Skoči na vsebino

Kupiti pametno ali neumno uro?


Boss

Priporočeno sporočilo

Kolega je testiral meritev preko pasa (Suunto Spartan) in meritev preko zapestja (Huawei Watch GT)... ori aktivnosti (tek)  pa so bili rezultati zelo podobni...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam polarja m400, dela OK. Problem je samo, da se mi ne da pasa stalno vlačit gor in dol. Pomoje, če bi še enkrat kupoval bi vzel uro, ki ima merilec na zapestju. +-3 utripe dvomim, da se pozna rekreacijskemu tekaču/kolesarju itd.

 

Je pa res, da M400 ravno ne paše v "pametno" uro :D

Popravljeno od amatej
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je TiEn napisal:

Merjenje srčnega utripa na uri prek zapestja ni natačno in še dolgo časa ne bo... bolj natančne so meritve prek pasa pa še tam so odstopanja,.. pa mislim, da športna ura ni narejena, da si bomo pri zdravniku v idealih pogojih merili srčni utrip, ampak pri športnih aktivnostih, kjer pa vemo da zaradih takih in drugačni pogojev ne more biti meritev 100% natančna.  :) 

Škoda,da si tako skeptičen do teh meritev,ker so zelo vredu,100%natančnost pa ne potrebuješ za tisto kar jo rekreativci uporabljamo.:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem skeptičen,.. vidim pri kolegih s katerimi hodimo v hribe(različne ure, različni modeli) kako je dejansko stanje,.. je pa res ja za nas rekreativce je čisto zadovoljivo :) Drugič pa EKG s seboj :P

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Bini napisal:

Glej, ne bom pameten ampak moja je zelo točna in previrjena na podoben vsporedni način preko obremenitvenega testa pri zdravniku, rezultati pa identični z rahlim zamikom. Ura meri kot EKG natančno le da na koncu piše v navodilih, da ni medicinski pripomoček. Verjetnost netočnosti je vedno, zato se je Amerikance zavaroval! :bravo:

EKG na uri dela na 2 elektrodi (al kako se reče temu), ko greš do dohtarja jih ima vsaj 6, boljši 10. :D 

pred 3 urami je Jest napisal:

Kolega je testiral meritev preko pasa (Suunto Spartan) in meritev preko zapestja (Huawei Watch GT)... ori aktivnosti (tek)  pa so bili rezultati zelo podobni...

 

 

Normalno, obe meritvi sta slučajno enako napačni. :P 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je NevLado napisal:

EKG na uri dela na 2 elektrodi (al kako se reče temu), ko greš do dohtarja jih ima vsaj 6, boljši 10. :D 

Normalno, obe meritvi sta slučajno enako napačni. :P 

Ali pa točni... odvisno, s katere strani gledaš. Ti si verjetno večni pesimist in je rezultat tu. 😛

 

 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je NevLado napisal:

EKG na uri dela na 2 elektrodi (al kako se reče temu), ko greš do dohtarja jih ima vsaj 6, boljši 10. :D 

Normalno, obe meritvi sta slučajno enako napačni. :P 

Verjetno brezveze tudi vrhunski športniki uporabljajo te super drage ure! Mimogrede, moja ima možnost uporabe na prsnega merila. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je NevLado napisal:

EKG na uri dela na 2 elektrodi (al kako se reče temu), ko greš do dohtarja jih ima vsaj 6, boljši 10. :D 

Normalno, obe meritvi sta slučajno enako napačni. :P 

Elektrode pri EKGju; pri dohtarju na preventivnih pregledih jih je 10... oziroma 6+4kleme na rokah+ nogah

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
Pred eno uro je NevLado napisal:
garmin-connect.jpg
WWW.MACRUMORS.COM

Garmin has been hit by a ransomware attack that encrypted the smartwatch maker's internal servers, forcing it to shut down its call centers,...

 

A zato že dva dni ni uporabna aplikacija. Je obvestilo  na njej, da je to zaradi vzdrževanja strežnika. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.