Skoči na vsebino

Battery management sistem inspection required

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

Napisano

V bistvu je 9 ur manj obremenjeval okolje za brezveze... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

Jaz pa ga uporabljam predvsem zato, da ugotovim, kdaj mo dela regeneracijo.Do sedaj sem vedno vedel in nisem uga?al avta.Sicer pa pri nas na obali nimamo semaforjev in se avto pa? ne uga?a pred njimi.

 

 

Napisano

Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?

In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".

Napisano

In ?tarterja... obraba olja... ?e je start stop tako "pameten", da avto ugasne po manj kot kilometru vo?nje po mrzlem zagonu, pozimi po dveh, to zame ni ni? drugega, kot ponovni in povsem nepotreben mrzli zagon motorja. Hvala lepa za tako "ekologijo".

Mazdin iStop ne izklopi motorja, dokler ta nimna delovni temperaturi... pa se par drugih pogojev mora biti izpolnjenih, da se ugasne motor... za druge sisteme pa ne vem, kako delujejo...

Kok pa obremenjuje okolje izdelava takega akumulatorja?

Pomoje nic kaj dosti vec, kot izdleava navadnega akumulatorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.

Napisano

Jaz start- stop ugasnem takoj, ko pri?gem avto. V?ig z dvema gumboma pa?. :) Prej?nejmu lastniku je start-stop deloval 9 ur v 17k kilometrih. Na uro bencinar porabi recimo 8 deci x 9 ur = pribli?no 10 EUR prihranka. Hudo. Nov akumulator pa stane XXX EUR. Va?no, da se ?para, pa ni va?no, koliko stane...

 

Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz

post-10096-0-09419000-1543094033_thumb.jpg

Napisano

Delovna temperatura motorja ni enako delovna temperatura hladilne teko?ine. Pa tudi slednja ne more biti dose?ena po 900 m vo?nje. Do takrat se olje verjetno segreje kakih 10 stopinj C.

Po 900 metrih se vsaj pri meni se ne ugasne modra lucka, ki signalizira, kdaj je motor na delovni temperaturi... In dokler sveti modra lucka, iStop nikoli ne ugasne motorja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To dr?i, seveda sedaj, ko je hladneje traja dlje (dober kilometer, ko je temperatura okrog 0). Poleti ugasne modra lu?ka zelo hitro, recimo po 500 m vo?nje zato start-stop po 900 m motor ?e ugasne, ?e je rde?a semaforju.

Napisano

Delovna temp motorja ne more biti po 900m tudi ce je zunaj 30. Modra lucka se veliko prej ugasne, vsaj za dizla ne

Pri hondi, ki je bla ena prvih s to lucko je bil izklop pri 125F, kar je 50C. Namen pa ni bil kazati delovne temp ampak da je motor ze vsaj toliko topel da se ga da ze pognati.

To je v bistvu GO EASY lucka

 

Sicer pa OBD pa coolant temp.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko si pomaga? tako, kot sem si jaz

A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127

 

S/S ekolo?ki prav zagotovo ni. ?e uspe zni?ati porabo (pri mojem avtu je preizku?eno ni), potem prav neekolo?ko pove?a porabo akumulatorjev, ?tarterjev, ojni?nih le?ajev... .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ter znatno poveca potrebo po menjavi aluja v treh letih....(sluzbena skoda, alhambra, sumim tudi citroena ta teden gre na test)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si prepri?an, da je pametno imeti vseskozi stisnjeno tipko? Nekateri so zadevo re?ili s preprostim vezjem s timerjem 555 ki nekaj sekund po v?igu za trenutek simulira pritisk na tipko za izklop: https://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=47127

 

 

Hm, ?e je to pametno? Po skoraj enem letu uporabe te re?itve nisem opazil nikakr?nih te?av v zvezi s tem.

 

Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )

 

LP

Napisano

Je pa Mazda ena redkih firm, pri kateri ta re?itev deluje. Npr, pri avtih VAG skupine taka re?itev menda ne deluje, zato morajo uporabiti dodatno majhno elektronsko vezje ( lahko tudi s timerjem 555 )

 

LP

Pri moji ?ehinji s TDI 184 kojnskim motorjem je serviser stvar izklopil softversko. Seveda na "neuradnem servisu"

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

ZA VAG vsak tuner pri ?ip?iranju, izklopu DPFja, EGRja, vmes ?e vpra?a, a start stop tud izklopiva...:)

Jaz sem si ga sam (testno) z VCSD

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator sem polnil v?eraj cel dan...in zanimivo danes se napaka ni pojavila. Konec tedna so napovedane temperature pod ni?lo...morda zdr?i se kak?en mesec, bom videl

 

Lp Jani

Napisano

**Spoiler Alert** Ni Mazda, gre pa za tehnologijo.....

 

O?itno imava identi?en problem. Kot sem omenil sem sumil moj Aku da ne deluje kot mora. S&S se ni oglasil ?e ve? kot en mesec, zjutraj v?asih prostoro?no odklepanje ni delovalo, le na klju? itd.

 

OBD meritve: med vo?njo 15.0-15.3V

Ob kontaktu 11.8-12.0

Ob/med v?igom tudi do 10.8V

vedno v?gal

 

Danes so ga na servisu stestirali in potrdili moj sum, vendar dejali, da ga je potrebno samo napolniti (seveda je v garanciji, ampak da naj bi polnilec re?il problem. PRedlagali so, da ga pustim en dan tam na njihov polnilec celo no?. In ?e ne bo bolje menjava, ampak da se zna ponoviti...

 

Ko sem vpra?al kako to, saj sem ravno pri?el s 2 x 700km poti, in zakaj se ne polni pri 15V+?

 

Dejali so, da ima avto enostavno preve? porabnikov. 2 LCD displaya, masa?o zicev, gretje zicov, lu?i, JBL oja?evalnik, miljon kamer, polni se telefon itd itd itd, in da avto ve? ali manj vzdr?uje porabnike, in ne polni akuja....C ima tudi elektri?ni kerami?ni poredgrelec za kabino.

 

Tako, da trenutno nimam ?asa pustiti avta tam, bom probal z mojim polnilcem, in bomo videli, vsekakor pa gre avto nazaj, prosil sem jih da pregledajo ali obstaja mo?nost mo?nej?ega akuja.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto mora imeti dimenzioniran alternator da med vo?njo pokrije vse porabnike plus ?e polni akumulator. Lcd-ji in telefoni niso noben porabniki, kak?no gretje je ?ele omembe vreden porabnik. ?e mora? aku imeti preko no?i priklopljen na polnilec je to zato, da se nasledni dan zapele? do ?tacune da kupi? novega, ne pa da bo zdr?al ?e kak mesec. Neko? sem imel celo no? aku na polnilcu, pa je bil  zjutraj po celono?nem polnjenju slab?i kot prej?nji ve?er - ?e "klik" na ?tarterju ni bil sposoben ve? naredit. Potem sem ga napolnil s kaloriferjem (segrel aku na ene 60?), toliko da je v?gal do ?tacune. 

 

Dandana?nji "var?evanje" goriva z raznimi i-eglupi pla?a? z akumulatorji. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V bistvu mava midva hibrid. Benzdizel ki se doma na stromu fila :).

 

Dva dni po polnjenju je S&S deloval tudi pri minusu. Zdaj pa se pocasi poslavlja, tako da jaz bom zahtrval nov aku.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni od v?eraj ves ?as pravi "Battery management system inspection required" in utripa lu?ka i-stop. V?iga normalno, ?ez no? ga bom priklopil na polnilec, ki polni z max 1,0. Me zanima ali bo zjutraj kaj druga?e...

Napisano

Bo o?itno potrebna zamenjava akumulatorja, ko polnim ?ez dan je 4-5 dni ok... potem spet opozorilo...v ?etrtek vpoklic in potem naro?im nov akumulator pa bo...upam da bo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.