Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri mazdi 6 letnika 2005 so se mi za?eli pojavljati cvile?i zvoki .  Zvok se pojavi, ko zavrtim volan skrajno v eno ali drugo stran in traja toliko ?asa, dokler dr?im volan v skrajni poziciji.  Kak?na ideja, kaj je vzrok in kaj to pomeni za nadaljnjo vo?njo do servisa ter kak?ni so pribli?ni stro?ki za popravilo ?

LP Aleksander 

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

?e si klasi?en servo volan ti??al ve?krat do konca v skrajno lego se pumpa zelo mu?i in najve?krat je to vzrok za prezgodnje okvare. Tik predno tr?i v skrajno lego je treba popustit. Pri novej?ih elektri?nih servo volanih pa tega minusa ni in ga na?eloma lahko ti??i? ?isto do konca.

33112_1.png

Napisano

Ce cvili oz. Tuli je vrjetno res vzrok servo pumpa. Servo olja imas dovolj, namrec tuliti zacne ze takrat kadar je nivo olja med min in max. Servo olje naj bo vedno na max.

Napisano
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni😀

 

Si sposodim tole temo. Gre za mazdo 6, letnik 2013, prevožeik 75k/km

Pri počasnem obračanju volana, ko se recimo parkira, se sliši cviljenje, škripanje. Cviljenje se mi zdi da je nekje pri motorju desno. Pri normalni vožnji cviljenja oz. škripanja pri zavijanju ni, tudi pri parkiranju če na hitro obrneš volan, prav tako ne. Kolikor vem, imam električni servo, ki je zaprt sistem, torej ni krivo pomankanje olja.

Kakšne ideje kaj bi lahko bilo?

 

Napisano

Kamen v zavorni ploščici

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.