista navodila za menjavo akumulatorja, ki jih je nekdo v tej temi ze objavil (pdf)?

Hvala vnaprej za pomoc!

Pazi, ker niso vse baterije za tvoj avto v redu. Vzeti moraš obvezno AGM ali EFB. Ja, so nekaj dražji kot navadni. 

 

 

Napisano (urejeno)

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Spodnji akumulator je bil nabavljen za M6 CD175 letnik 2016, poleti 2021, za 130 € (brez težav so v Bartogu dali ceno za avtoelektričarje :)). Akumulator sem zamenjal brez prekinitve napetosti, kljub temu se je v log zapekla "napaka", vidna samo na original Mazda testerju.

 

image.png

image.png

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tudi original Mazdin je EFB. Je pa veliko boljši AGM, a tudi skoraj duplo dražji, kot si ti dal za njega. 😊

In katerega imaš ti v rdečkah? Predvidevam 2 x AGM??? 😄

Napisano

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉

Imate doma??? V zastareli in premium rdečki sem vprašal. :)

 

In ne zdaj odgovarjat s teorijo, kot to rad počne Janez, da ga potem ne zastopiš. 😁

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

ma tudi AGM ni duplo cena, mi je prav žal,.. jaz sem dal 200€ za AGM in menjavo

Kje in katerega si pa nabavil?

 

Sicer pa hvala vsem, ki ste priskocili z nasveti!

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Imamo AGM in AMG+. Kakšna je razlika? Navadni AMG so statejše izvedbe. Taki akomulatorji imajo od 400-600 praznilno - polnilnih ciklov.To je približno enako kot pri EFB akumulatorjih. Novejši AMG+ (te hočemo imeti v naših Mazdah)😊 pa od 800-1200 ciklov. Zato tudi višja cena. 😉


 

AMG (Aufrecht Melcher Großaspach) so predelani Mercedesi ;), AGM (Absorbed Glass Mat) pa akumulatorji…

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.