Skoči na vsebino

Platišča


curko

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Ker se bli?a letna sezona bi moji 6 privoscil druga platisca kot za zimo.

Zanima me ?e je kdo ze montiral na to 6 ki je spodaj na sliki 19" plati??a?

Kaksen je posotopek in na kaj moram biti pazljiv ce se le za to odlocim? Kaksen ET bi bil se sprejemljiv in kaksna dimenzija gum potem pride na ta platisca?

 

na 18" zimskih platiscih imam 225/45/18 pnevmatike.

 

Malo sem gledal slike ostalih 6 in sem jih kar nekaj zasledil res pa da naceloma v tujini. spodaj ena slika kjer ima 20" platisca in seveda znizano vozilo vsec so mi njegova platisca seveda pa ne bi dal 20".

 

lp curko

0437a82d26ad1f6906701ed68da56f5d.jpga3d6a23d422675a0f66e937abd604bde.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na zalost ni sem dobil originalnih zraven zato malo iscem po internetu platisca. mogoce pa res ostanem na 18"

 

sem v fazi razmisljanja

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem tudi mel idejo o 19tkah, ampak sen jo hitro opustil, razlog ze 18tkami je M6 trda + zelo omejena izbira plati??. 2gen M6 ima smotan ET (original 18tke so ET60) in ?e ne ?iri? roba blatnikov bo drsalo.

Moje mnenje, nabavi originalne M6 18tke in je to to.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ravno hotel napisati, da vprasanje kako udobna bi bila voznja na 19kah. To je pa skoda, da nisi dobil original GTA platisc poleg :/

res je ja skoda ja

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Jst sem imel 19. Prevec trda voznja. Blatnike sem mogu povaljat. Imel sem pa gor 235/35r19..pa sem jih dol dal. Drugac je pa avto zgledal bomba..

Imas mogoce kaksno fotko kako je zglesala na 19"

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imas mogoce kaksno fotko kako je zglesala na 19"

 

 

Pomoje je v "njegovi" temi tukaj kaksna slika na 19-kah >> http://www.mazda-si.net/topic/4042-da-se-?e-js-predstavim/?p=268153

 

post-1307-1347386450.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je v "njegovi" temi tukaj kaksna slika na 19-kah >> http://www.mazda-si.net/topic/4042-da-se-?e-js-predstavim/?p=268153

 

post-1307-1347386450.jpg

res dobro izpade hvala *_*

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobro zgleda sam ne bi si pa nikol mislu da si mogu blatnike povaljat

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Blatnike mora? valjat ker ima M6 tak ?uden ET in 99% aftermarket plati?? ima manj?i ET kar pomeni da pride plati??e bolj ven. Poleg tega je ?e zadaj cca 1cm debel rob znotraj blatnika.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Blatnike mora? valjat ker ima M6 tak ?uden ET in 99% aftermarket plati?? ima manj?i ET kar pomeni da pride plati??e bolj ven. Poleg tega je ?e zadaj cca 1cm debel rob znotraj blatnika.

ti sment mazda je pa res neki posebnega ja. vse kar gleda. je res et 40 99cdaeeb521f77e790ad46ab0a7e80dc.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti sment mazda je pa res neki posebnega ja. vse kar gleda. je res et 40

?e no?e? valjat in vle?t zadnjih blatnikov je minimalen ET na 2gen M6 je ET50 in plati??a ?iroka 7.5cola, z gumami 225/45/18. Pa ?e to zna biti na tesno pri polno nalo?enem ali zni?anem avtu.

 

Jst sem na svoji M6 prebarval OEM Gta plati??a v Bmw grafitno metalik barvo in dal distan?nike spredaj 5mm zadaj 7mm da pride plati??e malo bolj ven, tako pride Et na 55 spredaj in 53 zadaj. Meni zgleda ful lepo, je pa stvar okusa kak komu sede.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e no?e? valjat in vle?t zadnjih blatnikov je minimalen ET na 2gen M6 je ET50 in plati??a ?iroka 7.5cola, z gumami 225/45/18. Pa ?e to zna biti na tesno pri polno nalo?enem ali zni?anem avtu.

 

Jst sem na svoji M6 prebarval OEM Gta plati??a v Bmw grafitno metalik barvo in dal distan?nike spredaj 5mm zadaj 7mm da pride plati??e malo bolj ven, tako pride Et na 55 spredaj in 53 zadaj. Meni zgleda ful lepo, je pa stvar okusa kak komu sede.

Ales mogoce kaksna slikca. ker se mi zdi da po vseh telih komentarjih bom kar na 18 ostal ja

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa preverim ET za mojo mazdo?

Mazda 3 2007

(se opravicujem za malo noob vpra?anje)

Lahk ti jst kaj povem mam tudi M3 bk.

Original plati??a imajo ET52, drga? pa mam jst gor plati??a 7x17 ET42 z gumami 205/50/17 in ?e glih gre skoz, z ?ir?imi gumami pri tem ET-ju bi drsalo po blatniku, je pa M3 zni?an.

Ales mogoce kaksna slikca. ker se mi zdi da po vseh telih komentarjih bom kar na 18 ostal ja

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Poglej v mojo temo tam mam slike ali pa v mojo gara?o.

http://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahk ti jst kaj povem mam tudi M3 bk.

Original plati??a imajo ET52, drga? pa mam jst gor plati??a 7x17 ET42 z gumami 205/50/17 in ?e glih gre skoz, z ?ir?imi gumami pri tem ET-ju bi drsalo po blatniku, je pa M3 zni?an.

 

Poglej v mojo temo tam mam slike ali pa v mojo gara?o.

http://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/

Hvala za info, js sicer mam zdej gor original platisca ki sem jih dobil z avtom, dimenzije gum pa imam 205/50/17

Zdej kak ET moram gledat da ne bo nikjer drsalo po blatnikih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za info, js sicer mam zdej gor original platisca ki sem jih dobil z avtom, dimenzije gum pa imam 205/50/17

Zdej kak ET moram gledat da ne bo nikjer drsalo po blatnikih?

?e bo? obdr?al enako dimenzijo gum pol ET med 45-50 in 7-7.5cola ?iroka plati??a ne bo ni? drsalo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem se odlocil da kr 18 col kupim.

res pa da vse kar gledam je et 40 ampak ne bo tezav sem pogledal pa so tudi te ko imam zdaj za zimo z et 40 pa mi kar uredu zgleda. pa se na tehnicnem nimam tezav saj je lih na meji da ne gleda ven hehe.

 

hvala za pomoc pri odlocitvifd9a74e1301b4ce8a57a973ca233d77e.jpg06c919d5f41cd9c3344e082ee5f5c504.jpga2933018e71f6ff8df7076a81f55f363.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako ne gleda ven, ?e pa ?e na sliki vidim da plati??e stoji izven blatnika, daj eno ravno deskico zraven plati?? pa bo? videl da ti zihr 1cm ven ?trlijo.

Zadaj pa ?e nima? povaljanih robov blatnika ti bo ob nalo?enem avtu zihr drsa, verjetno se vozi? sam ali?

Saj na tehni?nem ponavadi ne te?ijo, bolj so policaji problemati?ni, vsaj pri nas.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.