Skoči na vsebino

Menjava olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je avto ?e star eno leto? ?e se ne motim, mazde skyactiv (bencin) sploh nimajo variabilnega intervala, temve? fiksnega: 20.000 km oz. 1 leto, kar pride prej.

Napisano

Racunalnik steje tudi dneve, 365 od zadnjega...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je avto ?e star eno leto? ?e se ne motim, mazde skyactiv (bencin) sploh nimajo variabilnega intervala, temve? fiksnega: 20.000 km oz. 1 leto, kar pride prej.

 

 

Imajo flexibilni cas do servisa... vsaj pri moji CX-5 je tako ... Pise v DSK ... Racunalnik pa nastavijo na 12 mesecev oz. 20.000 km ... kar prej pride... Samo ce racunalnik ugotovi, da je olje prej potrebno menjave, bo racunalnik prej zacel jamrati :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo, meni se pri 13k km od menjave olja ?e ni prikazalo obvestilo, ?eprav imam med tednom vsaj 10 vo?enj z mrzlim motorjem (razdalja 1 do 3 km).

Napisano

Zanimivo, meni se pri 13k km od menjave olja ?e ni prikazalo obvestilo, ?eprav imam med tednom vsaj 10 vo?enj z mrzlim motorjem (razdalja 1 do 3 km).

 

Meni se je prizgalo opozorilo, ko je stevec prevezenih km kazal dobrih 19.000 km ... in kakovost olja je bila takrat po racunalniku na 0% ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V navodilih za M3 2.0 je takole, mesec dni prej te obvesti prvi? in pri 19k. Zato da pravi ?as opravi? servis, ki je vedno vsakih 20k in 12 mes.

Napisano

V navodilih za M3 2.0 je takole, mesec dni prej te obvesti prvi? in pri 19k. Zato da pravi ?as opravi? servis, ki je vedno vsakih 20k in 12 mes.

 

Pri CX-5 pa v prirocniku pise tole z opombo, da nekateri modeli imajo prilagodljivi servisni interval...

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

Takole pise pa v infotainmentu:

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_f085-20190108-134

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moja je flexible. Je pa res da ce preracunam na priblizno, bo po njegovi oceni olje zdrzalo 20k

 

V navodilih za M3 2.0 je takole, mesec dni prej te obvesti prvi? in pri 19k. Zato da pravi ?as opravi? servis, ki je vedno vsakih 20k in 12 mes.

Napisano

Tega jaz o?itno nimam, v nastavitvah na BC lahko nastavim samo kilometre ali ?tevilo mesecev.

Jaz imam isto kot pravi?,pa imam letnik 18. Lp

Napisano

Je avto ?e star eno leto? ?e se ne motim, mazde skyactiv (bencin) sploh nimajo variabilnega intervala, temve? fiksnega: 20.000 km oz. 1 leto, kar pride prej.

 

 

Pol leta ima. Bom pa v navodilih preveril, ?e imam variabilen interval (CX 5 paket revolution). Preveril sem koli?ino olja in je nekje na polovici med min in max oznako na ?ipki za kontrolo nivoja. Tudi po barvi izgleda za take kilometre ?e vedno OK.

Napisano

Pri CX-5 pa v prirocniku pise tole z opombo, da nekateri modeli imajo prilagodljivi servisni interval...

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

Takole pise pa v infotainmentu:

 

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_f085-20190108-134

Ja genav, isto je pri men ( CX-3) kilometrov pa 12.500 

bo pa vsak cajt 1. leto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.