Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

upam da nisem podvojil teme, sem preiskal vse pa takšnih simptomov nisem našel.

Torej; tdi pri majhnih hitrostih od cca 20kmh se iz zadnjega konca vozila sliši "zamolkel" zvok, podoben, kot bi vozil po zelo grobem asfaltu. Tam pri 80-90 kmh je najhuje. Hec pa je tudi v tem, da pri vožnji v dalši levi ovinek, zvok skoraj popolnoma izgine. Če grem v desni ovinek se pa morda še malo ojača...sumim na levi kolesni ležaj...ali je možno, da je kaj narobe z diferencialom?

Pa še to; avto sem danes dal na "klocne" in ročno zavrtel obe zadnji kolesi...ni bilo bistvene razlike v "hrupu"...mogoče se mi je leva stran zdela malenkost glasnejša (lahko pa da na to stran bolje slišim ;)

Vem, da je tako na pamet težko locirati težavo, ampak, že to bo veliko, če skrčim možnosti ;)

 

Hvala in lp Luka

Napisano

Stara mehankarska modrost - dvigni avto in na roko gumo spravi v dovolj hitro vrtenje. Potem z roko grobo primi feder. Če na fedru čutiš vibracije (med tem ko se kolo vrti), je ležaj na tistem kolesu fuč. Tako da ponovi vajo. :)

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Stara mehankarska modrost - dvigni avto in na roko gumo spravi v dovolj hitro vrtenje. Potem z roko grobo primi feder. Če na fedru čutiš vibracije (med tem ko se kolo vrti), je ležaj na tistem kolesu fuč. Tako da ponovi vajo. :)

Aha ;)...potem je najbolje, da odmontiram kolo...

 

Poročam kaj in kako

Napisano (urejeno)

Ponavadi je ravno kontra. Ce ti bolj ropota pri voznji v levi ovinek, potem je vecja vrjetnost da je desni lezaj. Ko se peljes v levi ovinek je vecja obremenitev na desni strani, kot pa na levi. Zvok se pa nenormalno prenasa. Jest sem imel hin sprednji desni lezaj pa, ko sem odprl voznikovo okno bi stavil, da zvok prikaja iz levega kolesa :). Drgac pa avto na dvigalko pa preverit ali ima kolo kaj lufta.img_17_v.jpg.b381d21404a5a6a66f79106c93b7f80a.jpg

 

unnamed.jpg.e1c8eb53cb3f603dabecf9b257c00fb2.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je LukaL napisal:

Aha ;)...potem je najbolje, da odmontiram kolo...

 

Poročam kaj in kako

Nerabiš odmontirat kolesa. Saj ti lahko nekdo kolo vrti, ti se pa splazi spodaj in z roko primi feder. Če boš odmontiral kolo boš težko dovolj "pognal ležaj na roke".

 

Če si pri mehaniku in je avto na dvigalki je to tako v izi, levo kolo npr leva roka na kolesu, desna na fedri.

 

Edit: seveda probaj obe kolesi na eni osi, da boš čutil razliko. :) 

Popravljeno od NevLado
Napisano

Hja, po današnjem dvigovanju in spuščanju avta :/, sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti fuč levi ležaj...ko sem kolo hitreje zavrtel je kar dobro "pel"...na desni strani se ni slišalo niti pol tega...poskusil sem tudi prijeti feder, im mogoče res na levem kolesu malenkost ruži...sicer nisem mehanik (sem strojnik), ampak recimo, da sem lociral napako. Ležaj sem že naročil, samo upam, da pridem do mehanika, da mi zadevo zamenja...;)

 

Hvala in lp

 

PS: če se bom lotil zadeve sam, poročam, kako je šlo

 

 

Napisano
pred 1 uro je LukaL napisal:

Hja, po današnjem dvigovanju in spuščanju avta :/, sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti fuč levi ležaj...ko sem kolo hitreje zavrtel je kar dobro "pel"...na desni strani se ni slišalo niti pol tega...poskusil sem tudi prijeti feder, im mogoče res na levem kolesu malenkost ruži...sicer nisem mehanik (sem strojnik), ampak recimo, da sem lociral napako. Ležaj sem že naročil, samo upam, da pridem do mehanika, da mi zadevo zamenja...;)

 

Hvala in lp

 

PS: če se bom lotil zadeve sam, poročam, kako je šlo

 

 

Sem ti rekel,da je levi ležaj,lahko pa da bo tudi desni kmalu fuč. Boš videl razliko ko boš menjal levega.:bravo:

Napisano

Ima mogoče kdo kak service manual, za ta dotični model, da vidim, če je zadevo mogoče narediti DIY?

 

haval in lp Luka

Napisano

Zdravo,

 

tukaj je vidno kako gre narazen pri cx5, verjetno je dokaj podobno pri Mazdi 6 (v prilogi je tudi pdf).

http://www.mcx5.org/wheel_hub_component_removal_installation_awd_-1770.html

 

Na yt je sicer dosti posnetkov, nisem pa našel konkretno za awd in zadaj

tu je za cx7

https://www.youtube.com/watch?v=in-EBQIylmM

 

Mi je pa ta npr. dober (manjava spredaj). Ženska obvlada, tudi kladivo ;)

https://www.youtube.com/watch?v=zjRLu0dzPQk

 

Pri fwd je zadaj kar enostavno

https://www.youtube.com/watch?v=OYj-VT3TG-U

 

Mogoče kaj koristi.

 

lp, Samo

os-zadaj.pdf

Napisano

Jest imam za drugo generacijo service manual. Vrjetno je dost podobno. A lezaj si mislil sam spresat?

Napisano
pred 3 urami je samuel napisal:

Zdravo,

 

tukaj je vidno kako gre narazen pri cx5, verjetno je dokaj podobno pri Mazdi 6 (v prilogi je tudi pdf).

http://www.mcx5.org/wheel_hub_component_removal_installation_awd_-1770.html

 

Na yt je sicer dosti posnetkov, nisem pa našel konkretno za awd in zadaj

tu je za cx7

https://www.youtube.com/watch?v=in-EBQIylmM

 

Mi je pa ta npr. dober (manjava spredaj). Ženska obvlada, tudi kladivo ;)

https://www.youtube.com/watch?v=zjRLu0dzPQk

 

Pri fwd je zadaj kar enostavno

https://www.youtube.com/watch?v=OYj-VT3TG-U

 

Mogoče kaj koristi.

 

lp, Samo

os-zadaj.pdf 102 kB · 1 prenos

Hvala za linke ;)

pred 24 minutami je Scr3am napisal:

Jest imam za drugo generacijo service manual. Vrjetno je dost podobno. A lezaj si mislil sam spresat?

Ležaj sem pa nabavil s pestom vred (se ga baje ne dobi posamezno)...

Napisano (urejeno)

Sorry ja sem cist pozabil, da je govora o zadnjem. Zadnji pride s pestom vred in se neda posebi nabaviti samo lezaj. Pri sprednji osi pa lahko posebi samo lezaj ali pesto zamenjas :)

Popravljeno od Scr3am
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Torej, po 6 urah švicanja in preklinjanja, sem uspel zamenjati pesto. Vse kar rabiš je 14 in 32 gedora in veliko iznajdljivosti, saj DIY popravilo ne vključuje dvigala ;)

Staro pesto/ležaj je bilo kar pošteno zdelano/zluftano...poleg tega je bilo tudi korodirano in sem imel težave predvsem z odvijanjem vijakov na pestu samem in od zavornih čeljusti. Je pa zanimivo, da disk ni nikamor privijačen, ga držijo samo vijaki od kolesa...pa še to, če ima kdo isti model...na pestu ni pokrovčka in je tisti del polosovina, ki štrli iz matice čisto požrt...sedaj sem zadevo namazal z mastjo, bo pa pred zimo potrebno nabaviti še ti. hubcap. Slikal pa žal nisem nič razen "pacienta" na koncu. Vse vijake sem tudi zategnil na "moment", kar po cx5 specifikacijah...upam, da bo držalo ;)

 

lp Luka

20200430_172326.jpg

Napisano (urejeno)

Na GH je sredinska matica samo na sprednji osi. Zadnji lezaj je pa pritrjena s stirimi vijaki. Je pa res, da tudi jaz nimam na sprednji osi teh pokrovckov. Mazda ze iz fabrike pride brez teh pokrovckov. Vsaj druga generacija :). Ja uglavnem, da si zrihtal. A zvok je sedaj izginil?

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Zrihtal, zrihtal ;) sem vesel k radio, ker sedaj je notri tišina, kot bi za tak avto pričakoval ;)

 

lp Luka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.