Skoči na vsebino

Mazda CX 7, SCR te?ava

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na tem forumu sem nov. Lansko leto sem kupil mazdo CX-7 2.2. diesel. Avto je deloval odli?no do enega tedna nazaj, ko se je na ekranu pojavilo obvestilo "SCR malfunktion, contact dealer". Obenem se je prikazalo ?e obvestilo, da je potrebno doliti adblue. Dolil sem poln tank, vendar se obvestili nista zbrisali. Sedaj mi kljub polnemu tanku za adblue javlja napako za SCR in od?teva km za dolivanje od 830 km navzdol. 

 

Zanima me, ali je ?e imel kdo izku?nje s tem in kaj storiti? Zamenjava senzorja za nivo teko?ine adblue? menjava celotnega tanka?

 

lp

 

Bo?tjan

Napisano

Nekaj je ?lo, bodisi ?rpalka, ali pa plovec v tanku za adblu, mogo?e centrala tega dela. Ne se voziti, ker po dolo?enem ?asu ne bo? mogel ve? v?gati avta. Jebi ga ekologija.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 28. 5. 2018 ob 10:25 je jures napisal:

Nekaj je ?lo, bodisi ?rpalka, ali pa plovec v tanku za adblu, mogo?e centrala tega dela. Ne se voziti, ker po dolo?enem ?asu ne bo? mogel ve? v?gati avta. Jebi ga ekologija.

V knjigi pi?e, da avto ne bo ve? v?gal, ko bo zmanjkalo teko?ine. Ker je merjenje o?itno napa?no, ?e vedno pa nekaj meri, ker od?teva od 830 navzdol na vsakoh 10 km, bom riskiral dokler ne bo blizu ni?le, vozil se bom pa samo 4 km v slu?bo in nazaj. :)

 

Dotlej pa upam, da bo moj mehanik ?e pogruntal kaj. Na tujih forumih sem videl, da je kar nekaj postov s podobnimi diagnozami.

Napisano
  dne 28. 5. 2018 ob 11:46 je Bo?tjanR napisal:

V knjigi pi?e, da avto ne bo ve? v?gal, ko bo zmanjkalo teko?ine. Ker je merjenje o?itno napa?no, ?e vedno pa nekaj meri, ker od?teva od 830 navzdol na vsakoh 10 km, bom riskiral dokler ne bo blizu ni?le, vozil se bom pa samo 4 km v slu?bo in nazaj. :)

 

 

Mazda je dosti specifilna, ker ni za vsakega mehanika....mogo?e si pa ?e sam povedal veliko (4km do ?ihta), to je strup za dizla. Ali ima? vsaj enkrat na teden v kosu 50km?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povpre?no enkrat tedensko imam 50 ali vec km ja.

 

Drugac je pa res super avto. Nimam pripomb. No razen sedaj, ko sem prebral na spletu, da jih ima kar veliko enake tezave kot jaz in sicer ravno nekje pri tej starosti.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Koliko je pa avto star in koliko ima? kilometrov?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 9. 6. 2018 ob 20:05 je mazdaman napisal:

Koliko je pa avto star in koliko ima? kilometrov?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Avto je 2010 letnik, prevo?enih ima 194.000 km. V?eraj sem odstranil celotni tank za adblu in ?e uni?il ?rpalko na tanku zraven, tako, da zdaj i??em ?e to. Druga?e je pa na testerju javljalo kodo za napako grelca teko?ine adblue ter napako na samem releju oz. tam nekje. P20B9 in U0442 

 

?e kaj veste o tem, se priporo?am.

 

lp

Napisano

A ta Adblue se koristi samo za znizevanje CO2 in se dozira v katallizatorju al ma kake veze z DPF fitrom? Zakaj ga Softwersko ne odstranis? 

Napisano

Ne, AdBlue je za zni?evanje du?ikovih oksidov NOx, nima veze z DPF.

33112_1.png

Napisano

A tako. To pomeni da ce dam odstranit DPF, lahko AdBlue pustim normalno notri. Predvidevam da se z odstranitvijo le tega ( AdBlue) poveca izpust dusikovih oksidov. 

Napisano
  dne 13. 6. 2018 ob 5:31 je minimalac napisal:

A tako. To pomeni da ce dam odstranit DPF, lahko AdBlue pustim normalno notri. Predvidevam da se z odstranitvijo le tega ( AdBlue) poveca izpust dusikovih oksidov. 

?e ve?, ni ti treba dati odstraniti DPF (?e le dela), samo deaktivira? scavnico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No sj pri meni dela vse, zaenkrat. Avto se vozi delno relacijsko, ce se lahko tako izrazim..cirka 25-30 km v eno smer. 

 

Me pa zanima druga stvar. Ker je avto kupljen v AT, ima navigacija karte samo od vzhodne evrope in nimam pokkritosti v Sloveniji. 

 

BostjanR,  ali imas navigacijo? A bi pogledu stevilko  SD kartice, oziroma povedal ce imas pokritost Vzhodne evrope, prosim? 

 

Namrec iscem drugo kartico in se mi ne deva 400e za karte od leta 2011.

 

Smotano je, ko clovek pride v Slovenijo na obisk, pa navigacije nic ne kaze, me malo moti. 

Napisano

Ce mas navigacijo s SD kartico jo mas na ebayu, ce mas pa uni s CDjem pol pa pozabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imam SD ja, ampak je ni nikakor za najti vzhodno evropo, za Denso enoto. Moja ima oznako EH6466EZ1,  za vzhodno evropo bi pa naj bila EK2066EZ1
 
 

  • 4 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Torej, kopija mosta bi baje pri mojem mehaniku prišla 550 eur, amortizerji 160 eur, spodnji roki ??? eur, šraufi cca 100 eur, ... = cca 1000 eur za zadnji del avta.  Spredaj pa ni samo glava zgloba, ki ima veliko lufta, pač pa še "spodnje" roke al neki podobnega, ki baje pride ena 200 eur v kompletu, saj se ločenih ne da dobiti.   Torej skupaj je potegnil cca 1500 eur, potem je tu še delo in optika, kar bi naneslo proti 2000 eur. In ko sem ga vprašal, če je to vse kar lahko gre narobe, je rekel, da se lahko dodatno komplicira še pri neki drugih zadevah, npr pri enem šraufu, ki drži most in če ga je treba rezat, potem to pomeni, da je treba snet zadnje zice in rezat dno avta in tam čez potem reševati zadeve. Ni pogosto, lahko se pa zgodi in znajo nastat višji stroški.   PS: zadaj avta je res noro porjaveno vse, luknje v mostu in prerjaveni šraufi in zdelane puše (če sem si prav zapomnil) in bi bilo potrebno večino rezat in menjat za novo.   Na koncu je rekel, da mi popravila ne priporoča, ker bom na koncu pizdil nad stroški.   Mogoče bi bilo dobro spravit avto nekam, da še kdo drug oceni, ampak temu mehankarju res zaupam.   PS2: luči je potrebno spolirat, ker imajo slabo svetilnost    
    • Žena vozi mojo bivšo Mazdo 6 (2010), jaz pa sem do lani imel šihtno Škodo Superb, ko sem jo rabil s totalko in si potem julija kupil Mazdo 6 (2018). Naslednji tip avta, ki bi ga žena nekako imela, bi bil nekakšen cross suv in velikost ni najbolj pomembna. In ona še najbolj prisega na Mazdo ali pa kakšenga azijca in o evropejcih niti slišat noče.
    • Kaj vse vidiš na cesti...    
    • Mislim, da sem dojel, zakaj ženske tako težko čakajo, kdaj bo "črni petek"...    
    • to je pravi test , pospešek od 60 do 150 👍
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.