Skoči na vsebino

Keramična zaščita


Vili

Priporočeno sporočilo

Pred 10 do 15 leti sem uporabljal Liquid Glass na moji takratni Astri G (mislim da ga en iz Ljubljane prodaja).

 

Sem bil zelo zadovoljen z zadevo.

 

 

Kako pa kaj ta keramika deluje pa ne vem. Kolko pa stane ta hec?

 

 

L.P.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce hoces tale hec nanesti mora biti avto popolnoma spoliran. To ne pomeni, da ga zapeljes v pralnico, ampak je potrebno vecstopenjsko poliranje in sele nato nanos keramicne zascite. Po nanosu gre avto pod UV zarnice, da se keramicna zascita pravilno sprime. Jest ti ne priporocam, da se tega sam lotis, ker ne bo isto, kot ce bi ti to nek profic naredil. Kot si pa ze sam ugotovil pride samo keramicna zascita 60e kje je potem se vse drugo, kar bi potreboval za detaljno ciscenje avta. Avtokozmetika vzame okoli 200e za kompletno pranje, dekontaminacija laka, poliranje in pa nanos keramicne zascite. Se pa drugace zelo veliko lastnikov novih vozil odlocijo za taksen tretma. Geyon je odlicna firma in daje tudi pisno tri letno garancijo na keramicno zascito. Ce hoces neki sam carat je najbolje, da detaljno operes avto in ga s kvalitetno zadevo povoskas:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce hoces tale hec nanesti mora biti avto popolnoma spoliran. To ne pomeni, da ga zapeljes v pralnico, ampak je potrebno vecstopenjsko poliranje in sele nato nanos keramicne zascite. Po nanosu gre avto pod UV zarnice, da se keramicna zascita pravilno sprime. Jest ti ne priporocam, da se tega sam lotis, ker ne bo isto, kot ce bi ti to nek profic naredil. Kot si pa ze sam ugotovil pride samo keramicna zascita 60e kje je potem se vse drugo, kar bi potreboval za detaljno ciscenje avta. Avtokozmetika vzame okoli 200e za kompletno pranje, dekontaminacija laka, poliranje in pa nanos keramicne zascite. Se pa drugace zelo veliko lastnikov novih vozil odlocijo za taksen tretma. Geyon je odlicna firma in daje tudi pisno tri letno garancijo na keramicno zascito. Ce hoces neki sam carat je najbolje, da detaljno operes avto in ga s kvalitetno zadevo povoskas:)

Zadeve se ne bom lotil sam, ampak bom avto predal v roke nekomu, ki zadevo dobro pozna in kvaliteno naredi. Bi pa ?elel  ve? komentarjev na to temo, predvsem tistih, ki to ?e imajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/9128-kaj-ste-pa-danes-naredili-na-va?i-mazdi/?p=365594 je Tadej dal spolirat in nanesti nekomkeramicno zascito pri Roky Detailingu, ki pa je zal ze pokojni....

 

Takrat je napisal, da je bila cena za poliranje slabih 200?, keramicni nanos pa se enkrat toliko...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kermi?no za??ito lahko vzame? v kaki trgovini(operi-avto, spoliraj.si) in sam nanese? ni noben bavbav(pa ?e pri?para? ful,.. dejansko jo samo z aplikatorjem nanese? in z mikrofibro obri?e? odve?no dol),.. znamke kot so TAC Systems, Geyon, Chemical brothers ,.. itd so vredu in ne zgre?i? prav ni?

 

Je pa razlika naprav voskom,sealant-om in ostalim premazom velika,.. ve?ja hidrofobi?nots, globji lesek barve, samo odbivanje umazanije je ve?je kar je pa najbol pomebno sama obstojnost keramike

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Keramična zaščita

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.