Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

dobrojutro!!!!

 

No ?e bi radi mel box ma?ino pri mazdi snemite en kabl od sve?ke da mazda dela na 3 celindre!!!

 

:bravo:

 

Dons se pelm u slu?bo pa avto kar naenkrat neha pospe?vat,in ko dodam gas za?ne cukat in trest!!!

Se ustavm da preverim ?e se se je morda snel kak kabl iz sve?ke vendar sm bil razo?aran!!!

Prsiljen sm bil da se pelem pa 3-h celindrih v sli?bo!

 

A je mel kdaj kake take probleme!!!

Zanimajo me mnenja kaj bi lahko blo ?e narobe poleg morebitne prekurjene sve?ke ali kabla!?

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

lahko te kondenz malo zeza...ali pa oksidacija na sitemu od razdelilne kape do sve?k...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Saj ve? kaj mora? narest

 

Pri?gi motor in odpri havbo ter poslu?aj, ?e kje prebijajo kabli. To se vidi v temi oziroma sli?i ko iskra preskakuje na ohi?je.?e je vse OK nadaljuje?...

 

Najprej snema? kable enga po enga, da ugotovi? kateri valj ti ne v?iga. Ko si to ugotovil odvije? sve?ko in jo natakne? na kabel ter se z ohi?jem sve?ke dotakne? bloka motorja. Poskusi?, kak?no iskro daje (mora kar mo?no sekat). Ko si imel odvito sve?ko preveri, ?e je mokra od bencina (?e je potem je z vbrizgom na?eloma vse normalno).

 

?e seka premalo poskusi z drugo sve?ko... Ok? ?e vedno seka premalo?

 

Preveri v?igalne tuljave - ne vem kako je pri tem motorju a ima? dve ali ?tiri... ?e sta dve ju zamenjaj med seboj in poglej kako se obna?a motor. v kolikor je tuljava kriva bo zdaj ta odvita sve?ka sekala normalno, motor bo pa komaj deloval saj bo zdaj laufal samo na dva valja (pri enem je odvita sve?a pri drugem pa ne deluje tuljava.

 

?e je do zdaj vse normalno je pa potrebno preveriti ?e kompresijo v valju... predvidevam, da nima? merilca zato bo najla?je to narest na kak?nem od servisov. ?e je to vzrok potem je verjetno ?el kompresijski obro?ek na batu in bo treba odpirat motor.

33112_1.png

Napisano

?zmeden??zmeden?

 

ja hmal bom za?el s temi opravili!!!

Js upam da je sve?a fu?!!!!

?e pa je kj ve? bom pa takoj brez avta 2dni mar ne!!?

Kable sm pa ?e gledov ob 5:20 k je bla tema in se ni n? bliskal!!!

No k bom kj ve? zvedu bom poro?al!!!

 

P.S. hvala za dane nasvete!!!

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot sm reku da bom poro?al!!!

 

Zadeva popravljena!!!!

Vzrok:

 

Prebit kabl na 3-jem valju!!!

 

Moja mazda ima ponovno ?etrtega aduta v igri!! :bravo::hohoho:

 

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sicer sem ti hotel napisati:"wellcome to the club!" ampak sem na koncu razo?arano ugotovil, da si popravil napako. :P Saj meni pa Gregorju pa samo ob?asno cuka (kadar v de?ju) in sva ugotovila, da zdajle pozimi no?e. Se samodejno popravi, do kdaj pa bo tako bomo pa videli. :bravo:

Napisano

Tok da ?e neki povem!!

Kolegu iz mojga konca je mel take probleme,k je v ni?jo ?altov pa po gasu stopu je avto zacukov!!!

zamenju je keble in od takrat nobenga cukanja ve?!!!

(zgleda kot nekak?na hiba)

 

LP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.