Skoči na vsebino

SBS, SCBS, sistem za zaviranje v sili


Priporočeno sporočilo

?iv.

Mogoce komu kaj jasno.

Scbs se je 2x prizgal ko sem sel v garazi po hribu navzdol, oz. Ko sem hotel po hribu navzdol.

Poizkusam ko sem v koloni pa si ne upam spustiti do konca ker nisem siguren da dela.

Je pa res da je bilo zunaj zelo mraz ko se je v garazi prizgal scbs.

Ce ma kdo kaksno izkusnjo??

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbrz da ja. Ker sm pripeljal z mrZa na toplo.

Samo mi ni jasno zakaj ko vozim v koloni in nekdo pred mano stoji ne ustavi.

Oziroma ne upam pustit na kaksne pol metra razdalje da preizkusim

Ker mogoce dela samo z aktivnim tempomatom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne...deluje do 30km.mora? priti bli?je oviri...potem avtom zavira,saj tako je pri moji cx5.prodaj.postavi ve?jo kart.?katlo doma vozi 30km...proti k,?katli.bo zaviralo samo.?e ne servis...lp javi .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne...deluje do 30km.mora? priti bli?je oviri...potem avtom zavira,saj tako je pri moji cx5.prodaj.postavi ve?jo kart.?katlo doma vozi 30km...proti k,?katli.bo zaviralo samo.?e ne servis...lp javi .

aha vi mislite na emergency brake. To pa ja, druga?e pa avto sam zavira oz prilagaja razdaljo s tem sistemom na vseh brzinah. ne verjamem da je pri mazdi druga?e (je pa potreben radarski tempomat za to).

 

na mojem deluje stalno, le da je potrebno enkrat z brisalci potegniti ko je kaj na ?ipi - tako kot 'reset'. samo v gostem sne?enju se je izklopil saj laser ni mogel 'streljati' skozi.

 

Pa seveda pogoj je da so vsi ki so v avtu privezani.

 

* SCBS may not perform as expected due to factors such as the shape of the vehicle in front (some shapes do not reflect laser well, etc.), bad weather (rain, snow, fog, etc.), and road conditions (multiple curves, etc.).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm preberite si komentarje na dnu....ljudje tudi pravijo da jim ?teka, tudi testi s ?katlami...(posebej izstopa CX5)

 

http://www.serramazda.com/blog/mazda-smart-city-brake-support-work/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sem prebral..meni ta sistem deluje ok.posebno ko se pribli?uje,,avtu in si blizu prvo 3x hitro zapiska opozorilo.....nato ?e ne zavir?,ti avtom avto mo?no zavira,tako je pri moji cx5 lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...

Da kar tukaj vpra?am. Meni se je ta lu?ka dvakrat pri?gala na cesti, vedno po hribu ko bremzam, ampak pred mano pa ni ni?esar. Ko pospe?im do dolo?ene hitrosti pa lu?ka ugasne, dokler vozim pod tisto hitrostjo pa gori. Se je pa obakrat zgodilo na poti v slu?bo, med malo ?udnim vremenom, naprimer danes zjutraj v LJ.
Kdo ve zakaj bi to lahko bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, meni ni? ne piska, edino zadnji trenutek mo?no zabremza (in obvestilo, da je zabremzal izpi?e na armaturi) oz. pomaga, ?e sam ne pritisnem dovolj na bremzo. Do sedaj dvakrat preizkusil, nasprotnik je bil betonski zid - z dovolj rezerve. Enkrat se mi je pa med vo?njo zgodilo, da je avto zabremzal, a je bilo za moje pojme do riti desno zavijajo?ega avta pred menoj ?e ve? kot dovolj prostora (hitrost cca. 25-30 km/h), sem pa ?e sam zaviral iz cca. 60 km/h in nato nadaljeval vo?njo naravnost.

 

Nikakor mi ne deluje kot sistem, ki bi mu zaupal kaj dosti, sploh ker glede na izku?nje ali res pozno reagira, ali pa prezgodaj. Pa ?e redko se v RL zgodi, da je karambol zaradi naleta med 4 in 30 km/h. ?e bi delalo do vsaj 60 km/h bi bilo idealno. ?e se ne motim, je v avtih od 2015 dalje sistem nadgrajen in deluje do 80 km/h.

 

@Alex/Jest/CBB, oz. ostali z novej?imi, do 80 km/h delujo?imi sistemi, ste ?e preizku?ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej, kriteriji, ki morajo biti izpolnjeni, da SCBS deluje. Predvsem zadnji pogoj je WTF. Verjetno si gre razlagati, tako, da ne sme? biti sredi manevra, da lovi? avto, ki gre po?ez. :) (Vir: mazda si . priro?nik za mazdo 6 (pre 2015):

 

V naslednjih primerih bo samodejno zaviranje SCBS dejavno:
?   Motor deluje.
?   Prikazovalnik na instrumentni plo?i ne opozarja, da bi bilo potrebno sistem
pregledati ali da ga ni mogoe uporabljati.
?   Hitrost vozila je med 4 in 30 km/h.
?   Samodejno zaviranje SCBS ni izklopljeno.
?   Delovanje DSC ni izklopljeno s stikalom DSC OFF.
?   Regulacija dinamine stabilnosti DSC ni okvarjena.
?   Voznik ne uporablja namerno pedala za plin, volana ali zavor

 

Samodejno zaviranje SCBS zaznava vozilo, ki vozi spredaj, z oddajanjem skoraj infrarde?ega laserskega ?arka in s sprejemanjem ?arka, ki se odbije od vozila; s pomojo ?arka izvede meritve. Zaradi tega samodejno zaviranje SCBS morda ne bo delovalo v naslednjih primerih:

?   Zaradi oblike vozila, ki vozi spredaj, je odboj laserja neustrezen.
?   Vozilo pred vami je zelo umazano.
?   V zelo slabih vremenskih razmerah kot so de?, megla ali sneg.
?   Kadar deluje pralnik vetrobranskega stekla ali kadar v de?ju brisalca
vetrobranskega stekla ne delujeta.
?   Vetrobransko steklo je umazano.
?   Volan ste obrnili do konca v levo ali desno ali hitro pospe?ujete in ste pri?li zelo
blizu vozila pred vami.
?   Tovorna vozila z nizkimi tovornimi prikolicami, zelo poasna vozila in zelo
visoka vozila.
?   Vozila doloenih oblik, npr. vozilo za vleko ali prevoz drugih vozil.

V naslednjih primerih samodejno zaviranje SCBS morda ne bo normalno delovalo.
?   V prtlja?nem prostoru ali na zadnjih sede?ih se nahaja te?ka prtljaga.
?   Kadar obstaja mo?nost delnega stika z vozilom ali oviro pred vami.
?   Pri vo?nji po zelo ovinkasti cesti, pri vstopu ali izstopu iz zavoja, pri vo?nji
v gne?i zaradi nezgode, okvarjenega vozila ali zaradi polo?aja va?ega vozila pri
menjavi voznega pasu.
?   Dalj?i tovor je pritrjen na stre?ne nosilce in zastira lasersko tipalo.
?   Izpu?ni plini vozila pred vami, prah, sneg ali vodne pare iz kanalov, pr?enje vode
v zraku.

V naslednjih primerih lahko samodejno zaviranje SCBS postane dejavno, ker
lasersko tipalo oviro zazna kot vozilo pred vami.
?   Predmet na cesti se nahaja na vstopu v zavoj.
?   Po nasprotnem voznem pasu se vam iz zavoja pribli?uje vozilo.
?   Kovinski predmeti, izbokline ali ?trlei predmeti na cesti.
?   Pri vo?nji skozi cestninsko postajo.
?   Pri vo?nji pod plastino zaveso ali zastavo.
?   Plastini predmeti, npr. stebri signalizacije.
?   Enosledna vozila, pe?ci, ?ivali ali drevesa ob cesti.

?e je katera izmed pnevmatik preve? izrabljena, sistem morda ne bo deloval
pravilno. ?e so pnevmatike ustrezne in glavna opozorilna lu?ka sveti ?e naprej,
poskrbite za pregled vozila na poobla?enem servisu vozil Mazda.

 

Torej je med mnogimi vrsticami razbrati, da je ve?ja verjetnost, da sistem ne bo deloval, ?e bo nastopil kriti?en trenutek. :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, meni ni? ne piska, edino zadnji trenutek mo?no zabremza (in obvestilo, da je zabremzal izpi?e na armaturi) oz. pomaga, ?e sam ne pritisnem dovolj na bremzo. Do sedaj dvakrat preizkusil, nasprotnik je bil betonski zid - z dovolj rezerve. Enkrat se mi je pa med vo?njo zgodilo, da je avto zabremzal, a je bilo za moje pojme do riti desno zavijajo?ega avta pred menoj ?e ve? kot dovolj prostora (hitrost cca. 25-30 km/h), sem pa ?e sam zaviral iz cca. 60 km/h in nato nadaljeval vo?njo naravnost.

 

Nikakor mi ne deluje kot sistem, ki bi mu zaupal kaj dosti, sploh ker glede na izku?nje ali res pozno reagira, ali pa prezgodaj. Pa ?e redko se v RL zgodi, da je karambol zaradi naleta med 4 in 30 km/h. ?e bi delalo do vsaj 60 km/h bi bilo idealno. ?e se ne motim, je v avtih od 2015 dalje sistem nadgrajen in deluje do 80 km/h.

 

@Alex/Jest/CBB, oz. ostali z novej?imi, do 80 km/h delujo?imi sistemi, ste ?e preizku?ali?

 

 

SCBS (Smart City Brake support) deluje preko sprednje kamere pri hitrosti od 4 do 80 km/h (ce je ovira avto) oz. pri histrosti 10 do 80 km/h (ce je pred avtom pesec) ...

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

 

Drugi sistem je podoben, le da deluje za vzvratno voznjo ... SCBS-R ...deluje preko ultrazvocnih tipal pa pri hitrosti 2 do 8 km/h ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

 

 

Tretji sistem pa je SBS (Smart Break Support) in deluje preko radarskega tipala in naprej usmerjene kamere pri hitrostih nad 15 km/h ...

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

Prav namensko preizkusal se nisem... je pa ze nekajkrat piskalo in opozarjalo z napisom BRAKE na HUDu in na instrumentni plosci... ampak sem tudi ze sam ukrepal ... Tudi zaviranje v sili se je ze izvedlo ... uspesno ... Ampak sem tudi ze sam v istem trenutku ukrepal ...

 

En tak posnetek take situacije, kjer je ukrepal sistem... pa se drugi asistencni sistem je tudi reagiral (zena na sovoznikovem sedezu  :zvizga:  :P) ... V konkretnem primeru pa ni bilo take krize, ker bi se sam tudi ustavil preden bi pocilo... Ce bi bil pa malo bolj zamisljen, pa bi sistem preprecil ali omilil trk ... 

 

 

Je pa tako, da to so asistencni sistemi, ki delujejo v sili in niso namenjeni temu, da bi se nanje 100% zanasali ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, meni ga ?e ni uspelo aktivirati vsaj v vo?nji ne! ker ni bilo ni? kriti?nega. Tudi lu?ke se mi niso pri?gale ?e.

Ali imajo to do 80/uro tudi revolution oprema?

Ravno v?eraj sem se namenoma od zadaj pribli?al avtu pred mano, ki je stal. Pri?el sem mu na pol metra in potem zabtemzal, ker se ni ni? zgodilo.

Ne vem, kdaj naj bi delovalo?... a za?uti, da nisi zbran in ne gleda? na cesto? Mogo?e morajo bit izpolnjeni dolo?eni pogoji, da se vklopi?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kamera+radar (oz laser pri starej?ih) "vidi" oz. zazna, da se prehitro pribli?uje? po?asnej?emu oz. stoje?emu avtu in hkrati ne reagira? (bremza?), zato se odolo?i pose?i z max. zaviranjem.

 

Pogoje sem nalepil zgoraj, jih je kar nekaj.

Pri movejsih reagira tudi, ce ze sam bremzas in ugotovi, da si premalo odlocen... Pri stari je bilo tako, da ce sem sam zaviral oz. je ze dovolj, da malo stojis na zavori in rahlo zaviras... sistem ne poseze... Sem se enkrat tako prepozno ustavil in naredil malo skode ;) ... krivec sem bil sam... pa to, da je uni pred mano tudi na hitro zabremzal ter spolzka cesta... To je bil vec ali manj edina nesreca, ki sem jo povzrocil oz. bil udelezen... v precejsnjem stevilu let, odkar vozim... No pa enkrat pred precej leti (vec kot 20leti) se mi je en zaletel v levi bok oz. vrata, ker je hotel iz levega pasu pri semaforuju skozi mene zaviti desno ;) (se je malo pozno spomnil, da ne bo sel naravnost ampak da bo zavil desno)... ampak takrat jaz nisem bil nic kriv in tudi ukrepati nisem mogel ni, da bi preprecil...

 

Enkrat je pa na AC piskal ker je enemu padel nek kovcek ali torba iz strehe in je lezala sredi ceste... in je sistem to videl ze ored mano, ter zacel piskati in pojavil se je velik rdec napis BRAKE pri stevcih... ;) Ampak smo uspesno obvozili oviro...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...probaj testirat z veliko kartonasto ?katlo vozi 30 da 40 km..ne zaviraj...meni deluje kot mora..prvo zapisko mo?no pol zavira v polno..res razdalja do ?katle pride minim.probaj..vi?ja ko je hitrost manj nata?en je ta sistem zaviranja v sili..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.