Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni.

Imam Mazdo3 l. 2014. V zadnjem času se mi dogaja, da pri vžigu javlja, da ključa ne najde, dogaja se tudi, da med vožnjo sporoči, da ključa ne najde. Drugače pa avto odklenem iz hiše na dvorišče, baterija je polna, probal sem tudi z rezervnim ključem. Torej samo odklepanje vrat deluje normalno, težava je pri vžigu in ta se pojavlja naključno.

Ima kdo rešitev, ali je stvar za na servis?

lp

Popravljeno od etcho
  • etcho je spremenil naslov v Mazda3 - problem z vžigom (ne najde ključa)
Napisano (urejeno)

Kaj pa ce je problem na drugi strani? Torej da avtu prevec niha napetost. Kdaj pa potem neha tezit s kljucem, takoj?

Ce mas moznost probat k ti napise sporocilo, probi uzgat tako, da s kljucem pritisnes, start-stop tipko (torej tako kot bi uzigal brez baterije). To bi ti lahko dalo vedet al je problem v kljucu al v avtu.

 

Popravljeno od 50keda
Napisano

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Napisano

Danes sem poljubno izprobaval in v celem dnevu ni bilo opozorila, da ne najde ključa. Sem tudi testiral, da ne moti kakšen mobitel in ne vpliva. Včeraj mi je enkrat "našlo" ključ tik ob gumbu, enkrat pol metra stran, enkrat 1 meter stran, torej na različne razdalje ...

Glede rezervnega ključa, uporabil sem isto baterijo, kot v originalnem in tudi čisto novo.

Napisano

Zdej probi najdit tist cajt, k ne bo delal, pa potem probaj vse zgoraj naštete stvari. Kar tak iskat, kaj mu ne paše, po mojem ne bo obrodilo sadov. A k ti pa napiše, da ne najde ključa, to napiše samo pred prvim zagonom, al večkrat?

Napisano

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Napisano
dne 4. 10. 2020 ob 15:49 je Bini napisal:

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Napisano
pred 5 urami je Gregster napisal:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Napisano
On 10/8/2020 at 10:17 AM, dady said:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator.

Tudi jaz mislim, da je težava v starem in zmatranem akumulatorju. Najprej ga lahko napolniš pa boš videl, če bo par dni vse bp.

Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Napisano
pred 13 minutami je Gregster napisal:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Ne pa ni saj je bla vgrajena leta 2013,ko so pričeli delat ta model M3.:bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 10:17 je dady napisal:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Akumulator sem zamenjal 2018.

Napisano
pred 9 minutami je etcho napisal:

Akumulator sem zamenjal 2018.

Jaz bi najprej menjal baterijo v ključu, enostavno menjat, strošek minimalen potem bi pa iskal naprej če nebi bilo to.

Kaj pa rezerva? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.