Skoči na vsebino

Starost baterije(ali date of production)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

yo!

 

A mogo?e kdo ve kako dolo?iti starost baterije pri VARTI preko kod na njej ? Imam eno Vartino delujo?o baterijo (95Ah 830A) ki bi jo rad prodal,.. ampak ne vem kako bi preveril starost saj je pri?la ?e montirana v avtomobilu. Menjal sem jo pa za AGM zaradi sistemov.

Gre pa za ta model: https://www.euroton.si/avtodeli/akumulator-95ah-d-830a-blue-dynamic-varta-306x173x225-533103-95ah-za-japonska-vozila-p-716049.aspx

 


image.jpeg

 

Napisano

Najdi ra?un he he... no nekje mora biti napisana letnica izdelave akomulatorja...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Nau ?lo. Baterija je bila v avtomobilu ko sem kupil rabljenega. Letnice nisem dobil, samo neke "odtisnjene" cifre na plastiki

 


image.jpeg

 

Napisano

Pomoje je ne nalepki nekje kaj napisano.. mogoce ne direktno... ampak v kodah... Daj sliko nalepke, pa probamo izbrskat... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ce napises "how to find out how old is my car battery" nc ne najdes?

sem iskal dobil sem nekaj sam mi je vrglo baterijo v 2007 leto XD

Druga? kode so polek oznake baterije.

 

RA 595 642-> ta je nalimana gor

----------------------------------------

CAC757061 0757

536567 -> Ta je pa ugravirana

 

Naj bi bil datum sicer odtisnnjen na terminalu, ampak ni ni?.

 

 


image.jpeg

 

Napisano

Kolikor sem se jaz ukvarjal z akumulatorji, je bila "letnica" iz ?tirih cifer: prve dve sta pomenili zadnji dve cifri leta proizvodnje, zadnji dve pa teden v letu, ko je bila izdelana. Ampak iz teh tvojih cifr tega nekako ne najdem...

Napisano

Poglej tudi na spodnjo stran baterije, nekateri proizvajalci imajo na spodnji strani vtisneniva 2krogeca z letnico izdelave.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Poglej tudi na spodnjo stran baterije, nekateri proizvajalci imajo na spodnji strani vtisneniva 2krogeca z letnico izdelave.

?e je tam res se je za udarit po glavi,.. edino mesto kjer nisem preveril :D sporo?im,.. drga? jo bom pa prklopu na tester da vidim SOC in SOH in ?e ?tima prodam za male pare naprej

 


image.jpeg

 

Napisano

Aless super predlog !

 

screenshot1.png

07 mesec leto 17,.. testirana pri mehaniku "OK" ,.. zdej pa sam prodat

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.