Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav drugari ,

Od jednom imam problem sa tablom na mojoj mazdi 6 2004 godi?te. Posle davanja kontakta i startovanja ostaje uklju?ena lampica ABS ru?ne, ko?nice, ?ek lampica osim mera?a goriva ostatak table nepomi?an. Auto normalno radi . Ne mo?e se povezati na dijagnostiku nema vezu. Jedan mi majstor predla?e da zamenim prvo abs centralu pa da idem dalje. Da li je neko imao sli?nih ili istih problema ? Molio bih Vas za pomo? ukoliko neko ima ideju ?ta bi moglo da bude. Slovena?ki ne znam ne zamerite .

 

??????? ?? SM-J500H ?? ????? ????????

 

 

 

??????? ?? SM-J500H ?? ????? ????????

Napisano

Verjetno glavni racunalnik nima komunikacije z drugimi moduli. Druga?e bi se lahko povezal z diagnostiko. Preveri kable da niso bili slu?ajno nagrizeni, lahko bi bila tudi korozija na kontaktih. Je ceneje ko menjava modulov na pamet, razen ?e mehanik ?asti glupe diagnoze.

Preveri pa koli?ino zavornega olja ?e jo je dovolj. Mogo?e tudi pomankanje pri?ge vse te lu?ke naenkrat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Je tudi zgornja omejitev stroška omrežnine - kot da bi imel dogovorjeno moč enako priključni moči, brez obračunane presežne moči.
    • Vam iz lastnega sp žepa povem da so obdavcitve vsako leto vecje. 2026 pa spet nova davcna reforma zarad katere bo treba spremeniti vse, verjetno na doo iz sp
    • Dejstvo je, da morm avto popraviti do sobote in zdej ne vem, kolk se lahk kej z njim vozim okoli...sicer mi je registracija potekla 18.5., ampak imam plačano zavarovanje.   @Z M A J, če je kakšna možnost, da peljem do tvojega mojstra pokazat in mi pove? Seveda poravnam tisti diagnostični strošek. Rad bi predvsem vedel, ali je zadeva popravljiva za spodoben denar, ker ko sem gledal avto skupaj z mehanikom, se mi je zdelo res jebeno popravljat to celo zadevo, ker je pač vse rjavo. Ker ok, če se pridobi avtodele ceneje in pridem z popravilom nekje do 2000 eur, pol sem še pripravljen zrihtat zadevo, da bo še zdržala par let.   Hvala.
    • Jaz pa razumem mehanika delno razumem.   Samo 90% ljudi, ko sliši popravilo za 1000-1500€ pri avtu za 2000€ zavije z očmi in ga da na odpad. Če bi pri vsakem navdušeno navijal za popravil in pridelal še 200€ dodatka na delih, za katere ni vedel, bi izgubil 90% strank.   Dele pa le nabavi sam. Kak autodoc, bo 100€ ceneje. Če nisi nič jemal na autodoc-u lahko dobiš invite in z njim 10€. Jaz tudi nekaj dobim, ampak bo propadlo, ker ni planiranih servisov v kratkem.   Samo njegovo zlatorsko navijanje cen pa ne.
    • Končno dobil noveletne gume... continental "ultra contact" made in Romunija. Spodaj pa tudi dve fotki kaj delajo ovinki po dveh sezonah. Pobranih zunanji robovi na vseh gumah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.