Skoči na vsebino

nakup mazde cx-7 dizel


vunp

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Trenutno sem v fazi nakupa avtomobila in je v ozjem izboru tudi mazda cx7 dizel. Saj sem v preteklosti  imel 4 mazde(323f,6261.8, 626ditd in 6 1.8bencinar dobena me nikoli ni pustila na cesti in dobenih vecjih tezav kljub temu da jih takrat nisem prevec sparal :zvizga:  vmesni 3 avtomobili  me pa vsak vsaj enkrat pustil na cesti kljub precej bol umirjeni voznji (mb,kia,mb) :angry2:  tako da tokrat spet mazda :rolleyes:

 

Sedaj pa me zanima kako je glede nje, kaj moram pazit pri nakupu saj delam letno cca 50k km(ac) ter do hise imam precej klanec(asvalt) in zato nujno potrebujem 4x4 za pozimi.

 

Kaksne imate kaj izkusnje z prvimi modeli z dizelskim motorjem glede zanesljivosti?

Gledam pa mazde z nekje med 150k do max slabe 200k prevozenimi. se ima smisel kupovat tak avto z toliko prevozenimi glede na to koliko km delam ali lahko ze pricakujem kaksne vecje okvare pri tej kilometrini? sem pregledal marsikaj po internetu vendar ne najdem kaj dosti informacij o teh motorjih nekatere niso bile prevec pozitivne :unsure:  me pa zanimajo izkljucno redno servisirane z znano zgodovino in po moznosti prvega lastnika.    

 

Zanima pa me se nasplosno izkusnja kaksnega lastnika kako je z  voznjo po ac(udobje,zvocna izoliranost)

 

 

Hvala :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimam konkretni izku?enj, 3 leta nazaj sem bil zelo blizu nakupa cx-7, a naenkrat nisem ve? delal 50k letno, ampak samo ?e 10k in se je s tem zadeva uredila, saj ni bilo ve? potrebe po dizlu.

 

Glej, da ima preverjeno servisno zgodovino, ?immanj kilometrov, ?e jih ti namerava? delati 50k letno in po mo?nosti 1. lastnik. Ob nakupu sito dol, preverit verigo, menjat vse vitalne teko?ine ter seveda avto preverit glede nekaramboliranosti.

 

Naj ti ne bo ?al ob nakupu dati nekaj tiso?akov ve?. Bolje to, kot pa kasneje imeti stres z v najslab?em primeru iskanju novega (obnovljenega?) motorja itd.

 

V SLO bo? te?ko dobil to, kar sem zgoraj opisal. V tujini pa imajo res lepe in v super stanju svojo ceno.

 

Npr: https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-cx-7-cd173-challenge-1-besitz-274807981/

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257568082&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=26&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=f463346d-bc33-cb23-3d21-1837baf4932e

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem avto kupil pred 5 meseci, moram rect da sem navdusen. Avto gre lepo! Bilo bi lepo ce bi imeli najnovejse karte za navigacijo za Slovenijo. Prostoren je tudi, razen prtkljaznika, ki je manjsi celo od M6.

 

Ja sito dol, preverit,po moznosti zamenjat podlozke injektorjev, menda jim je to bila bolezen, drugace pa nisem sam zasledil nekih tezav..tu pa tam kak da je imel zrahljano ketno, ki je bila menjana.  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.

Ta motor je 2.2 in naj ne bi imel vec tezav s sitom. Poleg tega ima adblue, drugacen dpf sistem.

 

Ker pa je 2.2 preveri raztegnjenost verige.

Pa samo opazka za 4x4, gre seveda za avtomatski 4x4 kjer avto sam dodaja po potrebi pogon zadaj. Prav tako s ketnami ne mores vec kot 30 na uro ker avtomatika vklopi DSC pri 30 tudi ce ga rocno izklopis

https://youtu.be/cDw0rIdECuE

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skornske je reku da ni problem z masino, ampak da nafta uhaja skozi podlozke injektorjev in se nabira v situ kjer se poveze z oljem..vsaj meni je tako razlozil in da je to edina tezava tega sita. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala vsem za odgovore ce mi drug teden znese casovno pa ce se bo na voljo grem definitivno gledat.

 

imam pa se par vprasanj ce morda kdo ve:

 

-glede injektorjev bi bilo smiselno kar takoj podlozke dat menjat in ali se te injektorje da obnavljat?

 -koliko pa ketne zdrzijo ob neki normalni voznji okvirno?

zdrzijo samo doloceno kilometrino ali so do konca avta ob normalni uporabi? pri meni  je tako vecinoma na tempomat voznja...

-zanima me se sklopka na kolk km se mora priblizno menjat oz ce je primerna za ta avto ali poddimenzionirana?

-Kaj se lahko se pricakuje pri kilometrini cca 150-200k  da je potrebno menjat od kaksnih vecjih stvari ker da vem kaj pazit se pri nakupu... 

-in se eno mogoce komu nenavadno vpr. kaj je sito? :zvizga:  sicer vem nekaj o avtih samo mi je ta izraz vseeno nov..

 

te informacije sem ze iskal po netu vendar nikjer ne najdem nekih konkretnih odgovorov..

 

glede 4x4 pa mi je najbol vazno da lahk pozimi do hise prilezem(gume bom takoj zimske nove dal gor) kar pa mislim  sodec po youtube da bi ta klanec morala premagat v vseh vremenskih pogojih. mi sicer pluzijo samo vcasih zgodi da malo ledeno kaksen del in ce dosti snega ne spluzijo takoj... ostalo pa bo pri meni vecinoma ac.

 

nekak vec informacij imam o tem avtu bolj mije vsec samo v zivo se morem videt od blizu  :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je sito oljne ?rpalke - zgleda kot neka mre?ica, ki prepre?uje, da bi ?rpalka notri potegnila kak?en ve?ji kos iz karterja. S?asoma se lahko usedline nabirajo in po?asi se luknjice v mre?i manj?ajo dokler je enkrat vse zama?eno in olja ne potegne skozi. Posledica? - you name it, you got it.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tut mene je mikal za naslednji voz nabavit ravno CX-7, ampak glede na to kam se zadeve glede naftnih derivatov pomikajo, sem vse blizje temu, da bom sou na bencinca! Bencinc pa definitivno to nebo CX-7 :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je sito oljne ?rpalke - zgleda kot neka mre?ica, ki prepre?uje, da bi ?rpalka notri potegnila kak?en ve?ji kos iz karterja. S?asoma se lahko usedline nabirajo in po?asi se luknjice v mre?i manj?ajo dokler je enkrat vse zama?eno in olja ne potegne skozi. Posledica? - you name it, you got it.

hvala za razlago:) bom pozoren na to.

 

 

 

mene tudi zamikala ze kombinacija bencin/plin samo kolikor mi google dal info  naj ti motorji nebi bili prevec primerni za plin. 

glede dizla mene ne skrbi toliko saj avto dvomim da bom imel vec kot dve leti  saj mu bom v tem casu nabil ze precej kilometrine...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.