Skoči na vsebino

Tempomat

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

Napisano
  dne 14. 2. 2020 ob 12:32 je Carot napisal:

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Pritisne? OFF/CAN gumb 2x. ?e ga nima? pa odpri navodila od avta - za to so tam.

Napisano
  dne 14. 2. 2020 ob 12:32 je Carot napisal:

Ali ve kdo, ?e se da (in kako) radarski tempomat uporabljat oz. preklopit na klasi?nega? Zanima me samo kot info!

 

Kolikor sem raziskoval, se ne da, bi pa tudi sam rad imel to mo?nost.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano
  dne 15. 2. 2020 ob 19:19 je SpEkTr napisal:

Tist dobi? limiter, to je drugo. Klasicni termpomat je del adaptivnega.

 

Ne, ne dobi? limiter. Je pa res da sem napisal napa?en gumb - pritisniti mora? "MODE" poleg OFF/CAN :) Na novih modelih se da MRCC namre? izklopiti in samo pustiti tempomat. Na starih se ne da.

 

post-9026-0-64339000-1581889179_thumb.png

Napisano

To sicer pise v navodilih... ampak deluje pa ne tako... mogoce samo za modele za dolocene trge... Je ze bila enkrat podobna debata, kjer sem dal pomoje screenshot iz navodil... Ampak sem potem to probal a zal neuspesno... Nevem pa, kaksna naj bi bila uporabna vrednost tega... Mogoce le v redkih primerih, ko se na tipalu nabere sneg in potem sploh ne deluje tempomat... S tipko MODE/ON lahko samo prekljapljam med MRCC in limiterjem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, tudi meni ne uspe, ?eprav sem vsaj 10x prebral navodila in posku?al vse mo?ne kombinacije. 

Napisano

Evo... sem nasel v navodilih za CX-5 .... verjetno velja tudi za vse druge... MRCC se z dvojnim klikom res da izklopit... ampak samo pri mdoelih, ki niso narejeni za prodajo v Evropi ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Da ne bom odpiral nove teme v zvezi s tempomatom. Zanima me, ce se kdo pri AT izvedenkah 2018+ slisi kaksne cudno zvizganje in zelo rahle zvoke tolcenja med tem ko tempomat izvede popplno zaustavitev. Tele cudne zvizgajoce se zvoke, zacne spuscat pod 4 km/h prakticno cist predn se ustavi, kot da bi ne ehno vklaplu pa izklaplu ABS zraven si pa zvizgal xD

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.