Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

najprej velik pozdrav vsem ter sre?no 2020.

 

Vozim mazdo 6 gh letnik 09, motor 2.2 mzr cd 163 bhp. Prihaja do problema pri pospe?evanju, in sicer pri cca 3000rpm avto "zaka?lja" in zgubi mo?, potem pospe?uje dalje vendar ne tako kot mora.

 

 

Avto sem v?eraj malo "pritiskal" na AC in je za?el ob?utno cukati pri cca 3.000 obratih in vi?je. Tudi pospe?ek je bil slab?i kot sicer. Takoj ko je zacukal dvakrat, sem spustil plin. Zadevo sem ponovil za test in cukanje se je ponovilo.

 

Za dodatek: na nizkih obratih pri mestni vo?nji je turbo lag zelo dolg. V?asih se po npr. dalj?ih mestnih vo?njah na nizkih obratih (1200-1500 rpm) avto zelo leno odziva. Ko enkrat pohodi? plin pri cca 1800rpm ko naj bi za?ela turbina delati na polno, avto se ne odziva tako kot mora, mo? pride zvezno in tako kot mora biti ?ele po cca dveh sekundah z zamikom pri nekje 2200 rpm.

 

 

Vozilo ima 267.000 kilometrov, redno vzdr?evano in servisirano pri mehaniku ki se spozna na Mazde. Olje dexelia DPF. Ima dodan powerbox ki naj bi dodal nekaj mo?i, vendar ga imam namen odstraniti in avto dati kakemu tunerju na optimizacijo ECU-ja.

 

Sumim na turbino, da je za?ela odpovedovati. V primeru da je temu tako, ali se spla?a obnoviti ali kupiti novo (bolj?o) ?

Ali je mo?no da prihaja do padca pritiska zaradi pu??anja kake cevi ali spoja? Dovod goriva? EGR? 

 

 

Ali ima kdo izku?nje s tem problemom ali podobno?

 

Potrebujem pomo?, hvale?en za va? support!

 

Lep pozdrav,

Jan G.

 

 

Napisano

Aktuator turbine oziroma bolj razumljivo povedano regulator variabilne geometrije turbine.

 

lahko pa tudi 

 

MAF senzor

lambda sonda (sam ta bi ti verjetno metala ven kake check engine napake)

vakum cevke

lahko pa je tudi turbina ?la rakom ?vi?gat - mislim a se jo sli?i da ?vi?ga?  sramezljiv  Na?eloma tele turbine ne gredo tako zlahka, ampak vseeno je mo?no.

injektorji - pri teh km je to ?e mo?no.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tek sad sam pro?itao da je Boss spomenuo vakum cevke i rado bi pobrisao svoj post. To se ne mo?e?

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Po opisanih simptomih, bi jaz kot je ?e Boss predlagal, bi pregledal aktuator turbine, senzor pritiska zraka in vakuum cevke ki gredo od zra?nega filtra, do senzorja senzorja pritiska zraka in naprej do aktuatorja.

Vse to lahko enostavno preveri? z vakuum pumpico. Edino senzor pritiska mora? z multimetrom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala vsem za odgovore!

 

Bom poro?al kaj se bo ugotovilo.

 

@boss turbina ne zvizga tako da bi izkljucil, sumim aktuator. Injektorje bo pa treba pregledat naslednjic ko se bo masina razkopala.

 

@mazda_gg mozno da je tudi vakuum. Hvala

 

@aless ok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.