Skoči na vsebino

CX5 front parking kamera samo 10 $

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam tako sprednjo kamero zmontirano, vezal sem da se vklopi ob kontaktu, sliko pa vklopim ko rabim na radiju avin. Nisem rabil nobede druge škatlice. Več imaš opisano v moji temi. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Tebi eonon dopusca se priklop vec kamer. Ta skatlica je pomoje misljena, ce nimas android radia. Aless a to si vezal direkt na varovalko k ima 12v napajnje ob kontaktu (ACC) in pa vmes se stikalo zmontiral. A k vklopis stikalo ti direkt vrze sliko ali moras na eononu klikniti na AVIN ikono :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

@Scr3am Ja res je naš infotainment dopušča več kamer in featuresov :)

Ja vezal sem jo direkt na varovalko ki dobi napajanje ob kontaktu v notranjosti z bypassom, nimam nobenega stikala vmes, kamera je vedno vkloplena pod napajanjem ko dam kontakt, ko hočem sliko pa samo pritisnem AVIN na radiju. tako ob parkiranju recimo vklopim prednjo kamero, ko dam v rikverc pa se preklopi na vzvratno kamero in pol ko spet v prvo se preklopi nazaj na sprednjo.

 

Za ono škatlico je mogoče res mišljeno za original radijo da potem prek tiste škatlice preklapljaš med kamerama, ker ima verjetno samo en video vhod.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aha sem mislil, da si dal se stikalo vmes. To sem tudi jaz razmisljal, da bi dal se sprednjo kamero, ampak zanenkrat mazda 6 ni neka taka krava, da bi to rabil :D. Kje si pa kabel za kamero spravil v kabino? Tam pri dead pedalu oz. foot restu kjer grejo OEM kabli ? :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

28 pinski konektor

 

Slika s interneta, ne znam jeli ista elektronika u cx5 2019.

 

 

mazda-3-radio-pinout-.jpg

Popravljeno od mazda_gg
  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Pol godine od naruđbe kamere.

Našao sam vremena te kameru i interface na stolu spojio na računalo.

Prema uputama stoji da po ubacivanju brzine u rikverc radi zadnja kamera, a nakon izbacivanja iz rikverca, 10 sekundi radi prednja. To sam potvrdio. To je jasno. Puštanjem 12V na reverse trigger, javlja se 12V na monitor trigger. Po oduzimanju 12V sa reverse trigger, prebacuje se slika s zadnje kamere na prednju kameru i još oko 10 sekundi ostaje 12V na monitor trigger. Također se javlja +12V na napajanju prednje kamere i +7V na napajanju zadnje kamere. Ne istovremeno.

Zadnja kamera original i radi na 6V,  a prednja kamera je kinez i radi na 12V.

So far so good.

 

Ali nije mi baš jasno kuda spojiti monitor trigger na mazdu?

 

Slika gore, 28 pinski konektor ima ulaz za DVD Video. Možda ta škatuljica ne treba? Samo treba aktivirati DVD ulaz ako neko zna kuda ide brika (između kojih pinova)?

 

shema2.png

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Ovo je drugi tip interfejsa.

Zadnja kamera ide na mazda pinove A i B.

Prednja kamera (ili drugi video izvor, spajaju se na pinove E i F.

 

Kako nemam taj tip interfejsa, pitam se mogu li se iskoristiti ti kontakti pa pritiskom na AUX, ručno aktivirat prednju kameru?

nano to obd-ts1557609907.png

Napisano (urejeno)

Jedino mi ovo nije jasno.

Koj pin na mazdi je monitor trigger (okidač monitora)?

 

The small red line of the output port is connected to the display trigger line.
If the original display trigger line is connected to the reverse light,
disconnect it from the backup light first, and then connect this small red line
.

 

 

Kablu sa slike sam spojio još 2 pina. Napajanje zadnje kamere.

Tako da sa zadnjom kamerom nemam posla..

I prespojio sam (još 2 pina) video na drugu stranu.

Interface samo ubacim serijski.

 

Trigger (pilot signal) ću morat tražit instrumentom. Nije strašo, konektor ima samo 28 pinova.

 

 

Screenshot 2021-06-08 at 02-58-39 YIFOUM-28Pin-Original-Video-Input-Switch-Reverse-Camera-RCA-Adapter-Cable-For-Mazda-CX5-C[...].png

k.jpg

Popravljeno od mazda_gg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.