Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

najprej velik pozdrav vsem ter sre?no 2020.

 

Vozim mazdo 6 gh letnik 09, motor 2.2 mzr cd 163 bhp. Prihaja do problema pri pospe?evanju, in sicer pri cca 3000rpm avto "zaka?lja" in zgubi mo?, potem pospe?uje dalje vendar ne tako kot mora.

 

 

Avto sem v?eraj malo "pritiskal" na AC in je za?el ob?utno cukati pri cca 3.000 obratih in vi?je. Tudi pospe?ek je bil slab?i kot sicer. Takoj ko je zacukal dvakrat, sem spustil plin. Zadevo sem ponovil za test in cukanje se je ponovilo.

 

Za dodatek: na nizkih obratih pri mestni vo?nji je turbo lag zelo dolg. V?asih se po npr. dalj?ih mestnih vo?njah na nizkih obratih (1200-1500 rpm) avto zelo leno odziva. Ko enkrat pohodi? plin pri cca 1800rpm ko naj bi za?ela turbina delati na polno, avto se ne odziva tako kot mora, mo? pride zvezno in tako kot mora biti ?ele po cca dveh sekundah z zamikom pri nekje 2200 rpm.

 

 

Vozilo ima 267.000 kilometrov, redno vzdr?evano in servisirano pri mehaniku ki se spozna na Mazde. Olje dexelia DPF. Ima dodan powerbox ki naj bi dodal nekaj mo?i, vendar ga imam namen odstraniti in avto dati kakemu tunerju na optimizacijo ECU-ja.

 

Sumim na turbino, da je za?ela odpovedovati. V primeru da je temu tako, ali se spla?a obnoviti ali kupiti novo (bolj?o) ?

Ali je mo?no da prihaja do padca pritiska zaradi pu??anja kake cevi ali spoja? Dovod goriva? EGR? 

 

 

Ali ima kdo izku?nje s tem problemom ali podobno?

 

Potrebujem pomo?, hvale?en za va? support!

 

Lep pozdrav,

Jan G.

 

 

Napisano

Aktuator turbine oziroma bolj razumljivo povedano regulator variabilne geometrije turbine.

 

lahko pa tudi 

 

MAF senzor

lambda sonda (sam ta bi ti verjetno metala ven kake check engine napake)

vakum cevke

lahko pa je tudi turbina ?la rakom ?vi?gat - mislim a se jo sli?i da ?vi?ga?  sramezljiv  Na?eloma tele turbine ne gredo tako zlahka, ampak vseeno je mo?no.

injektorji - pri teh km je to ?e mo?no.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tek sad sam pro?itao da je Boss spomenuo vakum cevke i rado bi pobrisao svoj post. To se ne mo?e?

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Po opisanih simptomih, bi jaz kot je ?e Boss predlagal, bi pregledal aktuator turbine, senzor pritiska zraka in vakuum cevke ki gredo od zra?nega filtra, do senzorja senzorja pritiska zraka in naprej do aktuatorja.

Vse to lahko enostavno preveri? z vakuum pumpico. Edino senzor pritiska mora? z multimetrom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala vsem za odgovore!

 

Bom poro?al kaj se bo ugotovilo.

 

@boss turbina ne zvizga tako da bi izkljucil, sumim aktuator. Injektorje bo pa treba pregledat naslednjic ko se bo masina razkopala.

 

@mazda_gg mozno da je tudi vakuum. Hvala

 

@aless ok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.