Skoči na vsebino

Vlečna naprava

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp mogo?e ve kdo ?e pri priklopu lu?i za priklop za avtoprikolico rabim kaki vmesni modul ali lahko ve?em vti?nico samo direkt na lu?i? Mazda 6 gh 2008 gen 2

Napisano

Module so ponavadi potrebovali tisti avtomobili, ki so imeli tudi nadzor nad pregorenimi ?arnicami. ?e ti torej ne javlja, katera ?arnica je pregorela, na?eloma ne potrebuje? modula. Ni pa nobene ?kode, ?e ga vseeno da?.

 

Je pa za razmislit, kak?no prikolico bo? vlekel: majhno tovorno ali veliko po?itni?ko? Tiste majhne, lahke, na tretjo tablico, niso nobena velika te?ava. Sploh, ?e ?arnice na prikolici zamenja? z LEDicam. Pri po?itni?ki je teh ?arnic nekaj ve?, ker so poleg osnovnih zadaj ?e gabaritne in bo?ne (rumene). Pa dobro je, ?e ima? ?e + in - za napajanje porabnikov v prikolici (hladilnik) med vo?njo. Torej je za razmisliti o 13-polni namesto 7-polni.

 

Sicer bodo pa to zagotovo vedeli tam, kjer ti bodo kljuko zmontirali. ?e jo bo? pa sam doma, je pa ne bo? homologiral, pa ?e se na pol pretrga?...

Napisano

Jaz sem jih ?e nekaj doma zmontiral in tudi brez problemov homologiral nazadnje lani na BMW 2 Activeturer

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Normalen postopek je tak, da tja, kjer opravljajo homolgacije prineses racun od vgradnje in homolgaicjski kartoncek in cez cas lahko prides iskat ta kartocnek z vpisano opremo, placas nekih 20? ... in je urejeno... Ponekod je tudi tako, da ti kartoncek naknadno posljejo po posti... 

 

Jaz sem sel v Kranju na tehnicne preglede in sem se zmenil, da me poklice, ko bo gotovo (ker imam blizu pisarne)... Cez kaksno urco je pokical, da je gotovo... Kljuke sploh ni pogledal na avtu ... Ponekod pa hocejo tudi videti predelavo...

 

Kako je pa, ce to sam delas, pa ne bi vedel ... Predvidevam, da potem moras dat pa pregledat, ce je vse OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kupi? kljuko, ki ima tipsko homologacijo za tvoj avto. 

Jo zmontira? po navodilih proizvajalca

Pelje? na homologacijo z vsemi papirji, ra?unom, homologacijo in izpolnjeno vlogo,

Oni potem pregledajo, dokumentacijo, premerijo ali vi?ine ?timajo, preverijo ali so ?tevilke na homologaciji in kljuki prave. Preverijo ali pravilno delajo lu?i in ?e je vse dobro zmontirano.

Potem isto po?aka?, da jo vpi?ejo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hvala.

Je ta v redu? https://www.ebay.de/itm/Fur-VW-Touran-07-2015-jetzt-AUTO-HAK-Anhangerkupplung-starr-neu/184059826531?fits=Year%3A2016%7CModel%3ATouran&epid=1352666510&hash=item2adad21163:g:Mw8AAOSwrD9d4Exq

Zraven pridejo navodila, ki so v pdf priponki in ra?un za nakup kljuke na ebay-u.

Kateri obrazec je treba izpolnit? In koliko pribli?no je cena takega postopka?

 

Spra?ujem, ker so me na Avto Krka zavrnili ?e? da ne gre brez potrdila o strokovni vgradnji. Jaz pa potrdila o strokovni vgradnji ne morem napisat sam, ker ga lahko napi?e samo mehanik, ki ima registrirano obrt. Zato bi rad vedel kak?en je to?en postopek, da pridem skozi.

131282_v1.pdf

Napisano

Brez T?V certifikata in potrdila o strokovni vgradnji je ne bo? homologiral.

 

To je bedarija vseh vedarij, ki jo imamo samo v Sloveniji, ?eprav nam tumbajo, da tako zahteva "Evropa". Evropa tega ne zahteva, to so na?i ka?troni nakuhali. In tako ima? primer, ko smo s karamboliranega Forda Mondea sneli vle?no kljuko, ki je bila na karamboliranem Fordu montirana tovarni?ko ?e pred prvo registracijo, in smo jo montirali na nekaramboliran Ford Mondeo isti letnik, isti model, isto mo?an motor, le druge barve. In nismo mogli homologirat, ker nismo imeli T?V certifikata (tovarni?ko opremljen avto se homologira v celoti, ne po posameznih kosih...). To je na kratko to.

 

Lahko pa poskusi? dobiti nekoga, ki kljuke vgrajuje, pa naj ti on vgradi tvojo kljuko. Potem bo? imel potrdilo o strokovni vgradnji. T?V certifikat si pa itak ?e zraven kljuke dobil, kajne?

  • Jest je spremenil naslov v Vlečna naprava

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.