Skoči na vsebino

Mazda EPC online?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Katalosko stevilko sredinske Y izpusne cevi od 2.2 185km dizla ki ima dvojne izpuhe odzadaj. Me zanima ce je taY cev ista pri 2.2 dizlu in 2.5 benz?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

LFE640600C. Meni kaze da je ista tako za 2.0 kot za 2.5. ce mene vprasas ima cela druga generacija isto Y cev :)

Napisano

hmh. Moram zbrskat ce dobim kje po pametni ceni to cev in levi lonec, da naredim upgrade.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na 2.0 dizla bi dal dvojni izpuh, mi lepse zgleda in se odbijac ima pripravljeno.

 

 

To bo @iceman22 vedel, ker je to naredil na svoji sestici ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aha. Daj iceman podaj vec info o dvojnem izpuhu.

Evo vprasanja:

1. Ali je sredinska Y cev enaka na vseh modelih z dvojnim izpuhom?? 2.0, 2.5 benz in 2.2dizl??

2. Ali je levi lonec enak na vseh modelih ali je razlicen??

 

P.s. ve kdo za kako razbitino kje dobit dele??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aja sej res ti imas samo en lonec... sem cist pozabil (dizel pa te fore). Lonec ziher ni isti ker ima 2.0 svojo katalosko in 2.5 svojo (kar pa ne pomeni, da ne pase). Ce slucajno nebos dobil Y cevi lahko kupis samo lonec in sem skoraj preprican da bi se dalo samo stukat na original zdajsno cev. Zadnji desni lonec ima 1.8 in 2.0 isti 2.5 ima pa svoj lonec oz. svojo katalosko. Zadnji levi lonec (kar ti potrebujes) ima pa 2.5 svojega in pa 2.0 svojega, vsaj kar se kataloskih stevilk tice :). Jest bi vzel od 2.0 benz komplet Y cev z lonci vred in dal na dizla. Prej se ?e pozanimaj pri kaksnemu mehaniku za auspuhe. Ce se ne motim je to naredil jost na svoji 2.0 benz prva generacija in sicer je imel samo en auspuh in je potem vzel od nekega razbitega dizla.

Napisano

Uh jst sem tako naredu da sem samo pozagal in zasvasal en Y vmes. Lonec je pa od nekega drugega avta. Nosilce sem nove zasvasal itd.. drugace pa imas nekje na stajerskem nekoga ki ima par 6 razbitih pokvarjenih gres do njega in kupis. Vem da mi je ponudil za 100e oba lonca.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja saj po?vasat se da marsikaj, samo sem ra?unal na plug&play varianto.

Na ?tajerskem je verjetno ?erbinek, ki je mel odpad z mazdami in fordi, bom ?el tja pogledat ?e ?e ima kaj.

Hvala za informacije, poro?am ko kaj zrihtam s temi izpuhi.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zgornje kungota ali nekej takega. Ja takrat sem jst dal za lonc pa da mi je majster vse skupaj sestavil zrihtal 145e. Original lonc pa mislim da je bil okol 400e.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.