Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?03eed838660f0e378a59fa4f4a8a7319.jpg

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Loputa za gas?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes ko se peljem iz nocne zacne utripati lucka dpf in avto ne gre vec nikamor. In vrze kodo napake: P2458:00-6f

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Aja pa avto ima 330000km pa je gor verjetno se ta prvi dpf filter pise da je naredu 922 regeneracij. Pa od tistga k sm ga kupu je delav relacije nm-lj.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Dpf potem ni druge, upas lahko da je samo lambda. Sprozi sam doma regeneracijo rocno, ampak pri teh km to ni cudez

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm kaj pa ?e ga dam k strajnarju spucat k ta prisilna regeneracija bo verjetno glih za 1 mesc. Sam kr drago je 290? ?is?enje plus malo ga odpre ali ?portni dpf ki zadr?i 70% delcev 390? ali dpf off 220?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Namig za re?itev te?ave; Avto Pelko d.o.o.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Namig za re?itev te?ave; Avto Pelko d.o.o.

Koliko pri njemu stane dpf off? Pa se lohka da. Komplet s kat stran? Najlazje je sam ravno cev potegnt.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ni samo to, treba se preprogramirat. 250? tunerc NM ce si z unih koncev ali Pelko Medvode (ne vem ceno)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ze sam ce je ok ravna cev za turbino pr nas mi en nardi za 220?. On je reku d nej katalizator not pustim.

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

To ze sam ce je ok ravna cev za turbino pr nas mi en nardi za 220?. On je reku d nej katalizator not pustim.

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

o ?em ti to? A ti ve? kje je DPF?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kat in dpf sta v istem loncu na podnu.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

100% ne bo? p?el ?ez tehni?nega, druga?e se to dela, odpre in zapre da se to 'ne vidi' ?e bo? dal pa tam pipco......pa ?e enkrat ne gre se samo za HW, bistven je SW

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko pri njemu stane dpf off? Pa se lohka da. Komplet s kat stran? Najlazje je sam ravno cev potegnt.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

V spominu imam med 250 in 300?, ?e se ne motim. Da ga fizi?no odstsrani in re-programira, da ne bo te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ga poklical pa je rekel da naj najprej dam prisilno regeneracijo 2x ce ne bo ok se pa lahko pa pri njemu oglasim. Tko da sm sprozu prisilno regeneracijo. A lohka potem naredim se ene 100km z avtom. Potem bom pa olje pa filter menjal?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?03eed838660f0e378a59fa4f4a8a7319.jpg

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Katera aplikacija je to? Sam imam trenutno Torque, pa mi ne deluje dobro (lahko pa da nimam ustreznega OBD-ja).

Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

OK, hvala.

Napisano

2 regeneracije so koncane bomo vidl na kok km mi bo zdj regeneracijo delov. Motor ima spet globok gas ob pospesevanju. Podloske za injektorje imam tud narocene. A cedilo v karterju se da s kako kamero pugledat?

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Cedilo karterja kar o?isti (?e ne drugega preventivno), ?kodovalo ji ne bo v nobenem primeru.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na kilometre avta, bi znal biti DPF pri koncu, ?e je ?e prvi.

Pred kolk km ti je naredil zadnjo regeneracijo? Na kolk % je zabasan DPF??

Preveri PIDe s forscanom.

Drga? pa lahko zajebava tudi senzor pritiska, to lahko preveri? kolk ti ka?e, PID je DPF_DP.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Olje Mazda Dexelia Ultra DPF 5W30 je ok?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Niti ni... je veliko bolj?ih olj na trgu. Recimo eno od teh je Mobil. Je eno izmed olj, pri katerem se ne uporablja recikliranih olj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.