Skoči na vsebino

Olja Divinol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimivo, da ga Autodoc ne trži. Glede na to da je nemško olje?

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Mi na šihtu med drugimi znamkami uporabljamo tudi Divinol olja, olje opravlja svoje delo, nobenih težav. 

Je pa razen osnovnih zelo malo podatkov na razpolago glede sestave in lastnosti teh olj. 

Drugače pa je Zeller-Gmelin dobavitelj za Bosch in BMW, tak da niso glih neznano ime v avtoindustriji. 😉

Evo še spisek znanih skom vse sodelujejo

 

post-1327-0-31375100-1303126977.png

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz na svojih mazdah uporabljam. Ponavadi vzamem FO 5w-30. Na šestki diesel po 150.000 km na 150.000 podlage ni nobenih težav. Tudi v premacyju in 626 nisem zaznal težav.

Cena za kanto je med 20 in 25€ se mi zdi.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomoje je Slivka ves pogumen na prehitevalnem, ker ima zadaj na avtu napis: Pozor! Lopata v avtu!   Moje skromno mnenje je, da prehitevanje s hitrostjo 130 ni egoistično. Za moje pojme je egoistično obnašanje voznikov npr. Bosanskih Motornih Wozil, ki ogrožajo ostale udeležence z vožnjo na premajhni varnostni razdalji in z neznanjem pravilne uporabe svetlobnih teles.  
    • Bravo🤗, nikoli nebi rekel, da si tako skrben in pedanten voznik glede na to, da take vragolije počenjaš tam po hribih kjer si doma in povrhu še z lopato komu pomahaš...  😉
    • Tole je pohvalno ampak deluje lahko zgolj v manjsih mestih. Tam kjer je promet so tudi el vozila oz org prevoz del guzve.   Ce hoces res mir moras na primer zapreti mesto, dolociti drop off za otroke oz pick up mesta za ljudi in potem znotraj furati organizirano.   To pa v vecjih mestih ne gre, saj je predpogoj ravno to da mas muster statione.   Ze pri nas v Medvodah kjer imamo 8 ali 9 šol je med njimi tud 10km poti (topol, sora, pirnice, medvode, preska......) to je kar podrocje za pokrivati in ce se ne motim okoli 500 solarjev.....zadeva ni tako preprosta   Mali kraj si lahko privosci
    • Glej, se mi ne da več o tem, ampak, ker si glih ti, si vzamem še nekaj minut...   Ne da nikoli nisem kršil zakona, ampak nikoli pa namerno. Se je kdaj zgodilo, da sem kaj spregledal, se je kdaj zgodilo, da sem se spozabil, nikoli pa nisem zavestno tempomat nastavljal na višjo hitrost, kot je predpisano. Sem veliko na cesti in dolgo sem delal v bolnici. In videl posledice. Videl tudi človeka, ki je 38 let vozil avtobus in nikoli ni imel niti ene nesreče, potem pa 16 km od doma ni zvozil ovinka s svojim osebnim avtom, ker je pred njim nekdo zvrnil prikolico peska...   Mislim, da se ljudje malo premalo zavedajo prometa in prometne fizike. Da močno poenostavimo: sila je masa krat hitrost. Avti dandanes so postali težki. Hitrosti so, kakršne so. In velika teža pri veliki hitrosti je velika sila, ki jo je treba obvladat...   Poleg tega se pa ljudje tudi hitrosti ne zavedajo. Če se pelješ 130 km/h, v eni sekundi prevoziš 36 metrov. Če imaš priklopljen tempomat in si sproščen za volanom, predpostavimo, da potrebuješ tri sekunde, da zaznaš, da je spredaj nekaj narobe in pritisneš zavoro. Torej moraš oviro videti na vsaj 100 metrov daleč. Recimo, da imaš dobre gume in suh asfalt, pa se ustaviš v 60tih metrih. To pomeni, da moraš oviro videti 160 metrov daleč, da se do nje ustaviš. Saj dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problemov. Na avtocesti je to sicer redko, ma dovolj, da se ti to v življenju zgodi samo enkrat, pa je lahko prevečkrat...  Kako to zgleda pri 150 km/h? Oviro moraš videti na okoli 250 metrov, da do nje ustaviš. Zdaj si pa odmerite 250 metrov in se sprehodite po tej razdalji, pa boste videli, kako daleč je to in kaj vidite na taki razdalji...   Zdaj pa poglejmo še drugo plat: od uvoza na avtocesto pri Brezovici do izvoza z avtoceste Socerb je 82 km. Recimo tako, teoretično, da to razdaljo prevoziš s polno hitrostjo. Pred Brezovico je omejitev 100, če se ne motim, za Socerbom so pa tudi neki predori, kjer je omejitev 100, če se ne motim... Torej imaš 82 km "čiste" avtoceste. Če voziš 130 km/h ali pa 150 km/h, je to razlike zgolj 6 minut. Se pravi a boš vozil 46 minut ali pa boš tam v 40 minutah. Je razlika, ne da ne, ampak - kaj boš pa naredil v tistih šestih minutah tako pomembnega in velikega, da je vredno toliko hude krvi?    Da bi bil ravno arogantna svinja, ki uživa v jebanju drugih, to glih ne. Če vlečem prikolico in imam omejitev na 100 km/h, se res nemudoma umikam nazaj. Če pa nimam prikolice in imam tempomat na 130, pa sem na prehitevalnem, dokler ni vozni dovolj prazen, da se lahko normalno vrnem nanj in ne vozim slalom po avtocesti. Je pa res, da je na voznem zadnje čase tovornjakov kot da prehitevam vlak in sem na prehitevalnem kar daljšo razdaljo...     
    • Evo. Cx30 zmaga in rešuje situacijo.😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.