Skoči na vsebino

Kupiti rabljeno Mazdo 6 karavan do 22k??


LukaL

Priporočeno sporočilo

Alex katera barva pa ni za penzioniste ??.aja Soul Red sigurno

Rde?a.... bela, ?rna

10 points. :)

 

Meni so temno sive 17 col novega dizajna super, ampak na alex red res ne pa?ejo, dr?i. :P

Na splo?no mazdine feltne niso glih nek pojem dizajna in lepote. ?e najlep?e so te, ki jih imano ve?ina tu gor. Te ta zadnje so pa kr neki.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, zadeva mi je malo bolj jasna...moram pa tudi povedati, da mi je kristalno jasno, da bo (?e bo) kaj crknilo zadeva dra?ja....pa? osebno sem mnenja, da Mazda 6 je pa? avto vi?jega razreda in da za to pa? pla?a? dolo?eno ceno (za razliko od sedanjega vozila).

Zadeve se bom verjetno lotil kar natan?no, malce spremjal trg v SLO in v DE, potem pa v akcijo...;)

 

Hvala za nasvete, ?e pa se kdo ?e ?esa spomni, pa kar na dan z besedo 

 

lp Luka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz si ?e 14 dni lastim 6tico, uvo?eno iz Italije. 2.2D CD175 AVT. 160k prevo?enih

Avto se pelje, da za sabo me?e asfalt iz ceste.

Glede servisov je pa tako.. niso pregre?no dragi..

Jaz sem pri AS Skorn?ek menjal akumulator, disk plo??ice ter naredil mali servis in kompleten pregled vozila. vse skupaj je naneslo na 645?. Je pa res, da je ?e samo akumulator 240?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@gregc88 ja, to so original mazda deli ... kot pi?e 323BA dobi? oboje, ne samo akumolator, ceneje, ?e kupi? aftermarket. Js sm tudi dal 380 za diske pa plo??ice + delo, ker sm hotu probat, ?e je mazda roba res to kar se pi?e, in ja na ?alost je, po 3k km se ?e za?enjajo la?ji tresljaji pri intenzivnem bremzanju. Pa ?e to, ?ele takrat so me nau?ili, da v mazdino elektronsko knjigico pi?ejo samo redne servise .... in ne ostalih del, kot je bla moja predstava in razlog zakaj to menjat na mazdinem servisu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?

Dizel ima tak " mo?ki" akomulator 95 ah in zato stane skoraj dvakrat ve?. Ta 60 ah je bolj za kake elektri?ne bicikle, zato tudi taka cena. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da original od mazde za dizla ni 95ah sploh. Sej bi nekje v knji?ici moralo pisat,.. ?e se pravilno spomnim je 80ah ali 85ah

Kako da ne, ?e se prodajajo kao original za skayactiv dizle?

Tudinprva gen. dizel je imela tako mo?en akomulator.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje na forumu je bil neko? izrezek iz knji?ice za mo? akomulatora ne spomnim se ve?, mogo?e se tudi motim

 

 

Samo kao zanimivost prijatelj ima v ?kodi octaviji RS dizl 2015.. 65ah :D

bicikl... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrijski autodoc najde za 150 dizla v M6 GJ celo to opcijo: https://www.auto-doc.at/bosch/1145189 Torej steroidna varianta s celo 110 Ah, cena pa je ?e vedno prijazna. Ne vem sicer ali taka dimenzija sploh pa?e v predviden prostor... 39 cm dol?ine namre?, vi?ina in ?irina sta standardni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrijski autodoc najde za 150 dizla v M6 GJ celo to opcijo: https://www.auto-doc.at/bosch/1145189 Torej steroidna varianta s celo 110 Ah, cena pa je ?e vedno prijazna. Ne vem sicer ali taka dimenzija sploh pa?e v predviden prostor... 39 cm dol?ine namre?, vi?ina in ?irina sta standardni.

To je pa res dobra cena, samo ?e gre not.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js mislim da ni, ker ?e bi bla EFB oz. AGM bi zihar pisal zram, drga? pa tlele od boscha:
https://aa-boschap-tw.resource.bosch.com/media/parts/service_parts__auto_parts/batteries/batterien_pop-up_s5efb_s6agm_en_800_640.jpg
 

 

In po brskanju direkt po bosch katalogu in z njihovo ean ?tevilko, sem pr?u na to, da je ta PowerFrame tehnologija, torej ni glih za start stop.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.