Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj u stanici za tehnički pregled vozila gledaju koliko okretaja u minuti se može maksimalno postiči?

Pri koliko okretaja se uljuči zaštita?

 

U uputama mazde 6 2007 lijepo piše Ne iči u crveno jer se motor može teško oštetiti.

Majstor u mazdi isto kaže da se to ne smije.

 

Tehničar u stanici za pregled vozila kaže da je to dio procedure.

 

Rade li tako i u Sloveniji?

 

Vidi video, uključi zvučnike:   https://youtu.be/g4Gjzy0m1Zc

Napisano

To delajo takrat, ko merijo izpusne pline...

 

mimogrede... videoposnetek se ne da pogledat, ker je “zaseben”...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Men niso noben avto turiral v rdeče.... tam nekje do 3000 so največ probavali, kar je tudi logično saj se 99,99% vožnje dogaja do teh obratov - govorim za dizle seveda.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Zapisnik o tehničkom pregledu

Točka 12

 

Ispitivanje ispušnih plinova (eko test)

 

Regul. isključuje min: 4900  maks: 5200 ......... 4900   Dobro

 

Se vidi rezultat, znači da pokušavaju u crveno.   Ali regulator ne pušta. I bilježi se rezultat.   

IMG_20201025_0001.jpg

Popravljeno od mazda_gg
image added
Napisano

Ne, pri nas ne nabijajo toliko po obratih, da bi prišlo do rdečega polja in blokade. Nisem še tega doživel.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri nas kot je Boss napisal nekje do 3000rpm in to je to, za dizle. 

 

Nvm zakaj hrvati nabijajo v blokado in kaj bi to sploh naj bilo za eko testa da spobavaš blokado motorja🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ker je star avto, ker si ga pripeljal neogretega. Turirajo, da segrejejo katalizator, da prideš čez pri plinih. Sicer pa ne vem, če je za to potrebna ravno blokada :D

 

 

Napisano

3 leta nazaj so mi ga dali na 3000 obratov in to bencinarja. Imajo pa različne države različne standarde za teh.preglede. Evropska unija daje samo priporočila. :prstgor:

Napisano
pred 10 urami je zimurg napisal:

najbrž preverjajo, da niso blokade ven zmetal

Sej še dobr, da marsikateri avto več sploh ne dovoli turiranja do blokade, ko se ne premika.

33112_1.png

Napisano

Vlasnici dizelaša, kad bude vremena, pogledajte papire od tehničkog pregleda.

Ima li nešto kao kod mene, točka 12?

Jer ako nema, mogu apelirat da to ukinu.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eno-nožni premium  
    • K da bi se ChatGPTjem pogovarju  
    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.