Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Menjati moram vse diske in ploscice. Kje v evropi bi dobil najceneje ATE?? sicer se sam bolj nagibam k kaki cenejsi firmu ampak je Pele rekel, da priporoca omenjene. Kaksne so vase izkusnje?imam pa mazdo 1. generacije

Napisano

Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih. <_<

 

Mazda6, 2014; meni je za?elo tresti pri ca. 50-60.000; sem izposloval, da so menjali diske pri 80.000 - plo??ice sem moral pla?ati sam (prinesel sem svoje). Ko je za?elo tresti pri 120.000 sem ugotovil, da z original diski ne bo ni?, kupil ATE na ebay.de in od tedaj imam mir (176.000km)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tudi jaz priporocam ATE. Sem jih imel na prvi generaciji (diske in ploscice) in nimam pripomb. Avto ima sedaj 310k km in nikoli ni nic treslo :)

 

Sprednji diski - 62?

https://www.autodoc.si/ate/957527

 

Sprednje plo??ice - 32?

 

https://www.autodoc.si/ate/955973

 

Zadnji diski - 80?

 

https://www.autodoc.si/ate/956889

 

Zadnje ploscice - 30?

 

https://www.autodoc.si/ate/955956

 

Glede na to da bos menjal zavore bo potrebno prezraciti se vse stiri zavore in doliti zavorno olje. Ni boljse situacije, kot je pa ta da potem zamenjas se komplet zavorno olje. 1L imas vrh glave pride pa cca. 10?
https://www.euroton.si/avtodeli/ate-zavorna-tekocina-dot-4-sl-1-l-p-36092.aspx

 


 

Napisano

Hvala za linke scream :jupiii:

Koliko pa Pele se vzame za menjavo?? Samo material pride cca 220eur+1.5h dela je 260eur

Ce pri njemu vzamem je cena 280eur kar je skoraj isto  :D sem mislil da bom vec prisparal ce sam narocim :D

sicer mi je zadnje diske menjal 4 leta nazaj (naredil sem cca 70k km)

 

ali so trw, nipparts, texar oz kaj podobnega kaj ugodnejsi??

Napisano

So ugodnejsi ni pa sedaj neke velike razlike v ceni :). Jest sem tri tedne nazaj za kolega (mazda 6 1.8 prva generacija) narocil zadnje diske in ploscice (brembo) in zaenkrat vse dela v nulo in nic ne trese. So bile pa brembo cenejse od ATE. Brembo, TRW, ATE, FERODO, ZIMMERMAN s tem znamkam nimas kaj falit. Jest osebno bi vzel ATE ali pa FERODO :). Pele ti vrjetno zrihta samo material za 280e ali je v to ceno vsteto tudi delo?

Napisano

Ej..Pelko ti bo dobro in ugadno zrihtal zavore...ko sem imel Mazdo 5 mi je dal Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ive TEXSTAR..tudi dobra kombinacija..lp

Napisano

Pele mi je rekel za vse skupaj z delom 280eur.

 

V ozjem izboru imam ate komplet 205eur, zimmerman komplet 160eur in brembo komplet za 150eur. Ali je sploh smiseln komplet ali so sprejemljive tudi kombinacije ploscic in diskov razlicnih proizvajalcev??

 

Glede na ceno mi je najbolj vsec kombinacija spredaj zimmerman diski+ate ploscice ali brembo komplet (90eur), zadaj pa brembo+nipparts (57eur), ki je baje dobra kombinacija (mogoce celo enako spredaj za 70eur). Raje bi imel mehkejse ploscice da mi prevec ne unicujejo diskov.

 

kaksna je razlika med temi brembo diski glede na razliko v ceni??

Napisano

Ce isces najcenejso opcijo in vredu kvaliteto, potem vzemi komplet brembo pa mir. Jest osebno nebi nic balinal z drugo firmo ploscic, da bos nakoncu prisparal 10e.

Napisano

Coated diski so pra?no za??iteni-pofarbani in imajo uvrtano luknjico do minimalne debeline diska da jih ne rabi merit z mikrometrom

torej so premazani boljsi in cenejsi, se bolje zame  :jupiii: kako pa je s trdoto brembo ploscic? 

Napisano

Hvala vsem za pomo?, sem vzel kar brembo diske in texar plo??ice, vse skupaj s po?tnino za 160eur iz nem?ije:) kokretno ceneje, kot pri nas kjer sem dobil ponudbe okoli 300eur...

 

?e imamo kak?en sticky lahko uploadam dokument s cenami in linki za razli?ne komplete za mazdo 6, ker sem na hitro naredil research :vesel:

 

katero zavorno olje bi bilo potem ok za moj komplet in koliko ga vzamem?

Napisano

Ej...dobra kombinacija ...Brembo diski in TEXTAR zavorne plo??ice

Imel na mazdi 5...lp

Napisano

Slisi se hitro, ampak v praksi se potem takoj zavlece. Treba stare diske dol tolct, pesto lepo pobrust, celjusti nazaj sestavt, batek namazati in nazaj potisniti, zavore prezract... Na prvi generaciji sem zadnjic samo zadnje diske in ploscice menjal pa je bilo takoj 2h dela... Sem stal zraven in gledal.

Napisano

2 ure je tovarni?ki normativ,3 ure je normalna brzina z kak?no kavico vmes-?e bi vzel diske in plo??ice na servisu bi ti sigurno ra?unal 1,5 ure. Zdaj samo dr?i fige da bo vse normalno delalo

Napisano

Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material :D najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha

Napisano

Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material :D najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha

Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.

Napisano

pa zakaj ti kolega ne menja

na dopustu je, meni se pa malo mudi

Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.

zalostno da se to dogaja :vskalo:  a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah :vesel:

Napisano

Na koncu bo? pri?el na isto ceno kot ti je dal Pelko v ?tartu,?e ti bo nekdo ra?unal 3 ure po 30 eur+ddv in bog nedaj da se kaj zakomplicira si ga naj....

Napisano

na dopustu je, meni se pa malo mudi

zalostno da se to dogaja :vskalo:  a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah :vesel:

 

Jaz lahko naredim na fus ce te zanima.

Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.

panoramska.jpg
Napisano

Jaz lahko naredim na fus ce te zanima.

Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.

Res je, dobro zrihta!

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.