Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri mazdi 6 letnika 2005 so se mi za?eli pojavljati cvile?i zvoki .  Zvok se pojavi, ko zavrtim volan skrajno v eno ali drugo stran in traja toliko ?asa, dokler dr?im volan v skrajni poziciji.  Kak?na ideja, kaj je vzrok in kaj to pomeni za nadaljnjo vo?njo do servisa ter kak?ni so pribli?ni stro?ki za popravilo ?

LP Aleksander 

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

?e si klasi?en servo volan ti??al ve?krat do konca v skrajno lego se pumpa zelo mu?i in najve?krat je to vzrok za prezgodnje okvare. Tik predno tr?i v skrajno lego je treba popustit. Pri novej?ih elektri?nih servo volanih pa tega minusa ni in ga na?eloma lahko ti??i? ?isto do konca.

33112_1.png

Napisano

Ce cvili oz. Tuli je vrjetno res vzrok servo pumpa. Servo olja imas dovolj, namrec tuliti zacne ze takrat kadar je nivo olja med min in max. Servo olje naj bo vedno na max.

Napisano
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni😀

 

Si sposodim tole temo. Gre za mazdo 6, letnik 2013, prevožeik 75k/km

Pri počasnem obračanju volana, ko se recimo parkira, se sliši cviljenje, škripanje. Cviljenje se mi zdi da je nekje pri motorju desno. Pri normalni vožnji cviljenja oz. škripanja pri zavijanju ni, tudi pri parkiranju če na hitro obrneš volan, prav tako ne. Kolikor vem, imam električni servo, ki je zaprt sistem, torej ni krivo pomankanje olja.

Kakšne ideje kaj bi lahko bilo?

 

Napisano

Kamen v zavorni ploščici

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.