Skoči na vsebino

Mazda 3 G120 vs G165 moja izkušnja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Januarja 2019 sem se po nekaj mesecih raziskovanja katero Mazdo 3 nabavit odločil da vzamem novo G120 in jo takoj odprem na 175 KM, 

saj se mi je zdela boljša opcija kot nakup G165. Avto je bil testen imel je nekaj čez 3000km, zato je bil že utečen.

Opravil sem nekaj meritev pospeškov in jo peljal čipirat. Po čipiranju je bilo vse po pričakovanjih, do 4000 obratov je bilo enako, od tam 

naprej pa bistveno več moči. Tudi testi pospeškov so pokazali bistveno krajše čase. Vendar je avtu še vedno nekaj manjkalo, nisem bil zadovoljen.

Čez dobre tri mesece se mi je finančna slika nepričakovano spremenila in sem moral avto prodat s povprečno porabo 6,4l/100km. 

 

Pred enim mesecem se je na avtonetu pojavila lepa rdeča mazda G165. Finančna slika se je med tem časom popravila in sem jo šel takoj kupit.

Krajši menjalnik naredi vso spremembo na tem avtu. S tem motorjem sem izredno zadovoljen. Avto je bistveno bolj živahen v vseh pogojih.

Povprečno porabo po narejenih 2500 km imam 6,1. Točim izključno 100 oktansi bencin.

 

Če primerjam porabo z mojim prejšnjim avtom (Peugeot 308 blue HDI 1.6 120KM, 300nm navora), je pri Mazdi za 0,8l višja. Mazda ima zimske gume in 

gre neprimerno boljše kot Peugeot. Poleg tega peugeot neprestano kaže 4,5 km/h več kot gre v resnici, Mazda pa 1,5. Peugeota sem imel še tri tedne doma vzporedno z Mazdo,

tako da sem imel čas testirat porabo iz čiste radovednosti. Tako sem se istočasno peljal na 

na raznih relacijah z obema hkrati. Povprečna poraba se je gibala od 0,5l do 1l več na Mazdi. Odvisno od poti. 

 

Iz moje strani lahko samo rečem vsa čast Mazdi da vztraja na 2.0 atmosfercih, to je bil pri obeh mojih Mazdah ključni razlog za nakup.

 

 

Napisano
pred 8 urami je hoci napisal:

Pozdravljeni!

 

Januarja 2019 sem se po nekaj mesecih raziskovanja katero Mazdo 3 nabavit odločil da vzamem novo G120 in jo takoj odprem na 175 KM, 

saj se mi je zdela boljša opcija kot nakup G165. Avto je bil testen imel je nekaj čez 3000km, zato je bil že utečen.

Opravil sem nekaj meritev pospeškov in jo peljal čipirat. Po čipiranju je bilo vse po pričakovanjih, do 4000 obratov je bilo enako, od tam 

naprej pa bistveno več moči. Tudi testi pospeškov so pokazali bistveno krajše čase. Vendar je avtu še vedno nekaj manjkalo, nisem bil zadovoljen.

Čez dobre tri mesece se mi je finančna slika nepričakovano spremenila in sem moral avto prodat s povprečno porabo 6,4l/100km. 

 

Pred enim mesecem se je na avtonetu pojavila lepa rdeča mazda G165. Finančna slika se je med tem časom popravila in sem jo šel takoj kupit.

Krajši menjalnik naredi vso spremembo na tem avtu. S tem motorjem sem izredno zadovoljen. Avto je bistveno bolj živahen v vseh pogojih.

Povprečno porabo po narejenih 2500 km imam 6,1. Točim izključno 100 oktansi bencin.

 

Če primerjam porabo z mojim prejšnjim avtom (Peugeot 308 blue HDI 1.6 120KM, 300nm navora), je pri Mazdi za 0,8l višja. Mazda ima zimske gume in 

gre neprimerno boljše kot Peugeot. Poleg tega peugeot neprestano kaže 4,5 km/h več kot gre v resnici, Mazda pa 1,5. Peugeota sem imel še tri tedne doma vzporedno z Mazdo,

tako da sem imel čas testirat porabo iz čiste radovednosti. Tako sem se istočasno peljal na 

na raznih relacijah z obema hkrati. Povprečna poraba se je gibala od 0,5l do 1l več na Mazdi. Odvisno od poti. 

 

Iz moje strani lahko samo rečem vsa čast Mazdi da vztraja na 2.0 atmosfercih, to je bil pri obeh mojih Mazdah ključni razlog za nakup.

 

 

Korektno napisano,tudi meni na testu ni popila veliko,se pa občuti da gre manj oziroma ima manjše pospeške od moje.:bravo:

Napisano
pred 6 urami je Gregster napisal:

Kam si pa dal čipirat? Kakšna je cena?

Bini ti maš čipirano?

Ne nimam, čakam da poteče garancija in bom potem dobro razmislil o mapingu. Za mojo uporabo mi je kar zadosti, zato ne razkiram na skoraj novem avtu, da bi blo potem kaj narobe... 

Napisano

Hoci, dobro napisano besedilo. Me sicer zanima kakšen pospešek si kaj izvlekel iz 175KS in koliko iz 165KS, verjetno oboje okrog 8 sekund ali nekaj hitreje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Hoci, dobro napisano besedilo. Me sicer zanima kakšen pospešek si kaj izvlekel iz 175KS in koliko iz 165KS, verjetno oboje okrog 8 sekund ali nekaj hitreje. 

Saj se ve, 175 je hitrejša, ker ima v drugi nekaj čez 100 blokado 165 pa jo ima prej, zato moraš šaltat pred 100 v tretjo in zgubiš tisto pol sekunde. Šele nad 150km se pozna. 

Napisano
dne 12. 8. 2020 ob 7:05 je Z M A J napisal:

Hoci, dobro napisano besedilo. Me sicer zanima kakšen pospešek si kaj izvlekel iz 175KS in koliko iz 165KS, verjetno oboje okrog 8 sekund ali nekaj hitreje?

Kar se tice pospeska od 0-100 je ze napisal Bini. Čipirana G120 je hitrejša od G165 zato ker gre pri G120 zaradi daljšega menjalnika druga več kot 100 in ni treba menjat. Jaz sem po čipiranju nameril 8s do 100. Sam ta pospešek od 0 do 100 v vsakodnevni vožnji ne pomeni nič. G165 je bolj odzivna kot čipirana G120. V vsaki prestavi bolj vleče pa ko menjaš prestavo višje obrati manj padejo in kar vleče naprej. Meritve pospeškov sem delal tudi od 100 do 160 v tretji. Po čipiranju je proabila 6s manj. To je bila kar velika razlika.

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Ja sam si že dve leti lastim G165 in je super avto za vozit. V primerjavi s šibkejšo različico ji krajši menjalnik pomaga, da na avtocesti leti noro, sploh ko enkrat doseže 150km/h in je na splošno zelo poskočna. Je pa res da je zaradi večjega števila vrtljajev glasnejša in požrešnejša. Doma imam še BMW 1 118d, 2018 letnik in če ju primerjam sta mi oba avta noro dobra za vozit! Mazda je udobnejša in stabilnejša pri velikih hitrostih, kjer je veter ne prestavlja tako kot 1ko. Je pa res, da ne deluje tako dobro sestavljena kot BMW 1-zunanje in  notranje ogledalo se trese na avtocesti(zamenjano in nič boljše),zvok pri zapiranju vrat je kot da so iz papirja, klavirski lak v kabini je v BMW ju kot nov, pri Mazdi pa se vse pozna na njem. So malenkosti, ampak za to ceno bi raje izbral Mazdo. In nikoli je ne bi zamenjal za turbo mlinčke, ker ta 2.0 atmosferc je zakon za vozit-nobene turbo luknje, zvezno vleče od nizkih obratov in ti vsakem ovinku nariše nasmeh na obraz!

Res je ZOOM ZOOM!

Popravljeno od kupid
  • Všeč 5
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.