Skoči na vsebino

Priklop-vlečna kljuka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tast je mel na Golfu 6 1.8 tsi gor. Ve? kt 80 ni mogu vle?t prikolice za v kamp, ker ga je vzdigovalo spredaj.

Napisano

Tast je mel na Golfu 6 1.8 tsi gor. Ve? kt 80 ni mogu vle?t prikolice za v kamp, ker ga je vzdigovalo spredaj.

Napa?no nalo?ena prikolica!

 

 

Napisano

Mislim, da smo to ?e nekajkrat imeli, pa dajmo ?e enkrat.

 

Za za?etek, kaj pa ima? namen vla?it naokoli? Da bomo bolj vedeli, o kak?nih obremenitvah se sploh pogovarjamo.

 

Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...

 

?e pa jo ?e vgradi? naknadno, pa prej preveri homologacijo avta in prometno dovoljenje prikolice. Nikakor ni priporo?ljivo vle? te?jo prikolico, kot to pi?e v homologaciji od vle?nega vozila. Pa ne zgolj zaradi policije... Da ne bo? presene?en, zagotovo bo? moral lahki priklopnik (tisti, ki se vozi na tretjo tablico, se pravi 750 kg najve?je dovoljene skupne te?e) prehomologirat na manj?o nosilnost. In bo? imel precej te?av, ?e si bo? lahko prikolico kje sposodil, pa ne bo prehomologirana na manj?o nosilnost. Zakaj? Poglej v homologacijo, koliko lahko tehta nezaviran priklopnik s centralno osjo, pa ti bo vse jasno... Ja, vem, celo na MX-5 so dajali vle?no kljuko. Vozili pa zgolj dve gajbi pira na prikolici...

 

Torej, vse se za?ne in kon?a pri papirjih. Ko to preveri?, pa lahko debatiramo naprej, samo vpra?aj, kar te zanima.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

 

Kar nataknit kljuko gor je dokaj nerodna re?. Bolj?e je, ?e pri nakupu novega vozila pove?, da bi rad vle?no kljuko, pa jo dobi? ?e tovarni?ko. Sicer pla?a? za to spodobnih 1000?, poleg kljuke pa dobi? ?e mo?nej?i hladilnik, mo?nej?i ventilator hladilnika, mo?nej?o sklopko, mo?nej?e zadnje amortizerje, ... ...

 

To ne dr?i. Oz. ne dr?i ?isto povsem, sploh pa ne za Mazdo. :)

 

?e za ?vabe so govorice, da je to zgolj mit. Menda, mo?nej?a kuplunga pol se pa ?e neha.

Napisano

Ups, malo sem zame?al. Ker takoj druga objava je o nekem VAGinalnem vozilu... No, tovarni?ka vle?na kljuka za Mazdo 3 pa tudi ni 1000?... Ampak, ?e je vozilo ?e pri hi?i, ta mo?nost odpade...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • Jest je spremenil naslov v Priklop-vlečna kljuka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
    • Saj vidiš, da je zadnje dni vse protiustavno.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.