Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je DonFelipe napisal:

Živjo, 

 

ima kdo od vas v vozilu še radio s kasetarjem?


Vprašal bi namreč kako ga očistiti, saj sem opazil zelo težko branje in delovanje.

 

Hvala za pomoč.

Včasih smo vzeli palčko za ušesa, vato čisto malo pomočiš v alkohol, greš prek glave kasetofona in na koncu še z suho vatirano palčko  pobrišeš. So pa obstajale tudi posebne kasete prav v ta namen,ki si jih vstavil v kasetofon in pustil, da se odvrtijo do konca, nakar si jo obrnil, ali pa se je sama, odvisno od kasetofon in ponovil vajo. 

Jaz sem bolj zaupal palčki za ušesa. 

 

 

Napisano

Ampak to je bilo treba delat samo takrat, ko je zvok postal zanic... Ce pa so mehanizmi fuč, ja pa treba razdret, pa gumice za pogon pomenjat, ker preparijo po toliko letih...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Res je. Če zavija oz ne vrti s pravo hitrostjo je res kriv gumijasti  jermenček, ki se z leti raztegne in zna podrsavati po koleščkih. 

 

 

Napisano

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

Vse mazde so imele in imajo original vgrajene Panasonic komponente (kasete, CD player) 

 

 

Napisano

Se mi je zdelo, ker so zelo podobne Toyotam iz tistega obdobja.

Pa verjeli ali ne, na FM sredi Ljubljane slišiš HR1 in HR2 ter RAIUNO, medtem ko z današnjimi ne uloviš praktično nič razen mogoče kakšen Aktual ali Anteno.

Napisano

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Kot prvo ta avto sem gledal in ga nisem kupil ker mi ga je en pred menoj speljal.

Drugo pa bo kmalu dobil status starodobnika.

In ja tudi to tretje drži. Imam namreč še cel kup legendarne in klasične glasbe ter radijskih iger na kasetah.

 

Mimogrede, japonski klasiki je kar narasla že cena

1083451.jpg
WWW.AVTO.NET

AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2,300 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊


Ce ti uspe kaseto dobiti ven in da je trak se kolikor toliko cel ;) ... Pri avtoradijih je to vcasih lahko malo bolj kom0pliciran poseg, kot pri navadni kasetarjih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.