Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Pred dnevi mi Mazda 6 2013 javi omenjeno napako, vo?nja 20 km, ugasnem avto,vse Ok, se napaka pojavi se enkrat in ?e isti dan izgine,pojavi se znova v?eraj, ?e vedno prisotna, gori rde?a lu?ka trikotnik s klicajem, i-stop utripa,i-eloop ne deluje.avto gre normalno...wtf je spet narobe....jutri na servis...ali?

 

Lp jani

Napisano

Baterija zgleda, da je problem. Al servis pa original ali pa katero drugo znamko samo da je AGM. Seveda pri tem mora? paziti ker je poseben postopek ?e sam menja?(Potrebna inicijalizacija)

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html


 

 


image.jpeg

 

Napisano

Sem malo guglal...isto temo berem..bom uredil;pa tudi po vseh kolobocijah se ?edalje bolj odpira opcija da M6 gre...za popiz....

 

skoda besed....

 

lp jani

Napisano

Nima? kaj ?e trofi? avto kateremu je dano, da se kvari se bo kvaril,.. pa ni va?no od znamke. Je pa res, da ma? glih letnik 2013 s katerim so bile najve?je te?ave.

 


image.jpeg

 

Napisano

Bojda lahko samo SW update re?i te?avo, najve?krat se napaka bojda pojavi, ko avto stoji na vla?ni travi oz. je de?evno oz. vla?no vreme. Tudi meni se je ?e pojavilo to obvestilo (avto stal na mokri travi cca. 2 uri), a ?e nisem imel ?asa iti na servis...

 

Torej ni nujno, da je akumulator slab, ?eprav je lahko tudi to.

Napisano

A ni bil vpoklic za kondice? Oz nekaj na tem sistemu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je meni enako prikazalo.

Na forscanu je napaka prenizka napetost. Priklopil sem polnilec, resetiral napako in napis je izginil. Nekaj ?asa je bilo ok, potem spet polnilec... Zdaj sem zamenjal akumulator in je ok.

 

Nisem pa nobenega postopka naredil po zamenjavi akuu. Pa vse mi deluje.

Bo?!

Napisano

Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html

 

Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.

Napisano

Ali sicer dr?i, da avti z i-eloop rabijo poseben akumulator?

 

https://forum.mazda6club.com/electrical-hvac/372505-2014-mazda6-gt-i-eloop-dead-battery-experience.html

 

Jaz ga i-eloopa sicer nimam, tako da ?e se bo izkazalo, da pride menjavo na vrsti, verjetno lahko verjetno dam navadnega, samo da je AGM in za start-stop? ?udilo me sicer ne bi, saj je avto star 5 let in pol, prva 4 leta pa je bil vo?en cca. 4.000 km na leto... pa? premalo.

Jaz sem vpra?al Pelkota pa na servis in so mi oboji dejali da potrebuje AGM baterijo. Pa sem vpra?al po teh "posebnih" akomulatorjih pa so dejali, da je to AGM,...kot da ne bi ?e sli?ali za to "posebno baterijo".  Mislim pa, da se omenja tip baterije "q85" sam to dobi? samo po ameri?kih forumih in spletnih straneh,.. mogo?e so razli?ne za njihov trg... je pa ta baterija "q85" 400$... who knows :D:P (jaz imam bosch agm pa spodi ma slikco in pi?e for regenerative braking al neki tazga pa start & stop)

 

p.s: mogo?e pa lahko ?e kdo na kak drug servis vpra?a oz ?e ma kake veze

 


image.jpeg

 

Napisano

Zdravo!

 

Ko avto zalaufam vmes takoj javi napako, potem zopet ne. Ko napake ni seveda i-stop in i-eloop delujeta normalno. Napaka se torej pojavlja ob?asno. Kak?en senzor kje zajebava, ali slab stik kje?

 

 

Lp Jani

Napisano

Danes zjutraj se je napaka spet pojavila; skeniranje preko OBD-nobene napake; probal sem malo prej ?e enkrat...isto.

 

 

Lp Jani

Gre? na servis in ti bodo ugotovili, kaj je.?koda izgubljati ?ivce za to.

 

 

Napisano

No torej sem bil na servisu; najverjetneje odpoveduje akumulator; povedali so mi, naj dam skozi no? na akumulator polnilec in morda postane zadeva urejena; ?e ne zamenjava ; stro?ek cca. 250 euro...

 

lp jani

Napisano

Ni? nenavadnega za avto, ki je star 5 let. Cca. 140 EUR torej, ?e ne gre? na mazda servis in vgradi? AGM akumulator za start-stop.

 

Razen ?e imajo eloop avti res poseben akumulator? Na USA nekateri navajajo cca. 500 USD, zato se mi zdi 250 EUR malo, ?e gre za poseben akumulator, ki naj bi bil specifi?en za eloop.

Napisano

No danes izmerjena napetost akumulatorja, 10.5 V .. torej bistveno manj kot bi moralo biti, pred kako uro sem dal gor polnilec, morda bo ok, verjetno bo potrebna menjava akumulatorja.

 

Lp jani

Napisano

No danes izmerjena napetost akumulatorja, 10.5 V .. torej bistveno manj kot bi moralo biti, pred kako uro sem dal gor polnilec, morda bo ok, verjetno bo potrebna menjava akumulatorja.

Lp jani

.

Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.

 

 

Napisano

.

Zanima me, koliko sploh zdr?ijo te baterije, ?e ima? vklopljen i-stop ves ?as? Ko je hladno vreme imam ?e sedaj ob?utek, da ni glih posko?en v?ig.

Pri meni isto ni posko?en v?ig pa ne uporabljam start & stop  in je baterija nova,.. tko da ni bojazni,.. lahko pa testira? dat kontak brez pedala da se ti vse "pri?ge" pa potem v?ge? avto

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.