Skoči na vsebino

i - ELOOP

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Pred slabim mesecem sem kupil rabljeno MAZDA6 CD150 karavan letnik 2015.

Avto je bil pripeljan iz Italije.

Po knjigi sem prebiral glede tega i eloop.

Pri meni pi?e not ready!

Kaj to pomeni?

Kdaj se pohavi Ready, ali treba kaj narediti, pa nevem?

 

za pomo? se vam zahvaljujem

 

lp Tine

Napisano

No ready je, ko je motor hladen, poleti, ko je pri?gana klima in se ustavi?, ko se izvaja regeneracija. To ti je dober pokazatelj, ko poraba trenutno precej naraste, zvok iz avspuha je bolj done?, ko ustavi? avto, poraba ne pade na 0 ampak je pribl. 1,4. Takrat lahko preko njega spremlja?, kdaj se regeneracija kon?a-ko se pri?ge-ready.

 

 

Napisano

Pa akumulato mora met dost kapacitete. Dejansko ma? tri dejavnike: motor, akumulator, klimatizacija. Ko je vse troje v tipi topi stanju, bo zadeva ready.

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

 

lp Tine

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

lp Tine

Premeri akumulator, ?e ni bil ?e zamenjan, zna it po?asi h koncu.

 

 

Napisano

Uh hvala za pojasnila.

Moram pogledat vse papirje kaj sem dobil zraven.

Avto je prvi lastnik vozil 4 leta, so pa vsi papirji v italijan??ini.

Kaj se kako javi ko je akomulator pred koncem?

Nekje sem zasledil, da mora? kupiti originalen saj lahko ima? te?ave z start stop varianto in da naj nebi vse delalo kot mora.

Kako je pa stem

 

lp Tine

Napisano

?e kaj ne razume? napi?i ali skeniraj, pa ti prevedem. :)

Ima? nekaj variant akumulatorjev, ki pa?ejo, sicer je pa ?e kar nekaj napisanega okli tega. Poi??i.

 

 

Napisano

A malo se mi svita.

Kolk vidim, sta polni samo dve crtici.

Kolk razumem ka?e kolk je ?e akumulator brezhiben?

lp Tine

Ne vem kje vidi? kake ?rtice,na displeju ima? naslikan akomulator,motor in klima gumb. Vsak simbol se obarva v rahlo modro barvo,?e se ne potem niso izpolnjeni pogoji za i-stop. Kot je napisal Alex bo verjetno dr?alo,saj ima Mazdo v malem prstu!
Napisano

Tako je Bini
V 4 dneh bil 2x v Budimpe?ti in poraba padla iz 6.7 na 6.3 l/100km.

80% sem se dr?al omejitev vmes pa si dal du?ka.

 

lp Tine

Napisano

Tako je Bini

V 4 dneh bil 2x v Budimpe?ti in poraba padla iz 6.7 na 6.3 l/100km.

80% sem se dr?al omejitev vmes pa si dal du?ka.

 

lp Tine

To je kar normalna in realna poraba za ta avto.

 

 

Napisano

Tdi jaz sem tega mnenja saj 2.2 ma?ina more nekaj spit.
Sodelavec ima sicer Mazdo 6 2019 pa ?e 19 cola kolesa vozi pa po naselju ve? al manj 5.2 porabe.

Napisano

Tdi jaz sem tega mnenja saj 2.2 ma?ina more nekaj spit.

Sodelavec ima sicer Mazdo 6 2019 pa ?e 19 cola kolesa vozi pa po naselju ve? al manj 5.2 porabe.

Se cijazi, brez gasa, si hotel povedati. Po mestu, kjer so kro?i??a in semaforji pride? komot tudi na 7 l.Kar je tudi normalno, ?e dela? po par kilometrov vsakokrat. Ja, ?e vozi? po magistralki, po omejitvah, pride? tudi pod 5. To je druga zgodba. Druga?e pa, normalna, dinami?na vo?nja, okoli 6,3 -6,5. ?e na avtocesti malo pretirava?, gre poraba hitro gor.

Kot pri vsakem avtomobilu. :)

 

 

Napisano

Se cijazi, brez gasa, si hotel povedati. Po mestu, kjer so kro?i??a in semaforji pride? komot tudi na 7 l.Kar je tudi normalno, ?e dela? po par kilometrov vsakokrat. Ja, ?e vozi? po magistralki, po omejitvah, pride? tudi pod 5. To je druga zgodba. Druga?e pa, normalna, dinami?na vo?nja, okoli 6,3 -6,5. ?e na avtocesti malo pretirava?, gre poraba hitro gor.

Kot pri vsakem avtomobilu. :)

Moja poraba po 7000 km: AC do cca 140 km/h poraba 5,8, do 150 pa 6,2 l

Napisano

Jaz imam med 5,8 in 6,8l/100 km porabe - vedno merjeno cez cel tank. Ima pa 19 col platisca in prav toliko velike letne in zimske copate. Kar zadeva hitrost voznje: prakticno vedno grem (vsaj) malo cez omejitev. =)

 

Ce bi bila strogo mestna voznja, bi bilo hitro 7 in vec, sploh pozimi.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mislim, da ste malo zgre?ili, kaj dejansko je i-ELOOP:

https://www.mazda.com/en/innovation/technology/env/i-eloop/

Seveda je tako kot je razlo?eno v prispevku in jaz to dobro vem saj sem se pri trojki zanimal kaj je to ko sem kupoval nov avto,tak da ne vem kdo ne ve? Mislim da bo? malo zbombandiran...... Aja pa dobrodo?el na forumu.
Napisano

Kobra to vemo

Kak ima? optimalno in ready se poraba zmanj?a saj ti lepo pi?e da ne uporablja stem motorja za lu?i ac itd

vozim 25km po avtocesti in 10km po hribih in imam sedaj porabo 5.7 do 5.9

na avtocesti ga ne sparam si privoscim malo hitrosti

lp Tine

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.