Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?03eed838660f0e378a59fa4f4a8a7319.jpg

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Loputa za gas?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes ko se peljem iz nocne zacne utripati lucka dpf in avto ne gre vec nikamor. In vrze kodo napake: P2458:00-6f

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Aja pa avto ima 330000km pa je gor verjetno se ta prvi dpf filter pise da je naredu 922 regeneracij. Pa od tistga k sm ga kupu je delav relacije nm-lj.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Dpf potem ni druge, upas lahko da je samo lambda. Sprozi sam doma regeneracijo rocno, ampak pri teh km to ni cudez

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hm kaj pa ?e ga dam k strajnarju spucat k ta prisilna regeneracija bo verjetno glih za 1 mesc. Sam kr drago je 290? ?is?enje plus malo ga odpre ali ?portni dpf ki zadr?i 70% delcev 390? ali dpf off 220?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Namig za re?itev te?ave; Avto Pelko d.o.o.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Namig za re?itev te?ave; Avto Pelko d.o.o.

Koliko pri njemu stane dpf off? Pa se lohka da. Komplet s kat stran? Najlazje je sam ravno cev potegnt.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ni samo to, treba se preprogramirat. 250? tunerc NM ce si z unih koncev ali Pelko Medvode (ne vem ceno)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ze sam ce je ok ravna cev za turbino pr nas mi en nardi za 220?. On je reku d nej katalizator not pustim.

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

To ze sam ce je ok ravna cev za turbino pr nas mi en nardi za 220?. On je reku d nej katalizator not pustim.

 

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

o ?em ti to? A ti ve? kje je DPF?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kat in dpf sta v istem loncu na podnu.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

100% ne bo? p?el ?ez tehni?nega, druga?e se to dela, odpre in zapre da se to 'ne vidi' ?e bo? dal pa tam pipco......pa ?e enkrat ne gre se samo za HW, bistven je SW

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Koliko pri njemu stane dpf off? Pa se lohka da. Komplet s kat stran? Najlazje je sam ravno cev potegnt.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

V spominu imam med 250 in 300?, ?e se ne motim. Da ga fizi?no odstsrani in re-programira, da ne bo te?av.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem ga poklical pa je rekel da naj najprej dam prisilno regeneracijo 2x ce ne bo ok se pa lahko pa pri njemu oglasim. Tko da sm sprozu prisilno regeneracijo. A lohka potem naredim se ene 100km z avtom. Potem bom pa olje pa filter menjal?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Nevem kaj tocno bi lohka blo, potegne zelo z zamikomikom. Rabi ene 3-5sekund ucasih pa ne do 2500rpm, ko ni popolnoma segret, pol ko ga mal bol prtisnes se zadeva precej omili. Ti podatki so ob polnem plinu. 2k-3k rpm. Tlak na comon rail je ok?03eed838660f0e378a59fa4f4a8a7319.jpg

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Katera aplikacija je to? Sam imam trenutno Torque, pa mi ne deluje dobro (lahko pa da nimam ustreznega OBD-ja).

Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Forscan lite 5? je aplikacija z demo se pa ce je adapter ok. Jz sm za telefon adapter kupu iz usb C na usb navaden, tko d mam prek kabla na telefon povezan deluje super. Drgac ce je za kj vec pugledat pa raj prek kompa pugledam.

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

OK, hvala.

Napisano

2 regeneracije so koncane bomo vidl na kok km mi bo zdj regeneracijo delov. Motor ima spet globok gas ob pospesevanju. Podloske za injektorje imam tud narocene. A cedilo v karterju se da s kako kamero pugledat?

 

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Napisano

Cedilo karterja kar o?isti (?e ne drugega preventivno), ?kodovalo ji ne bo v nobenem primeru.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na kilometre avta, bi znal biti DPF pri koncu, ?e je ?e prvi.

Pred kolk km ti je naredil zadnjo regeneracijo? Na kolk % je zabasan DPF??

Preveri PIDe s forscanom.

Drga? pa lahko zajebava tudi senzor pritiska, to lahko preveri? kolk ti ka?e, PID je DPF_DP.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Olje Mazda Dexelia Ultra DPF 5W30 je ok?

Poslano z mojega LM-G710 z uporabo Tapatalk

Niti ni... je veliko bolj?ih olj na trgu. Recimo eno od teh je Mobil. Je eno izmed olj, pri katerem se ne uporablja recikliranih olj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.