Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Danes se mi je zgodila ena nevšečnost. Med vožnjo mi je, po pospeševanju od 2000 do 3000rpm, avto začel cukati in izgubljati moč, po eni minuti se je ugasnil sam od sebe in posvetila je lučka olja. Nato sem zapeljal iz vozišča in ustavil vozilo. Poskusil sem vžgati motor, rabil je dlje kot ponavadi in obrati so bili višji (cca 1000). Izpuh je bil čist, nobenega dima. Zvok motorja pa ni bil isti (rahlo se je slisilo kot nekakšno klenkanje). Pod haubo pri motorju ni nič vidnega da bi izpljunilo olje. Turbina se lepo sliši. Nato sem ga ugasnil in ponovno vžgal. Lučka od motorja sveti in avto nima nič moči. Zapeljal sem ga na bližnji parking in bo tam počakal "strokovno" pomoč.

 

 

Kaj menite da je šlo k vragu? Injektorji? Turbina? Avto mi sicer izvaja pogoste regeneracije dpfja in ga imam namen rešiti teh muk.

 

Mazda 6 2.2d 163hp 270k km. Vse je še original.

 

Hvala za kakšno info & lepe praznike!!

 

Lp Jan 

Napisano (urejeno)

Kter letnik je to? Če je Skyactiv, potem je vrjetno šla veriga oljne črpalke zarad zabitega sita. 😕

 

EDIT: Sodeč po profilu, to ni ta mazda, tak da, me ignoriraj :D

Popravljeno od 50keda
Napisano (urejeno)

prodej cimprej... js sm meu podobno zgodbo, odlocu sm se da ga vozim naprej  in ga zato zrihtu in vlozil vanj skor 1500e...  nakoc po slabem letu dni spet crknil in se ga takoj znebil ... jama brez dna ,verjemi

Popravljeno od gregc88
Napisano

če se je ugasnil je normalno da je posvetila lučka olja, važno da ni posvetila med potjo, oz. prižganim avtom?

Najverjetneje je kak od injektorjev šel po gobe, kaj pa je dejansko z avtom bo pokazal tester.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem napisal v oglasu je cena po dogovoru. Realno je pomoje nekje pol napisane. Čeprav na mobile.de se prodajajo trije po ceni blizu 20.000€ kar je pa kar huda cena. Jaz ko sedaj kar dobro poznam tak avto, bi za res brezhibnega dal tud 15.000 ali več, samo vem da pri tej starosti idealnega ni.  
    • Nekaj drugega je meni prišlo na misel...smo že malo "pozabili" tisto foro...kupiš en EV,in dobiš še enega....    
    • Cena tudi ni ugodna.   Mondeo 2.0 tdci 2008 s hlajeni sedeželi, športnim podvozjem, xenonkami, je šel za 2k€ letos. Nova cena brez popustov je bila 35k €.   Komplet novo podvozje zadaj razen most, v 1 letu menjan nosilec motorja, sprednje roke, termostat. Prodan brez znanih težav. 210k km in v družinski lasti.   Če ne bi šel znancu, bi ga lahko za 3k prodali max, po par mescih. Če bi bila sreča.   Saj vem, da je Volvo S80 večji, pa boljša mašina. Samo to je x6 v ceni, torej bi nov moral bil 6x35k, kar pa ni bil.   Upam da gre po tej ceni, nobenemu nisem fauš.
    • Upam, da bo v vsakem primeru zanimivo. Temperature bodo še toplejše, te soft gume delujejo kot radirke, medium zgledajo hitrejše. Will see.
    • Je pa tudi res skoraj 20let star avto.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.