Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Menjati moram vse diske in ploscice. Kje v evropi bi dobil najceneje ATE?? sicer se sam bolj nagibam k kaki cenejsi firmu ampak je Pele rekel, da priporoca omenjene. Kaksne so vase izkusnje?imam pa mazdo 1. generacije

Napisano

Ima kdo te?ave s tresenjem zavor pri predzadnjim FL od 2105 naprej? Ne zavedam se ali so sprednje ali zadnje, verjetno sprednje bolj ker trese volan. ?e posebej izrazito, mote?e pri zaviranju ob visokih hitrostih. <_<

 

Mazda6, 2014; meni je za?elo tresti pri ca. 50-60.000; sem izposloval, da so menjali diske pri 80.000 - plo??ice sem moral pla?ati sam (prinesel sem svoje). Ko je za?elo tresti pri 120.000 sem ugotovil, da z original diski ne bo ni?, kupil ATE na ebay.de in od tedaj imam mir (176.000km)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Tudi jaz priporocam ATE. Sem jih imel na prvi generaciji (diske in ploscice) in nimam pripomb. Avto ima sedaj 310k km in nikoli ni nic treslo :)

 

Sprednji diski - 62?

https://www.autodoc.si/ate/957527

 

Sprednje plo??ice - 32?

 

https://www.autodoc.si/ate/955973

 

Zadnji diski - 80?

 

https://www.autodoc.si/ate/956889

 

Zadnje ploscice - 30?

 

https://www.autodoc.si/ate/955956

 

Glede na to da bos menjal zavore bo potrebno prezraciti se vse stiri zavore in doliti zavorno olje. Ni boljse situacije, kot je pa ta da potem zamenjas se komplet zavorno olje. 1L imas vrh glave pride pa cca. 10?
https://www.euroton.si/avtodeli/ate-zavorna-tekocina-dot-4-sl-1-l-p-36092.aspx

 


 

Napisano

Hvala za linke scream :jupiii:

Koliko pa Pele se vzame za menjavo?? Samo material pride cca 220eur+1.5h dela je 260eur

Ce pri njemu vzamem je cena 280eur kar je skoraj isto  :D sem mislil da bom vec prisparal ce sam narocim :D

sicer mi je zadnje diske menjal 4 leta nazaj (naredil sem cca 70k km)

 

ali so trw, nipparts, texar oz kaj podobnega kaj ugodnejsi??

Napisano

So ugodnejsi ni pa sedaj neke velike razlike v ceni :). Jest sem tri tedne nazaj za kolega (mazda 6 1.8 prva generacija) narocil zadnje diske in ploscice (brembo) in zaenkrat vse dela v nulo in nic ne trese. So bile pa brembo cenejse od ATE. Brembo, TRW, ATE, FERODO, ZIMMERMAN s tem znamkam nimas kaj falit. Jest osebno bi vzel ATE ali pa FERODO :). Pele ti vrjetno zrihta samo material za 280e ali je v to ceno vsteto tudi delo?

Napisano

Ej..Pelko ti bo dobro in ugadno zrihtal zavore...ko sem imel Mazdo 5 mi je dal Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ive TEXSTAR..tudi dobra kombinacija..lp

Napisano

Pele mi je rekel za vse skupaj z delom 280eur.

 

V ozjem izboru imam ate komplet 205eur, zimmerman komplet 160eur in brembo komplet za 150eur. Ali je sploh smiseln komplet ali so sprejemljive tudi kombinacije ploscic in diskov razlicnih proizvajalcev??

 

Glede na ceno mi je najbolj vsec kombinacija spredaj zimmerman diski+ate ploscice ali brembo komplet (90eur), zadaj pa brembo+nipparts (57eur), ki je baje dobra kombinacija (mogoce celo enako spredaj za 70eur). Raje bi imel mehkejse ploscice da mi prevec ne unicujejo diskov.

 

kaksna je razlika med temi brembo diski glede na razliko v ceni??

Napisano

Ce isces najcenejso opcijo in vredu kvaliteto, potem vzemi komplet brembo pa mir. Jest osebno nebi nic balinal z drugo firmo ploscic, da bos nakoncu prisparal 10e.

Napisano

Coated diski so pra?no za??iteni-pofarbani in imajo uvrtano luknjico do minimalne debeline diska da jih ne rabi merit z mikrometrom

torej so premazani boljsi in cenejsi, se bolje zame  :jupiii: kako pa je s trdoto brembo ploscic? 

Napisano

Hvala vsem za pomo?, sem vzel kar brembo diske in texar plo??ice, vse skupaj s po?tnino za 160eur iz nem?ije:) kokretno ceneje, kot pri nas kjer sem dobil ponudbe okoli 300eur...

 

?e imamo kak?en sticky lahko uploadam dokument s cenami in linki za razli?ne komplete za mazdo 6, ker sem na hitro naredil research :vesel:

 

katero zavorno olje bi bilo potem ok za moj komplet in koliko ga vzamem?

Napisano

Ej...dobra kombinacija ...Brembo diski in TEXTAR zavorne plo??ice

Imel na mazdi 5...lp

Napisano

Slisi se hitro, ampak v praksi se potem takoj zavlece. Treba stare diske dol tolct, pesto lepo pobrust, celjusti nazaj sestavt, batek namazati in nazaj potisniti, zavore prezract... Na prvi generaciji sem zadnjic samo zadnje diske in ploscice menjal pa je bilo takoj 2h dela... Sem stal zraven in gledal.

Napisano

2 ure je tovarni?ki normativ,3 ure je normalna brzina z kak?no kavico vmes-?e bi vzel diske in plo??ice na servisu bi ti sigurno ra?unal 1,5 ure. Zdaj samo dr?i fige da bo vse normalno delalo

Napisano

Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material :D najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha

Napisano

Kolega mehanik mi je rekel da vec kot 2h z vsem skupaj ne porabi. Zgleda bom se uro vec placal ker imam svoj material :D najbolje da se svoj cistilec zavor prinesem haha

Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.

Napisano

pa zakaj ti kolega ne menja

na dopustu je, meni se pa malo mudi

Tocno tako in niti malo se nisi zmotil. Jest sem nasel racun od prejsnega lastnika kjer so ku zaracunal 1h dela za redni servis, ko sem pa klical da bi ves svoj material prnesu so pa rekl 1.9h.

zalostno da se to dogaja :vskalo:  a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah :vesel:

Napisano

Na koncu bo? pri?el na isto ceno kot ti je dal Pelko v ?tartu,?e ti bo nekdo ra?unal 3 ure po 30 eur+ddv in bog nedaj da se kaj zakomplicira si ga naj....

Napisano

na dopustu je, meni se pa malo mudi

zalostno da se to dogaja :vskalo:  a bi kdo iz foruma to naredil kej prej kot v 3h urah :vesel:

 

Jaz lahko naredim na fus ce te zanima.

Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.

panoramska.jpg
Napisano

Jaz lahko naredim na fus ce te zanima.

Reference: 2 leti mehanik (ne vajenc) pri pelkotu.

Res je, dobro zrihta!

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.