Skoči na vsebino

Dizel vs. bencin


MUFC

Priporočeno sporočilo

Se strinjam. Se moramo dobit to leto na kakem sre?anju ob pija?i. Bomo ugotovili, da nas v bistvu vse skupaj ve?ejonpodobne stvari. Vedno sem zato, da se ne goji nobene zamere in da se stvari re?i takoj. ?koda je, da bi se prerekali zaradi neumnih stvari, ko pa se lahko pogovarjamo o lepih. :)

 

A lahko pridem z konfekcijski avtom al vzamem ?enino toyoto  :lol:  :lol:  :lol: malo heca pred spanjem ne ?kodi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko pridem z konfekcijski avtom al vzamem ?enino toyoto  :lol:  :lol:  :lol: malo heca pred spanjem ne ?kodi

Lahko pride? z kio. Tudi moja dva dobra kolega vozita isto, samo bele barve. Sem se ?e kar nekaj kilometrov prevozil z njimi. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah brezveze... evo politi?na korektnost bo tudi Alexu zavezala prste in jezik. To ni res v kake sne?inkice se spreminjamo, k nas vsaka stvar takoj prizadane. ?e ne smemo ve? mal zafrkavat okol avtov a naj spet udariva z Alexom temo o komunistih in tabelih... da bo vsaj kaka udarna debata tekla. :hudicek: :hudicek: :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je . Preve? smo ratali mahnjeni na politi?no korektnost. Po eni strani imamo kao radi iskrenost pa cenimo ljudi brez dlake na jeziku pa da se bobu re?e Bob, po drugi strani pa vsi takoj skocimo v luft,ko nas nekdo (ki ga po mo?nosti sploh ne poznamo in nima vpliva, oziroma nebi smel imeti vpliva na na? lajf) kao u?ali.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je najve?ja la? in zabloda sveta, da vsi nekako poudarjajo iskrenost in govor brez dlake na jeziku. ?e bi vedno vse povedali kaj si mislimo direktno brez malih la?i in ovinkov ti pri tej pri?i povem, da se dobesedno pobijemo med sabo al pa vsaj skregamo na smrt.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah brezveze... evo politi?na korektnost bo tudi Alexu zavezala prste in jezik. To ni res v kake sne?inkice se spreminjamo, k nas vsaka stvar takoj prizadane. ?e ne smemo ve? mal zafrkavat okol avtov a naj spet udariva z Alexom temo o komunistih in tabelih... da bo vsaj kaka udarna debata tekla. :hudicek: :hudicek: :hudicek:

Ha, ha, lahko, sam se bojim spet odziva na forumu. :)

Mene malo tepe to, da vsem v obraz povem direkt, kaj v resnici vidim za njihovimi maskami. In ja, takoj se u?alijo, ker ljudje resnice najve?krat no?ejo sli?ati.

Meni je pa to zabavno.

Sicer pa, kaj si kdo misli je njegov problem, jaz se s tem ne obremenjujem. :)

Tako ja ..lahko bi se dobili kje na pivu...MAZDA?I..ideja..???zoom zoom lp

Jaz sem za...a nisva midva ?e dogovorjena za smu?anje na Zoncolanu.Kdaj gremo?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.