Skoči na vsebino

izguba mo?i motorja med pospe?evanjem


Priporočeno sporočilo

Pozdravleni

 

Doma imamo Mazdo 3 1.6 D letnik 2007. Avto deloval brez problemov do leto?njega leta, ko se je pojavila napaka, katere vzroka mi nekako ni uspelo odpraviti. Avto namre? brez vzroka ugasne med pospe?evanjem. Pri normalnem pospe?evanju ko prestavim iz druge v tretjo, motor lepo pospe?uje, potem pa kr naekrat ugsne. Brez odziva. Pri?ge se lu? za akumulator, avto pa moram ustavit ob cesti in ga ponovno vz?gati. Potem laho normalno nadaljujem vo?njo. Bognedaj da bi ga kaj poteral, ker takoj ugasne. Z o?etom sva zaradi tega pri?la tudi v kriti?no situacijo, saj mi je avto ugasnil med pospe?evanjem in prehitevanjem kamiona, tako da sva imela sre?u da sem nekako re?il situacijo. Na servisu so o?istili loputo (prosti tek) vendar se je te?ava zopet pojavila. Se je komu ?e kaj takaga pripetilo. Stvari bi rad pri?el do dna, ker se mi ne zdi ravno varno vozit z avtom v takem stanju.

Hvala lepa za odgovore

r

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e avto crkne pri pospe?evanju, nato pa ga lahko normalno v?ge, bi jaz stavil na elektriko oziroma na kak?en kabel, ki se premakne sam ali pa ga motor in pride ali do ne?elenega stika ali pa izgubi stik. Za?ni pri kablih od akumulatorja naprej.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom dr. Pelka vpra?al na kaj on sumi?

 

Pelko je odgovoril; Lahko je filter goriva ali senzor tlaka goriva na rampi ali egr ventil. Racunalnik bi pokazal

LpS

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ?e bi bil filter bi na?eloma samo zgubil mo?. ?e pa ?e crkne a potem normalno v?ge pa kar malo dvomim, sploh, ker se to zgodi samo med pospe?evanjem pri normalni vo?nji pa ne.

 

Pa na?eloma bi moral dobiti lu?ko "check engine" in bi padel v zasilni re?im, ne pa da se mu pri?ge lu?ka od akumulatorja ter motor crkne.

 

Se bo pa itak videlo, ?e kode ni potem je to ziher prekinitev na elektriki, ?e pa je kaj drugega bi res morala biti napaka zabele?ena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.