Skoči na vsebino

Vlečna naprava

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp mogo?e ve kdo ?e pri priklopu lu?i za priklop za avtoprikolico rabim kaki vmesni modul ali lahko ve?em vti?nico samo direkt na lu?i? Mazda 6 gh 2008 gen 2

Napisano

Module so ponavadi potrebovali tisti avtomobili, ki so imeli tudi nadzor nad pregorenimi ?arnicami. ?e ti torej ne javlja, katera ?arnica je pregorela, na?eloma ne potrebuje? modula. Ni pa nobene ?kode, ?e ga vseeno da?.

 

Je pa za razmislit, kak?no prikolico bo? vlekel: majhno tovorno ali veliko po?itni?ko? Tiste majhne, lahke, na tretjo tablico, niso nobena velika te?ava. Sploh, ?e ?arnice na prikolici zamenja? z LEDicam. Pri po?itni?ki je teh ?arnic nekaj ve?, ker so poleg osnovnih zadaj ?e gabaritne in bo?ne (rumene). Pa dobro je, ?e ima? ?e + in - za napajanje porabnikov v prikolici (hladilnik) med vo?njo. Torej je za razmisliti o 13-polni namesto 7-polni.

 

Sicer bodo pa to zagotovo vedeli tam, kjer ti bodo kljuko zmontirali. ?e jo bo? pa sam doma, je pa ne bo? homologiral, pa ?e se na pol pretrga?...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Jaz sem jih ?e nekaj doma zmontiral in tudi brez problemov homologiral nazadnje lani na BMW 2 Activeturer

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Normalen postopek je tak, da tja, kjer opravljajo homolgacije prineses racun od vgradnje in homolgaicjski kartoncek in cez cas lahko prides iskat ta kartocnek z vpisano opremo, placas nekih 20? ... in je urejeno... Ponekod je tudi tako, da ti kartoncek naknadno posljejo po posti... 

 

Jaz sem sel v Kranju na tehnicne preglede in sem se zmenil, da me poklice, ko bo gotovo (ker imam blizu pisarne)... Cez kaksno urco je pokical, da je gotovo... Kljuke sploh ni pogledal na avtu ... Ponekod pa hocejo tudi videti predelavo...

 

Kako je pa, ce to sam delas, pa ne bi vedel ... Predvidevam, da potem moras dat pa pregledat, ce je vse OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kupi? kljuko, ki ima tipsko homologacijo za tvoj avto. 

Jo zmontira? po navodilih proizvajalca

Pelje? na homologacijo z vsemi papirji, ra?unom, homologacijo in izpolnjeno vlogo,

Oni potem pregledajo, dokumentacijo, premerijo ali vi?ine ?timajo, preverijo ali so ?tevilke na homologaciji in kljuki prave. Preverijo ali pravilno delajo lu?i in ?e je vse dobro zmontirano.

Potem isto po?aka?, da jo vpi?ejo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hvala.

Je ta v redu? https://www.ebay.de/itm/Fur-VW-Touran-07-2015-jetzt-AUTO-HAK-Anhangerkupplung-starr-neu/184059826531?fits=Year%3A2016%7CModel%3ATouran&epid=1352666510&hash=item2adad21163:g:Mw8AAOSwrD9d4Exq

Zraven pridejo navodila, ki so v pdf priponki in ra?un za nakup kljuke na ebay-u.

Kateri obrazec je treba izpolnit? In koliko pribli?no je cena takega postopka?

 

Spra?ujem, ker so me na Avto Krka zavrnili ?e? da ne gre brez potrdila o strokovni vgradnji. Jaz pa potrdila o strokovni vgradnji ne morem napisat sam, ker ga lahko napi?e samo mehanik, ki ima registrirano obrt. Zato bi rad vedel kak?en je to?en postopek, da pridem skozi.

131282_v1.pdf

Napisano

Brez T?V certifikata in potrdila o strokovni vgradnji je ne bo? homologiral.

 

To je bedarija vseh vedarij, ki jo imamo samo v Sloveniji, ?eprav nam tumbajo, da tako zahteva "Evropa". Evropa tega ne zahteva, to so na?i ka?troni nakuhali. In tako ima? primer, ko smo s karamboliranega Forda Mondea sneli vle?no kljuko, ki je bila na karamboliranem Fordu montirana tovarni?ko ?e pred prvo registracijo, in smo jo montirali na nekaramboliran Ford Mondeo isti letnik, isti model, isto mo?an motor, le druge barve. In nismo mogli homologirat, ker nismo imeli T?V certifikata (tovarni?ko opremljen avto se homologira v celoti, ne po posameznih kosih...). To je na kratko to.

 

Lahko pa poskusi? dobiti nekoga, ki kljuke vgrajuje, pa naj ti on vgradi tvojo kljuko. Potem bo? imel potrdilo o strokovni vgradnji. T?V certifikat si pa itak ?e zraven kljuke dobil, kajne?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • Jest je spremenil naslov v Vlečna naprava

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne drži   Sem že pisal o tem...greti moraš toliko,kolikor je izgub....ne več in ne manj. Ker pa le te nihajo z potekom zunanje temperature,tudi gretje ne sma biti zmeraj moč seštevka vseh moči radiatorjev...razen če se želiš skuhati.   Realnost je taka,da imajo praktično vsi ekstremno predimenzionirane moči radiatorjev.   Kar pa ni problem...tremostatske ventile na radiatorje,variabilno vstopno temperaturo vode v sistemu radiatorjev in brezstopenjsko krmiljeno PWM črpalko za obtočno vodo,in ni problema.   @Jaka32 Priporočam dve...zgornja je bolj za hlajenje,spodnja pa bolj za gretje....razen,če imaš možnost zapreti prehod med nastropji. Jaz sem npr. ko sem kupoval vrata za vstop na stopnišče do mansarde kupil takšna,,da tesnijo okoli in okoli...oz. ki imajo na spodnji strani listacvrat vgrajeno tesnilno letev,katera se ob zaprtju vrat spusti,in zatesni tudi na tla.   Torej če lahko zapreš,je klima smiseljna za ogrevanje zgoraj...znaš malenkost prišparati,ker je to najugodnejši način pridobivanja toplotne energije... Za spodaj pa svetujem nakup še ene.
    • Sonce, oblaki, mraz, toplo, človek ne ve al bi bil v kratkih al dolgih rokavih  
    • Klima cuza vlago pri hlajenju ko kondenzira na notranjem izmenjevalniku in potem po cevki teče ven iz bajte. Pri gretju cuza vlago iz okolice samo zunanja enota. Ko gre v defrost se potem poščije.  Vsaj v mojem primeru je vlažnost v prostoru pri ogrevanju s klimo celo malenkost višja kot je bila pri ogrevanju z radiatorji.  
    • Žarnica je dvonitna, ampak sveti glede na komando: samo luč, samo zavora ali oboje skupaj.   Vseeno jo bom probal zamenjat, ker je najlažje, pa vidim, kaj se bo zgodilo. Potem pa raziskujem naprej...
    • Se temu lahko reče pivo   Ker je dobro ohlajen, še kar gre, če si žejen
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.