Skoči na vsebino

Mazda 6/2008 Bose zvo?niki zelo tihi


Priporočeno sporočilo

Zdravo, 

 

Danes letim na ?iht in opazim da zvo?niki komaj kaj dajejo od sebe. Probam radio, CD, AUX, vse dela zelo na tiho. ?e pa nastavim glasnost tak okoli 50 pa ?isto utihne.

V petek ?e vse OK ko pridem dam, potem je avto cel vikend stal na dvori??u.

 

Kdo ?e imel kaj podobnega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam bose ojacevalec za prodat ?e bos rabil ...ostalo od moje razbite 6ke al pa za probat ce je to vzrok....seveda ce si kje blizu mene doma.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 5 tednov kasneje...

Kot, ka?e je tudi men shodu oja?evalec, sam s to razliko, da je ?ista ti?ina. Je pa zanimivo, da za?etek je ravno tako kot pri Daskanu. V sredo zadeva ?e deluje potem je pa avto stal dva dni do danes na dvori??u in pokala - zadeva ne deluje ve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bolj ?udno je bilo pa danes zjutraj, ko iz fore pri?gem radio in zadeva spet ?pila, kot da se ni ni? zgodilo. Ne vem, nisem ravno stru?ko za te zadeve ampak a je mo?no, da so kondi?i spustli in ko avto nekaj ?asa ne deluje (cca 3 dni) ga ne spravi? v ?ivljenje dokler se spet ne za?ne? redno vozit naokoli.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh kurc... prehitro sem se veselil. Kot ka?e ni oja?evalec. :wacko:

 

Danes je spet vse tiho kot pri sveti ma?i....

 

 

Saj sva ?e na vezi... ampak vseeno mi je tole zelo neobi?ajno delovanje in sem v dilemi a je res oja?evalec kriv.

 

o?itno moram bolj zaupat svojim ob?utkom :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si malo temo sposodim.

tudi sam sem ugotovin da me heca zvok v moji sestici.

namrec ko dam volumen na vec kot 26 mi prenehajo delovati zvocniki. kaj bi bil lahko vzrok mogoce ojacevalec mogoce kaj drugega? pride premalo elektricne napetosti do ojacevalca ko hocem povecati glasnost???

 

Kje bi se prvo lotili tezave?

 

moram pa potem vedno avto izklopiti pocakati par sekund in ga nazaj prizgati da dobim zvok nazaj pa se to ne smem presecti zgoraj omejenega volumna plus 26

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? na manj kot 26 glasnost, deluje nemoteno ves ?as?

res je ce imam pod 26 volumen deluje neprestano. takoj ko dam glasnost nad 26 prekine zvok tako da res ne vem ali je problem v ojacevalcu ali v elektriki da jo npr premalo dobi ker ojacevalec je prejsnji lastnik menjal in vprasanje kako je na novo zvezal elektriko

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tale tvoja sestica je pa res nesrecna... in prejsnji lastniki so z njo delali slabse kot svinja z mehom :D:P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tale tvoja sestica je pa res nesrecna... in prejsnji lastniki so z njo delali slabse kot svinja z mehom :D ...

ej dobesedno po eni strani sem se na zacetku se malo sekiral zakaj sem jo kupil zdaj pa sem pa vsak dan bolj vesel da sem jo kupil in jo zacel popravljati v normalno stanje...

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tako v avtu je ojacevalec Raveland xca 700

specifikacije

Daten XCA-700:

Abm.: (B x H x T) 250 x 50 x 230 mm

Stabil bis Impedanz: 2 ?

Musikleistung (max.): 2 x 350 W

RMS Leistung: 2 x 150 W

RMS gebr?ckt: 1 x 300 W

Prinzip: 2-Kanal

Frequenzbereich: 10 - 50000 Hz

Gewicht: 2.3 kg

ce mogoce kaj pomaga zakaj bi prihajalo do navedenih tezav

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav. Ne vem keri letnik mazde ima? ampak sem tudi jaz imel enak problem pa sem tukaj zasledil da je nadomestni radio Eonon v redu in ti povem da je po dveh letih ve? kot odli?en in deluje ?e vedno zelooo gladko (glede na to da je android) in sem resni?no zadovoljen.

Pa?e v izrez in se lepo pove?e preko blue tootha z volanom in rikvercem.

V glavnem ti ga priporo?am. LP Edi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.